מותג האיפור, הטיפוח והשיער לוריאל פריז, מרחיב את פעילותו השיווקית ופותח לראשונה פרופיל ברשת החברתית הפופולרית פייסבוק, מתוך מטרה לשמור על קשר יומיומי עם אלפי לקוחותיו.
באמצעות דף הפייסבוק, יוכלו הלקוחות לקבל מידע מעודכן בכל תחומי היופי, ליהנות מייעוץ אישי מקצועי וזמין בכל התחומים, לקבל שלל טיפים בתחומי הטיפוח, האיפור והשיער ובנוסף לקבל הטבות ייחודיות לחברים.
דף הפייסבוק יתעדכן על בסיס יומיומי וניתן יהיה לקבל עצות ממיטב אנשי המקצוע של לוריאל פריז, לחוות דעה על המוצרים, ליהנות מטיפים של שאר חברי הקבוצה ולקבל את המידע העדכני ביותר לגבי מוצרים חדשים.
לדברי רוית קלוד, מנהלת שיווק לוריאל פריז: "המהלך החדש ברשת החברתית מסמל את הקדמה שלוריאל פריז מכוונת אליה בקשר עם לקוחותיה. באמצעות דף הפייסבוק החדש, תשמור לוריאל פריז על קשר ישיר עם לקוחותיה הנאמנים".
עוד מוסיפה קלוד: "הפייסבוק יהווה ערך מוסף לחוויית הקנייה של הלקוחות, כיוון שמלבד ההתנסות במוצרים, יוכלו הלקוחות ליהנות מייעוץ אישי וממגוון אטרקציות חדשניות שאנו מציעים ברשת החברתית".
את המהלך תשיק לוריאל פריז בחודש יולי 2010 לקראת חג האהבה העברי, ט"ו באב, באמצעות פרסום, קידום מכירות וקמפיין יחסי ציבור.