|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
כחודש ימים לאחר שמשרד הפרסום מקאן אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת בורגראנץ', יוצאת רשת ההמבורגרים הישראלית הוותיקה בקמפיין רחב היקף ל"קומבינה המשפחתית" תחת הסלוגן: "משתלם להיות משפחה".
הקומבינה, מוצר הדגל של בורגראנץ', תושק בגרסה משפחתית הכוללת 2 מנות למבוגרים 2 מנות ילדים עשויות 100% בקר, תוספות צ'יפס, נקניקיות טבעות בצל, שתייה וצעצועי ילדים והכל במחיר מיוחד של 100 שקלים בלבד! ניתן להזמין את הקומבינה המשפחתית גם בשירות המשלוחים של הרשת: כוכבית 6575.
הקמפיין בהיקף כולל של 3.5 מיליון שקלים, יכלול פעילות פרסומית רחבת היקף במדיה: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט, שלטי חוצות.
מנכ"ל בורגראנץ', משה גבאי ציין כי: "תוצאות סקרי לקוחות שביצענו בחודשים האחרונים העלו כי 'הקומבינה', מוצר הדגל הייחודי לבורגראנץ', הינה המנה המועדפת על לקוחות הרשת קטנים כגדולים, אשר אוהבים את תחושת הישראליות ו'הביחד' שהאכילה בבורגראנץ' מקנה להם". עוד הדגיש גבאי, כי "מנת הקומבינה המשפחתית עונה על צורך שזיהינו בקרב הורים לאכול יחד עם ילדיהם ארוחה כוללת במחיר שלא יעיק כלכלית, במחיר סביר מאד של 100 שקלים".
רשת בורגראנץ' הינה רשת ההמבורגרים הישראלית הוותיקה ביותר, המובילה את הטעם הישראלי זה יותר מ-30 שנה. הרשת מונה 107 מסעדות ברחבי הארץ ומסעדה נוספת ניידת. בורגראנץ' הינה הרשת היחידה עם מערך שליחויות מקריית שמונה ועד אילת!
משרד פרסום: מקאן אריקסון; מנהל לקוחות: עדי אורן; סמנכ"ל קריאטיב: אלדד ויינברגר; מנהל קריאטיב: יגאל חזן; במאי: עודד רסקין; חברת הפקה: טיים ליין; משרד יחסי ציבור: תקשורת משולבת טל רבינא.