שיעור החשיפה של העיתון ישראל היום עולה על זה של
ידיעות אחרונות. נתוני סקר TGI המתפרסמים מצביעים על הפרש של שלוש עשיריות: שיעור חשיפה של 35.2% ביום חול בממוצע לישראל היום, לעומת שיעור חשיפה של 34.9% ביום חול בממוצע לידיעות אחרונות. זאת לאחר עלייה מובהקת בחשיפה לגיליון יום חול ממוצע של "ישראל היום".
החינמון "פוסט" שבבעלות דודי ויסמן ואלי עזור מקבל 7.9% חשיפה, עלייה יפה של 1.7% לעומת הסקר הקודם.
במקביל, גיליון סוף שבוע של ישראל היום שיצא לאור בסוף 2009, הגיע לשיעור חשיפה בגיליון סוף-השבוע ממוצע של 25.7%. זאת לעומת 43.7% לידיעות, 16.1% ל
מעריב, 7.47% להארץ, ו-2.8% למקור ראשון.
איתן כסיף מנכ"ל TNS טלגאל המבצעת את הסקר הסביר כי התחזקות ישראל היום בחציון הראשון של שנת 2010 משפיעה גם על הרמה הכללית של קריאת עיתונים בישראל. "לאחר סטגנציה בשיעור החשיפה הכללי לעיתונים בשנת 2009, אנו עדים שוב לעליה בשיעור קריאת עיתונים יומיים. רמת החשיפה היומית לעיתונות ארצית ביום חול ממוצע, עומדת על 62.8% במחצית הראשונה של 2010 לעומת 59.7% ביולי-דצמבר 2009. במקביל, ניכרת עלייה ברמת החשיפה לעיתוני סוף-השבוע בין התקופות ושיעור החשיפה (בנטרול חפיפה) לעיתוני סוף שבוע ארציים עומדת על 66.5% בינואר-יוני 2010 לעומת 64.1% ביולי-דצמבר 2009. זאת כאשר רמת החשיפה לעיתוני סוף-השבוע, ללא ישראל היום, עומדת על 60%.
ברדיו, ניכרת המשך מגמת ירידה באופן כללי בשיעור ההאזנה לרדיו כאשר ביום חול ממוצע מאזינים כ-74.5% מהאוכלוסיה וזאת לעומת 75.7% ביולי-דצמבר 2009, 76.1% בינואר-יוני 2009 ו-76.8% ביולי-דצמבר 2008. עיקר המגמה מוסברת על-ידי שינויים בשיעור ההאזנה לתחנות הארציות. לגבי שינויים בשיעור ההאזנה ביום חול ממוצע לתחנות האזוריות - לא ניתן להצביע על מגמה ברורה לאורך זמן.
כמות הגולשים באינטרנט בישראל ממשיכה את מגמת העלייה ושיעור הגולשים בני 18 ומעלה עומדת על מעל 80% לעומת 78.5% ביולי-דצמבר 2009. הישראלי הממוצע מבלה כ-7 שעות ורבע בשבוע באינטרנט כיום וזאת לעומת כ-3 שעות וחצי בשבוע בקריאת עיתונים ומעל 10 שעות בהאזנה לרדיו.
כתוצאה מהמבצעים והפרסום לקראת המונדיאל לא מפליא כי נרשמה עלייה חדה בשיעור בעלי טלוויזיה פלזמה / LCD שעומדת על 49.2% לעומת 42.7% ביולי-דצמבר 2009. בנוסף מעולם המוצרים והחפיצים (גאדג'טים), ה-i-Phone שהושק באופן רשמי בארץ השנה נמצא בידיים של כ-110,000 מבוגרים ישראלים (נתון זה אינו כולל התייחסות לכמות המכשירים שמצויים 'בידי' בני נוער).
נתוני סקר TGI בוגרים גל 1 2010 משקפים את התקופה שבין ינואר ליוני 2010.