יוניליוור ישראל עולה בקמפיין למותג פינוק עם דגש על שמפו וקונדישנר לשיער יבש המועשר בפרוטאין חיטה וחלב שקדים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, בהשקעה של כ-500 אלף דולר, יעלה החל מיום 25 במאי למשך כחודש, וכולל סרטוני טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, ומודעות בעיתונות.
סרטון הטלוויזיה מציג דרמות/בעיות שיער שיש לנשים בעלות שיער יבש, ואת הפתרון לבעיות השיער באמצעות פינוק המועשר במרכיבים טבעיים - פרוטאין חיטה וחלב שקדים - המותאמים במיוחד לטיפול בבעיות שיער יבש.
לדברי מיכל גולדמן, מנהלת שיווק HPC יוניליוור ישראל: "הצלחת סדרת פינוק נובעת מהעובדה שכל אחת יכולה להתאים את הפינוק המתאים לסוג/בעיית השיער שלה. בנוסף, פינוק הינו מותג ישראלי המתאים ספציפית למאפייני השיער הייחודיים של הצרכנית הישראלית ולצרכי השיער שלה המושפעים בין היתר מהאקלים הישראלי".
סדרת פינוק החדשה
ההשקה המחודשת של סדרת פינוק כוללת נוסחה משופרת בתוספת רכיבים טבעיים, כל מרכיב הותאם במיוחד כדי לתת מענה לתועלות הדרושות לכל סוגי השיער, ונמצא מועדף בקרב הצרכניות הישראליות.
הסדרה החדשה עוצבה מחדש ומדגישה את המרכיבים הטבעיים שהסדרה מכילה.
סדרת פינוק החדשה כוללת: שמפו ומרכך פינוק לשיער רגיל מועשר בתמציות רוזמרין, שמפו ומרכך פינוק לשיער יבש - יבש במיוחד מועשר בפרוטאין חיטה וחלב שקדים, שמפו ומרכך פינוק לשיער גלי/מסולסל מועשר בתמציות אלו-ורה, שמפו ומרכך פינוק לשיער צבוע מועשר בתמצית חמניות ומסנני UV, שמפו ומרכך פינוק לשיער דק-עדין מועשר בפרוטאין ביצה ותמציות פרחי הדר ושמפו פינוק לטיפול בקשקשים מועשר בתמצית ג'ינסנג.
סדרת פינוק החדשה כוללת גם קרם לחות ועיצוב ללא שטיפה לשיער יבש/צבוע ולשיער גלי/מסולסל המועשרים במרכיבים טבעיים.