'שופינג ישראלי' - מגזין לייף סטייל חדש ומהודר מבית היוצר של קבוצת קניוני ישראל ישנה את פני ענף השיווק, הפרסום והקימעונאות בישראל, וייצא לאור בחודש אוגוסט הקרוב. המגזין, שייצא במהדורה חודשית וידידותית לשימוש, יכיל בצורה מפורטת וחווייתית, על גבי 68 עמודי תוכן ובפורמט 4A, את מגוון הפעילויות, האטרקציות, המבצעים וההטבות האטרקטיביים ביותר שמחכים לקהל הצרכנים בכל אחד מקניוני הקבוצה הפרוסים ברחבי הארץ. המגזין, שעל תכניו אמונה העיתונאית-סטייליסטית גילי סיון-כהן, יחשוף לעיני הצרכן מידע על כל פעילויות קניוני הקבוצה לאורך חודש שלם, כפי שנהוג במגזינים הגדולים בעולם, ויאפשר לרשתות השיווק והמפרסמים לבלוט במסרים שלהם ולהשפיע על הצרכן.