חברת טבע עולה עם שתי חסויות חדשות לטלוויזיה, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי / Y&R. במסגרת החסויות תקדם טבע את טיפות העיניים סטילה ואת אופטלגין, הכדור לכאבי ראש חזקים. החסויות ישודרו בתוכנית "
כוכב נולד" שמשודרת בפריים טיים של שידורי קשת בערוץ 2.
שתי החסויות ישודרו לקראת סיום כל תוכנית, ברגע השיא שלה, בו מוכרז מי עובר לשבוע הבא... ומי מודח. החסות לסטילה תתייחס לעיניים האדומות של המודחים, ותסתיים בסיסמה: "סטילה. מצמוץ וזה עובר". ואילו החסות לאופטלגין תתייחס לרגע ההדחה הכואב. ותסתיים ב"אופטלגין, חזק בכאבים חזקים".
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב - צור גולן; מנהל קריאייטיב - יניב אביטל; קופירייטרית - מיכל פרי; ארט - דן שני; מנהל לקוחות - אדם פולצ'ק; סופרוויזר: אסף וישקין; תקציבאית - ענת רודרמן; פלנינג - יהורם דוידי; מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע - הדר מרחב נאמן; מנהלת תחום - מורן אורן; מנהל מוצר - אסף חריטן.