|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

קיץ קריר בארץ הגליל

- הודעה מטעם עמותת התיירות ארץ הגליל
02/08/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
פעילות בחצר תל חי [צילום: גיורא אזולאי]

הקיץ בעיצומו וזה הזמן להתרענן בחופשה זוגית או משפחתית בארץ הגליל. אנו מציעים שפע של אפשרויות לבילוי ולנופש. כמו-כן, עדיין ניתן למצוא מקומות לינה פנויים. עמותת התיירות ארץ הגליל תשמח לעזור לכם בבחירת החוויות שייצרו למענכם חופשה מושלמת: 04-6817152 www.galiland.co.il.

פעילויות מיוחדות - לפי תאריכים

חוות ורד הגליל - קייטנות קיץ לרכיבה

אם ילדיכם מאוהבים בבעלי חיים, ובמיוחד בסוסים, קייטנות הקיץ לרכיבה בחוות ורד הגליל הם בדיוק מה שאתם מחפשים. בקייטנות הקיץ של חוות ורד הגליל מציעים מגוון רחב של פעילויות הכולל: שיעורי רכיבה ביום במגרש הרכיבה, טיולי רכיבה בהרי הגליל, הכרת עולמו של הסוס, טיפול בסוסים - אכוף, נקיון, שטיפה וכו', הקשר בין האדם והסוס, פעילויות חברה - יצירה, סרטים, משחקי כדור ומשימות מאתגרות.

קייטנת "עולמו של הסוס" לגילאי 6-9, וקייטנת "רוכבים" לגילאי 9 ומעלה. הקייטנות תתקיימנה במספר מחזורים במהלך אוגוסט בשעות 08:00-16:00. 1-5.8, 8-12.8, 15-19.8. הקייטנה כוללת ארוחות בוקר וצהריים. לנרשמים ליותר ממחזור אחד תינתן הנחה.

לפרטים: 04-6935785 שלוחה 2, 050-2382225, www.veredhagalil.co.il.

אירועי תרבות, מוזיקה וסיורי עששיות בחצר בתל חי

מפגש מרתק עם ארץ ישראל הישנה היפהפיה והנשכחת, מיצגי מולטימדיה חדשים ומרגשים חושפים את הסיפור המלא של תל-חי.

סיור עששיות בלילה

ביקור בחצר ההיסטורית וטיול עששיות לאריה השואג. החצר של טרומפלדור וחבריו מתמלאת חיים. האתר שמגיש לכם ביום את הדרמה של י"א באדר במיצגי מולטימדיה חדישים, ולצידה צילום בבגדי חלוצים, אפיית לחמניות בתנור רוסי ומשחקי אתגר לכל המשפחה, מציע עכשיו פעילות חדשה בלילה. הסיורים ייערכו במהלך אוגוסט בתאריכים הבאים: 5-6.8, 13-14.8, 19-20.8, 27.8.

משך הטיול - כשעתיים ויש להירשם מראש. מקום המפגש: לפני שער הקמפוס המערבי (הישן) של מכללת תל-חי. העלות: 40 שקלים למבוגר, 30 שקלים לילד. מתאים לילדים מגיל 5 ומעלה.

פעילויות יום

סיור מודרך במערכת המיצגים בימים א'-ה' בשעות: 9:30, 11:00, 12:30, 14:00. חג וערב חג (ו'-שבת): 10:00, 11:00, 12:00. שעות הפתיחה: א'-ה' 9:00-16:00, חג וערב חג: 10:00-13:00.

אירועי תרבות מיוחדים ביולי אוגוסט בחצר תל חי

12.8 - משה להב הטיש הגדול. שעה: 20:00.
26.8 - מספרים בציבור - ערב מספרי סיפורים עם יוסי אלפי לכבוד 100 שנים להתיישבות העובדת. שעה: 20:00.

לפרטים, הזמנת כרטיסים והרשמה: 04-6951333, www.hatser-telhai.org.il.

המוזיאון הפתוח לצילום גן התעשיה תל חי

8-12.8.10 - קייטנת צילום - "סלט גלילי בחמישה צבעים" צילום צבע מדע ויצירה - קייטנת קיץ צבעונית לילדים, במהלכה עוסקים בצילום, יצירה בצבע, פיסול בחומר, בניית מכשירים מדעיים וצפייה בתערוכות וסרטים. כל יום מימי הקייטנה מאופיין בצבע מסוים המלווה את הפעילויות והתכנים של אותו היום: יום שחור-לבן, יום שקוף, יום כחול-לבן, יום צבעוני ויום מטלי-עתידני. הקייטנה תתקיים בשעות 08:30-15:00.

28.8.10 בשעה 11:30 מפגש הפעלה ספרותי עם מיריק שניר - הכנת ספרים אישיים עם טקסטים שלא ראו אור עדיין. פעילות לכל המשפחה.

עוד במוזיאון:

תערוכת "צילומי ארץ ישראל בתלת-מימד" - 35 צילומים של ארץ ישראל ותרבות החיים בארץ לפני קום המדינה. הצילומים הינם מסדרת הצילומים "פלשתינה" בהפקתם של האחים אנדרווד, שפעלו בארץ בין השנים 1890-1900. הצפייה בתערוכה במשקפי תלת-מימד.

תערוכה של הצלם שמואל יוסף שוויג (1984-1902) "צילום כחומר" - תצלומי נוף של ארץ ישראל וסביבותיה וכן תצלומים של מבני תחנות משטרה בריטיות בפלשתינה, אותם צילם שוויג עבור הבריטים בשנים 1940-41.

בגן הפסלים - 2 מרכזים: האחד מוקדש לפסלי הגרניט של שלמה זלינגר והשני - לפסלים שפוסלו על-ידי מיטב אמני הבזלת בארץ, יהודים וערבים.

תערוכת קבע: אוסף מצלמות עתיקות - מבחר מצלמות, דגמים וסוגים שונים מראשית ימי הצילום ועד היום.

לפרטים: 04-6816700, www.photo-mu.co.il.

מרכז קנדה במטולה - בילוי אלטרנטיבי מושלם לחום יולי-אוגוסט

קייטנות רולר והוקי קרח 8-14.8 + 15-21.8

אימונים על הקרח, אימוני רולר, אימוני כושר וטכניקה, צפייה במשחקי NHL ושיחות עם המאמנים, משחקי ידידות מול קבוצות מהארץ ועוד.

פינוקי קיץ בשניים

טיפולי גוף, פינוקי ספא, בריכות, החלקה זוגית על הקרח ושייק פירות במהלך יולי-אוגוסט. שלל פינוקים בחבילה כוללת לשני אנשים: אוהבים, משפחה, עמיתים לעבודה או חברים, בכל הגילאים ומזמין ליהנות ממגוון האטרקציות המפנקות והספורטיביות שמציע המקום.

פינוקי הקיץ כוללים: טיפול גוף מרגיע ומרענן של 45 דקות לכל אחד בספא "הזוהר הצפוני" המציע מגוון טיפולים על-ידי מטפלים מקצועיים, שימוש במתקני הספא המפנקים: סאונה יבשה, סאונה רטובה, ג'קוזי וחדר מנוחה וכן רחצה בבריכת השחייה המקורה. בשביל הנוחות, יקבל כל אחד חלוק ומגבת לשימוש בכל זמן השהייה.

בנוסף, מוזמנים ליהנות מהחלקה זוגית על הקרח במשטח ההחלקה האולימפי. ולהשלמת הבילוי, יקבל כל אחד שייק פירות מרענן בקפיטריה במקום.

מחיר - 448 שקלים לזוג.

במרכז קנדה מגוון פעילויות לכל המשפחה במתחם ממוזג ומקורה, אטרקציות ספורט, בילוי ופנאי: משטח החלקה על הקרח, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, שתי בריכות ג'קוזי, ובריכה לילדים. מתחם באולינג עם 10 מסלולים, סנוקר, טניס שולחן, אולם כדורסל, חדר כושר מקצועי, ספא ומטווח ירי. קפיטריות ומסעדת מזנון מהיר כשרה. מרכז ספא המציע מגוון טיפולים, מתחם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי וסולריום. חדש - "קנדה קידס" - מתחם ג'ימבורי לקטנטנים, משחקייה גדולה מרופדת מזרונים, המציעה מגוון של אטרקציות כגון: בריכת כדורים‚ קוביות גדולות‚ מסלולי פעילות, מדרון למכוניות ומתקנים נוספים. מתאים לתינוקות ועד גיל 6. לפרטים נוספים - 04-6950370, www.canada-centre.co.il.

פעילויות במהלך כל אוגוסט

"לצלול עם הפורל בימי הדן" - סיור מודרך בחוות הפורלים של קיבוץ דן בשילוב ביקור של המרכז הגלילי לטבע ע"ש בית אוסישקין. הידעתם ש.. כ-500 טון פורלים גדלים בקיבוץ דן? שקיבוץ דן מייצר מעל ל-85% של הפורלים בארץ? שהפורל אוהב מים קרים.. ושהוא הולך או שוחה נגד הזרם? הדגים לפי מיטב המסורת מביאים פריון ומזל - אז התמזל מזלכם וחוות הפורלים בדן פותחת את "מחלקת הילודים" של הפורלים הקטנים בפניכם עוד לפני שהם מגיעים לצלחת עסיסיים בתוספת עשבי תיבול.

סיור מודרך המשלב את המרכז הגלילי - ע"ש אוסישקין בקיבוץ דן במרכז תוכלו לצפות בסרט מרתק על הטבע, תערוכה והדרכה מרתקת עוד מהתקופה המקראית שכל הממצאים שלה נחפרו בתל דן הלוא היא ליש = דן המקראית.

סיור מעניין מטובל בהומור בחוות הפורל (המגדלת 500 טון בשנה) הממוקמת על גדות נחל דן, בסיור תשמעו למה הפורלים מעדיפים את מימי הדן, ותעברו את כל הליך הגידול שלהם מ"בית התינוקות", דרך קשיי "גיל ההתבגרות" ועד הבאתם לחופה, שאז משקלם כ-400 גרם. בסוף הסיור יש אפשרות לקנות את דגי הפורל ולארוז אותם בקרח במיכל המשמר את הדגים למשך 24 שעות.

הסיורים יתקיימו במהלך יולי-אוגוסט כל יום בשעות 10:00 ו-12:00 (בתיאום מראש למינימום 3 משפחות). עלות ביקור בשני האתרים וסיור מודרך - 25 שקלים לאדם. לפרטים והזמנות - טל. 04-6951703 יוסי או שולי. פתוח בכל ימות השבוע בשעות 9:00-16:00.

תיירות חקלאית ב"נופש בהרים" במושב רמות נפתלי

סיור עם טרקטור ועגלה לעמק קדש והסביבה. משך הסיור שעה וחצי. הסיור עובר בנופים עוצרי נשימה, ביקור במטעי התפוחים, האגסים וכרמי היין. נתנסה בחוויית הקטיף - כל משפחה תקבל תרמיל קטיף מיוחד בו ימלאו את התוצרת הנפלאה וייקחו אותה עימם לביתם. בהמשך נבקר בחניון האלות ובו עץ אלה אטלנטית בין 1500 שנה, נתפס על ענפיו העבים וניצור תמונה משפחתית מרשימה. בדרכינו חזרה לישוב נעצור לתצפית על עמק החולה, החרמון והגולן.

עלות לאדם 25 שקלים. לפרטים והרשמה: 050-5594872.

צוק מנרה

אתר צוק מנרה שבמרכזו הרכבל הארוך ביותר בישראל, מציע מגוון פעילויות לקבוצות ומשפחות כל השנה. באתר מגלשות הרים אקסטרים, טרמפולינת בנגי,ואטרקציה חדשה - רכבת הצוק. פעילות אתגרית - סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, סיורים מודרכים, בריכת שחיה, בית הילד ומסעדה חלבית. במהלך אוגוסט תתקיימנה פעילויות מוזיקה וקרקס (כלול במחיר הכניסה).

כל שעה עגולה ייצא טיול מודרך היוצא מצוק מנרה (מהתחנה העליונה) לתוך מטעי קיבוץ מנרה ולתצפית מעמדת האו"ם על לבנון. משך הטיול 40 דקות ומתאים לכל המשפחה. מחיר 30 שקלים למשתתף.

04-6905830, www.cliff.co.il.

מוזיאון אחוזת דוברובין - יסוד המעלה - זה לא רק אוכל

חצר ראשונים משוקמת ומשוחזרת המתעדת ומתארת את ראשית ההתיישבות במושבה יסוד - המעלה (שנת 1883) מחדשת היישוב היהודי בעמק החולה. בואו להכיר את סיפורי המושבה ולהיחשף לסיפור משפחת דוברובין (שנת 1909).

הצפייה בסרטון, השיטוט בחדרי הבית בין החפצים למסמכים יפגישו אתכם עם דמויות הראשונים - מי היו? כיצד חיו? איך כנגד כל הסיכויים קמה לה מושבה. מי היו אותם ה"סובוטניקים" שהתגיירו ועלו לארץ ישראל?

עוד באתר: באר אנטיליה בבוסתן הפורח בצמחי ארץ ישראל. בעונה ניתן לטעום מפירות הבוסתן (התות, התאנה והשיזף). סרטון אור קולי - עברית/אנגלית/רוסית/ספרדית/גרמנית. חדרי תצוגות - חפצים, מסמכים ואווירה. פינת משק חי. פינת יצירה ופינת תלבושות "כך היינו" - לילדים ושאר האוהבים.

שעות פתיחת האתר ביולי-אוגוסט: ימים א'-ה' + שבת: 09:00-17:00. יום ו': 09:00-14:00.

מחיר כניסה: ילד (גילאים 6-18) 7 שקלים, מבוגר 10 שקלים. טלפון: 04-6937371.

אגמון החולה

סיורי זריחה בעגלת המסתור - חוויה בלתי-נשכחת של זריחה באגמון החולה עם הטבע המתעורר ליום חדש של פעילות. הסיור כולל הליכה רגלית קצרה, הסברים ותצפיות.

ספארי לילה - סיור מרתק אל חיי הלילה הסוערים של אגמון החולה. נתור אחר הטורפים שיוצאים לצייד, תצפית על עטלפים, הצצה אל חייהם של חתולי הביצות ומעקב אחר התנשמות ודורסי הלילה. תצפית כוכבים וקומזיץ עם כיבוד קל בסיום.

"אי הציפורים" - הצטרפו למסע מרתק אל חיי הציפורים. סיור בין ערביים בעגלת המסתור. נבקר בתחנת מחקר וטיבוע ציפורים למפגש אינטימי עם הציפורים, נגלה את פלאי הנדידה, נתבונן בהן ממרחק נגיעה ונשחרר אותן לחופשי.

הגן הבוטני לצמחי מים הנפתח לקהל לפני כשנה. בגן אפשר ליהנות מפריחת צמחי המים המקוריים של עמק החולה כמו הנופרים, נימפיאות אירוסים ועוד. אל הגן נמשכים גם מיני פרפרים שונים, ההופכים את המקום לצבעוני ומרתק במיוחד. ללא תשלום.

התחנה לחקר וטיבוע ציפורים - מעבר ברפסודה אל תחנת הטיבוע לחוויה מרתקת ומיוחדת, מפגש עם חוקרי ומטבעי הציפורים, צפייה בתהליך הטיבוע, הצצה אל חיי הציפורים, פלאי הנדידה ושחרורם לחופשי.

להזמנת מקום בסיורים ולפרטים נוספים: 04-6817137, www.agamon-hula.com.

אתגר בחוות בת יער

חוות בת יער ממוקמת ביער בירייה, בנופים המרהיבים של הרי הגליל ומול נופי הגולן והחרמון, ויש בה פעילות המתאימה לכל גיל. רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים, פארק חבלים - מסלול גשרים אתגרי בין עצי היער, באולינג בטבע, מטווח פיינטבול, פינות יצירה, פינת חי ומשחקים - גם לקטנטנים ועוד הרבה הפתעות.

במקום מסעדה כפרית בסגנון Steak House וברקע מוזיקת קאנטרי נעימה.

לפרטים נוספים ומידע: 04-6921788, www.batyaar.co.il.

פעילות ברפטינג נהר הירדן

זירת אטרקציות מרגשת, חוויתית וקרירה. באתר הרפטינג מספר רב של אטרקציות: שייט קייקים ורפטינג, אומגה למים, טיולי ג'יפים, טיולי אופניים, טיולי הליכה, פיינטבול ועוד.

במקום מסעדת איסקנדר המתמחה בבשרים, נזידי ציידים, תבשילי קדירה, וטאבון טורקי אורגינלי.

לפרטים נוספים והזמנות: 04-9007000, www.rafting.co.il.

קייקי הגושרים

שייט קאיקים מרענן במימיו הצלולים של נחל החצבני בימי הקיץ החמים - אין כמו שייט מפנק ומענג באחת מפינות החמד הקסומות שלנו. מסלול השייט בקייקים הינו חווייתי במים קרירים נקיים וראויים לשתייה, צמחיית נחל עשירה, שטחים מוצלים ועולם עשיר של בעלי חיים. מסלול משפחתי הנמשך כשעה וחצי (מגיל 5 בסירה). מסלול אתגרי הנמשך כבין שעה וחצי לשעתיים (מגיל 10 בסירה).

לפרטים נוספים: 04-6816034, www.kayak.co.il.

קייקי כפר בלום

בקייקי כפר בלום שייט קייקים ורפטינג לכל המשפחה, פעילות אתגרית מגוונת בפארק החבלים, אומגה ענקית היישר למים, קיר טיפוס גבוה ומרבצי דשא מוצלים ורחבים למנגל. אטרקציה קרירה לימי הקיץ החמים.

לפרטים נוספים: 1700-50-66-11, www.kayaks.co.il.

פיינטבול אילת השחר - קיבוץ אילת השחר

מתחם פיינטבול מקצועי וגדול הכולל 3 מגרשי ענק בטבע הירוק של הצפון (כל מגרש מתפרש על שטח של 3 דונם), מגרש ציד ביער לפעילות מהנה לילדים, מטווח ירי תיירותי, פעילות חץ וקשת וחורשת אירועים.

מסלול ציד - פעילות מהנה לילדים בטבע הירוק, ירי למטרות ברובה צבע.

מבוך גליל עליון - מבוך ענק על שטח של 7 דונם, הוקם בחורשת דקלי וושינגטוניה ירוקה. המבוך מותאם לכל הגילאים וכן לכניסת עגלות תינוקות וכיסאות גלגלים.

לפרטים נוספים: 04-6932323, www.pbl.co.il.

חוות מנצור - מושב שדה אליעזר

טיולי סוסים, לינת שטח/קמפינג בתנאים מפנקים הכוללים: מזרון אישי, מקלחות ושירותים נקיים, ג"קוזי, פינת קפה וקולר חופשי, גרילרים, נקודות בישול, מקררים, שולחנות וכסאות, נקודות חשמל ותאורה, אפשרות למדורה.

אפשרות להפעלה וטיול בטרקטור וכרכרות לקבוצת ילדים.

המחיר לקמפינג - 50 שקלים לאדם, לטיול סוסים שעה - 120 שקלים.

יש להזמין מקום מראש בטלפון - 050-2508080, www.tzofit.co.il/id/2508080.

עמותת התיירות ארץ הגליל מאגדת אתרי תיירות משלוש רשויות: גליל עליון, מבואות החרמון ומרום הגליל. תחת מטריית העמותה נמצאים כ-800 אתרי תיירות ביניהם שמורות טבע מובילות ואטרקציות תיירותיות רבות כמו: ספורט מוטורי ואתגרי, גלריות, אתרי בריאות וספא, מגוון אפשריות לינה, מסעדות ועוד. לפרטים נוספים ואפשרויות לינה: 04-6817152, www.galiland.co.il.

תאריך:  02/08/2010   |   עודכן:  02/08/2010
עמותת התיירות ארץ הגליל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בטיסת העולים הקרובה של ארגון נפש בנפש בשיתוף הסוכנות היהודית, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) וגרעין צבר יהיו 234 עולים חדשים מצפון אמריקה. 85 מהם, מספר חסר-תקדים, הם צעירים וצעירות מארה"ב ומקנדה (56 בנים ו-29 בנות, טווח גילאים: 18-22) שעומדים להתגייס לצה"ל.
02/08/2010  |  אריק פודר  |   הודעות כלליות
ב-6 באוגוסט 1945 הטילה ארה"ב את פצצת האטום הראשונה בהיסטוריה על העיר היפנית הירושימה במלחה"ע ה-2, פצצה ושמה "ליטל בוי", ששקלה 4 טון, מתוכם 64 ק"ג אורניום מועשר, קטלה למעלה מ-70 אלף בני אדם מיד ועוד עשרות אלפים בשנים הבאות. עידן חדש ואפל התחיל - עידן האטום. העולם לא שב עוד להיות כשהיה.
משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדרת מרגו ארצי, תושבת רמת גן, אשר יצאה מבית אחותה בשכונת שיכון דן בתל אביב בתאריך 1.8.10 לפנות בוקר ומאז נעלמו עקבותיה.
מדיטק חולון ממשיך גם בעונה זו (2011-2010) בסדרות רבות ומגוונות של קורסים, ביניהם גם קורסים בשיתוף "אסכולות". המדיטק, מתחם התרבות הרב-תחומי המפעיל ספרייה, תיאטרון, סינמטק, מוזיאון קומיקס וקריקטורה ומוזיאון עיצוב בינלאומי, מציע בתוכנית הקורסים מרצים חשובים ומובילים בתחומי תרבות מרכזיים כמו: מוזיקה, ספרות, עיצוב, תיאטרון וקולנוע.
כללית שירותי בריאות, מחוז תל אביב יפו, תפתח השבוע מוקד לרפואה דחופה במרכז הרפואי מגדל המאה במרכז תל אביב שישרת את מבוטחי כל קופות החולים. את המרכז הרפואי, שבמשך היום פועל כמחלקה לאשפוז יום, יאייש מדי ערב צוות רפואי שיכלול אחות, רופא משפחה ורופא ילדים. לרווחת המבוטחים, במקום יפעל גם מכון רנטגן ויינתנו שירותי אחות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il