בסקר השירות שהוגש (יום ב', 2.8.10) למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב
דודי כהן, ונערך בקרב למעלה מ-11 אלף אזרחים, נמצא כי חל שיפור של 6.5% בכל מדדי איכות השרות של המשטרה, הכוללים קטגוריות של מקצועיות, זמן תגובה והתנהגות השוטר. זאת, לעומת נתוני התקופה המקבילה אשתקד.
בין הממצאים, נרשם שיפור של 12.9% בשביעות הרצון מהשרות במוקדי 100, לעומת התקופה המקבילה אשתקד - העלייה המשמעותית ביותר שנרשמה בסקר השירות.
בנוסף, נרשם שיפור של 4.8% בשביעות הרצון מטיפול שוטרי הסיור באירועים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, קיימת עלייה של 4% בזמן ההמתנה לשרות במרכז השירות לאזרח (מש"ל), לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בסקר נמצא מתאם גבוה בין שביעות רצון האזרח מהשרות במוקד במקרים בהם התקשרה המשטרה לאזרח, לוודא כי טופל כראוי.
התחנות הבולטות בציון איכות השרות דורגו ע"פ גודלן. מבין התחנות הגדולות, תחנות אזור מוריה וראשון לציון רשמ את השיפור הגדול ביותר, של 11.3%. מבין התחנות הבינוניות, נמצא כי תחנת לב הבירה רשמה את השיפור הגדול ביותר, עם גידול של 14.3% בשביעות רצון האזרחים, כשלצידה נרשם שיפור משמעותי גם בתחנת בית שמש. מבין תחנות המשטרה הקטנות, רשמו ערד ושכונות אשר את השיפור הגדול ביותר (11.9%).
הסקר עצמו, יש לציין, בוצע בקרב אזרחים שפנו בחודשים אפריל-יוני למשטרה, ע"י מכון גאוקרטוגרפיה והיחידה לשיפור השירות במשטרה.