|
סער שיינפין [צילום: אלירן אביטל]
|
|
|
|
|
סער שיינפין (
האח הגדול 2) התנדב לעמוד במרכזו של קמפיין חדש שמופק בימים אלו על-ידי חברת ענני תקשורת ושמטרתו היא לקרוא לציבור הנהגים בישראל לשמור על רוכבי האופניים. התשדיר יעלה לראשונה בערוץ הטיולים בעוד כשבוע ולאחריו יצטרפו ערוצים רבים נוספים.
היוזמה לקמפיין היא של שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת ולצורך הקמפיין תשקיע ענני תקשורת 50 אלף שקלים בהפקתו וכן תשדר אותו בכל ערוצי הבית שלה (ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ אגו, ערוץ ניקלודיאון, ערוץ אגו טוטאל ועוד). הקמפיין גם יועבר להוט ול-yes.
שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי ענני תקשורת: "רק בשבוע האחרון נהרגו מספר רוכבי אופניים בכבישי ישראל בהם שניאור חשין ומרקו טוויל ורק אתמול נהרג רוכב אופניים נוסף בן 54 בכביש 2. אנו נעשה ככל שביכולתנו כדי לתרום להעלאת המודעות לשמירה על חייהם של רוכבי האופניים".
בתשדיר שיצולם ביום ראשון הקרוב (26.6) בכביש החוף ובפארק הירקון יספר שיינפין על אהבתו לאופניים ועל כך שמדובר בכלי התחבורה העיקרי שלו בעיר. שיינפין יקרא בתשדיר לכלל ציבור הנהגים בישראל לנסוע בזהירות בכלל ובאזורים בהם נוהגים גם רוכבי אופניים בפרט. "שימו לב אלינו, אנחנו חשופים, אל תהרגו את החופש שלנו" יאמר שיינפין בתשדיר שיעלה כבר בעוד שבוע ימים.