לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
באומן בר ריבנאי / Bauman Bar Rivanay |
באומן בר ריבנאי
Bauman Bar Rivanay
|
טלפון:
|
03-7552626
|
| |
פקס: |
03-7552727
|
כתובת: |
אבן גבירול 124 תל אביב 62038 |
- תאריך עידכון: |
23/12/2003 14:50:40
|
|
מידע כללי |
|
משרד באומן בר ריבנאי הוקם ב-1985, והפך לאחד הגדולים בענף. הוא מעסיק 73 עובדים המספקים שירותים מגוונים, בהם תכנון מדיה, קריאייטיב, תכנון אסטרטגי ופרסום למגזר הערבי באמצעות חברה-בת (חמסה). המשרד הוא קונה המדיה הבלעדי של ענק מוצרי הצריכה הבינלאומי פרוקטר אנד גמבל בישראל.
באומן בר ריבנאי הינו אחד המשרדים הצעירים מבין 10 הגדולים בארץ. המשרד הצליח להגדיל את חלקו בענף מ-10 מיליון דולר ב-1993 ל-30 מיליון דולר ב-1996. לפי הערכות בעלי המשרד, עובדה זו מציבה אותו במקום הרביעי ברשימת המשרדים הגדולים בארץ. היקף הפעילות הגיע בשנת 1997 ל-40 מיליון דולר.
ב-1996 קיבל המשרד תקציבים חדשים רבים. להלן הבולטים בהם: אלפא כארד, בנק אגוד, BAT (לאקי סטרייק), לאשה, בייגל אנד בייגל, החברה המרכזית למשקאות קלים, קידום ושטראוס. המשרד זכה, בסיכום השנתיים האחרונות, במספר הפרסים הגדול ביותר בתחרות הפרסום הישראלית השנתית - יותר מכל משרד פרסום אחר בישראל, וזאת עבור קמפיינים הזוכים ברציפות בפרסי זהב, כמו הפרסום של סופרפארם, טריומף, ליוויס, לוח העיר ורבים אחרים. המשרד הוא ממובילי מהפכת הפרסום בטלוויזיה, מהראשונים ששילבו פלנינג כחלק אינטגרלי מעבודתו ומהמתקדמים בתחום תכנון וקניית מדיה בישראל.
ההצלחות הבולטות של המשרד בשנתיים האחרונות כוללות את מהפכת התקשורת הסלולרית של סלקום, החדרת מכוניות קאיה, החדרת סידרת מוצרי קלווין קליין, החדרת מוצרי פרוקטר אנד גמבל, חדשנות פרסום סופרפארם וטריומף, מיצוב חדש של תדמית משאיות דאף ועוד.
לבאומן בר ריבנאי הסכם אפיליישן עם שתי חברות פרסום מהגדולות ומהמפורסמות בעולם - בייטס (BATES) וסאצ'י אנד סאצ'י (SAATCHI & SAATCHI). לשתי החברות יחד 384 משרדים ב-84 מדינות ומחזור שנתי בסך של למעלה מ13- מיליארד דולר. בייטס הינו ענק הפרסום היחיד שלשתי נציגויות שלו הוענק תואר משרד הפרסום העולמי של השנה. סאצ'י אנד סאצ'י נבחרה לחברת הפרסום של השנה במשך חמש שנים רצופות על-ידי איגוד הפרסום הבינלאומי. כן נבחרה לחברת הפרסום של שנת 1996 בפסטיבל קאן, והיא מדורגת שם בחמישיה הראשונה בתקופה של חמש שנים רצופות.
הסכם האפיליישן עם בייטס וסאצ'י אנד סאצ'י מאפשר ללקוחות וצוות באומן בר ריבנאי גישה שוטפת למאגרי מידע בינלאומיים, נסיון נצבר של משרדי החברה במדינות השונות והשתלמויות בכל תחומי הפרסום. כמו כן, המשרד מייצג בישראל את חברת זניט - החברה הגדולה באירופה לתכנון ורכישת מדיה מקבוצת סאצ'י ובייטס.
|
|
שותפי/מנהלי הפירמה |
|
יורם באומן.
מנכ"ל. אחראי על מחלקת לקוחות ואדמיניסטרציה, לשעבר מנהל תקציבים במשרדי הפרסום FCB LONDON, SAATCHI & SAATCHI, אריאלי ואו.קיי. בוגר האקדמיה לשיווק ופרסום בלונדון
|
מיקי בר.
מנהל קריאייטיבי ורעיונאי ראשי, אחראי על המחלקה הקריאייטיבית. לשעבר רעיונאי במשרדי הפרסום טרגט פנטון ואריאלי. בוגר אוניברסיטת תל אביב בבלשנות וספרות אנגלית
|
ריבנאי שוני
Rivanay Shoni
|
|
|
שוני ריבנאי.
מנהל קריאייטיבי, ארט דירקטור ראשי, אחראי על המחלקה הקריאייטיבית. עד פברואר 1993 מנהל קריאייטיבי ב- DDB NEEDHAM N.Y. CG. בוגר בצלאל. לשעבר ארט דירקטור בטל ארויו ואריאלי
|
משה גאון.
מנהל תכנון אסטרטגי, אחראי על מחקר, תכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי לכלל לקוחות המשרד. עד יולי 1993 היה מנהל תקציבים ב- BBDO N.Y. בעל תואר שני בפרסום מאוניברסיטת NORTHWESTERN בארה"ב.
|
|
|
תחומי עיסוק |
|
המשרד פועל בשיטת ה- FULL SERVICE, המציעה תכנון אסטרטגי ייחודי. המשרד מפעיל שיטות עבודה וייעוץ ייחודיות לחברות הבינלאומיות איתן הוא קשור והמיושמות לטובת לקוחות המשרד, כמו צוות חשיבה, SURT, BRAND WHEEL ועוד. המחלקות המרכזיות במשרד הן:
1) מחלקת ניהול תקציבים - הסופרוויזרים ומנהלי התקציבים עבדו בחברות פרסום בינלאומיות מובילות ובמשרדי פרסום מקומיים, עובדה המקנה להם הבנת צורכיהם ורצונותיהם של הלקוחות, מניתוחים שיווקיים ועד לניהול יומיומי של התקציבים. הם נחשבים פותרי בעיות, בעלי נסיון ומייצגים את הלקוחות בתוך משרד הפרסום;
2) מחלקת תכנון אסטרטגי - מספקת את המידע המגדיל את סיכויי ההצלחה של תהליכי השיווק והפרסום. ממקסמת את הדיאלוג עם הצרכן, מציעה תכנון המבוסס על מחקר וכן שירותי ייעוץ שיווקי. צוות המחלקה מלווה את אנשי התקציבאות והקריאייטיב במטרה להבטיח תקשורת אפקטיבית בין המשרד, הלקוח והצרכן. מחלקת הפלנינג עוסקת בתכנון וביצוע מחקרי שוק - מקבוצות מיקוד, מבחני טעם, מחקרים כמותיים ועד מחקרי אפקטיביות פרסום. המחלקה אחראית גם לקשר השוטף עם משרדי בייטס וסאצ'י אנד סאצ'י, לשם קבלת חומר מחקרי ומידע רלוונטי מחו"ל;
3) מחלקה קריאייטיבית - המחלקה העיקרית במשרד. לעזרת המחלקה עומד סטודיו מתקדם ומחלקה להפקות טלוויזיה, המבטיחים שמירה על סטנדרטי עבודה קריאייטיביים ברמה גבוהה;
4) מחלקת מדיה - הנחשבת לאחת הטובות בשוק, ומעניקה ללקוחות ערך מוסף לקנייה. המחלקה מספקת ללקוחות תכנון מדיה חדשני ואפקטיבי, הערכות וניתוחים שלאחר הקנייה ומעקב וניתוח פעילות של מתחרים.
|
|
|
לקוחות |
|
חמשת תקציבי הפרסום הגדולים המנוהלים על-ידי באומן בר ריבנאי הם סלקום, סופרפארם, פרוקטר אנד גמבל, תמ"י והחברה המרכזית למשקאות קלים.
לקוחות מרכזיים: א. דורי, אפרת, אלבר, אלפא כארד, בי.איי.טי., ביי נטוורק, בייגל אנד בייגל, בנק אגוד, דאף, דיפלומט, דלתה פילם, דנקנר, הוד לבן, החברה המרכזית למשקאות קלים (טובורג, סיידר הגליל, פרי הגליל), טבע, טלמסר, טנגו, טריומף, לוח העיר, לאשה, מנפאואר, ניאופרם, סופרפארם, סילי פרדייז, קידום, סלקום, שיכון ופיתוח, שומרי משקל, שטראוס, תמ"י ותדיראן מוצרי צריכה, מזדה.
|
|
|
|