טלפון:
|
03-5442110
|
| |
פקס: |
03-5442148
|
כתובת: |
נמל תל אביב 40 תל אביב 63506 |
- תאריך עידכון: |
22/12/2003 15:06:20
|
|
מידע כללי |
|
משרד פוגל לוין נוסד על-ידי דוד פוגל. הוא מספק ללקוחותיו סל שירותים מלא, החל בשיווק ותכנון אסטרטגי דרך שירותי קריאייטיב, תכנון וקניית מדיה, וכלה בשיווק ישיר, קידום מכירות ויחסי ציבור. המשרד זכה במשך חמש שנים רצופות בכל תחרויות הפרסום בישראל.
המשרד מעסיק 75 עובדים, ותקציבי הפרסום שהפעיל ב-1996 נאמדים בכ-36 מיליון דולר. המשרד חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת OGILVY & MATHER, במסגרתו הוא נהנה מקשר עם 273 משרדים ב-65 מדינות בעולם ומהידע המצטבר של הרשת העולמית. הרשת מהווה מאגר מידע בינלאומי פעיל העומד לרשות המשרד.
מניות המשרד מוחזקות בידי: דוד פוגל - המחזיק ב-%35מהמניות, צביה פוגל - המחזיקה ב-%35 מהמניות, וצביקה לוין - המחזיק ב-%30 מהמניות.
|
|
תחומי עיסוק |
|
המשרד מופעל באמצעות מספר מחלקות:
1) מחלקת שיווק ותכנון אסטרטגי - מעורבת בכל האספקטים השיווקיים של המותג, מקביעת האסטרטגיה השיווקית עד המלצות לדרכי הפצה, כולל מדיניות תימחור והחלטות לגבי הרחבת מותגים. המחלקה אחראית גם על-כך שהפתרון הקריאייטיבי יענה לאסטרטגיה השיווקית עליה הוחלט;
2) המחלקה הקריאייטיבית - מורכבת מחמישה צוותים קריאייטיביים, שיטה המאפשרת לעבוד על מספר פרויקטים במקביל. המחלקה מספקת ללקוח מענים קריאייטיביים בכל אפיקי הפרסום, החל מסרטוני טלוויזיה ומודעות, דרך שילוט חוצות ותשדירי רדיו וכלה בעיצוב אריזות, שמות מוצרים, אביזרים לנקודות מכירה, שילוט לחנויות וכדומה;
3) מחלקת לקוחות - במשרד חמישה צוותי ניהול הכוללים סופרוויזר ותקציבאי. התקציבאים מהווים אנשי קשר בין הלקוח והמשרד, ובנוסף מעורבים בתהליך השיווקי ובהנחיית הצוותים הקריאייטיביים;
4) מחלקת המדיה - מספקת ללקוח את מכלול שירותי המדיה, כולל תכנון, ניהול משא-ומתן עם צינורות הפרסום וקניית המדיה, מידע על המותג, על המתחרים ועל השוק;
5) מחלקת טלוויזיה - דואגת להכנת תוכניות עבודה ותקציבים מפורטים לכל הפקה בהתאם למסגרת התקציבית. המחלקה מפקחת על תהליך ההפקה;
6) מחלקת הייצור - אחראית על כל תהליכי ייצור הדפוס וההפקה ועל ייצור חומר פרסומי מגוון - מודעות, פליירים, פוסטרים, אריזות, שילוט חוצות וכו';
7) פוגל לוין 2 - חברה-בת של משרד הפרסום. מספקת שירותים באמצעות שתי מחלקות: הראשונה - מחלקת קידום מכירות ושיווק ישיר, הכוללת דיוור ישיר, טלמרקטינג, ארועים מיוחדים, פעילויות בנקודות מכירה, טיפול בחלונות ראווה, תכנון וביצוע תערוכות וכדומה. השניה היא מחלקת יחסי ציבור, המוציאה הודעות לעיתונות, יוזמת ראיונות או כתבות עומק, מתכננת, מארגנת ומפיקה מסיבות עיתונאים ומשמשת כדוברת עבור הלקוח.
|
|
|
לקוחות |
|
גלגלי זהב, תלרוף, אדידס, דורסל, החברה המרכזית למשקאות (דיאט קוקה קולה וקינלי), מפעל הפיס, עוף טוב, תמ"י, ורד הגליל, יונילבר (DOVE), איווקו, אלקו, פיליפס, IBM, MIELE, GOOD YEAR, ערוצי זהב, תבל, אוטו-דיפו, אייס - קנה ובנה, זיל וזול, המשביר מחסני אופנה, סופר סנטר, שקם אלקטריק, שקם גאלרי, אשת, בזק, בזקכל, מנפאואר, קופת חולים כללית, אזורים, שופ, מעריב ולוח מעריב.
|
|
|