|
ספי בר [צילום: יובל נבון]
|
|
|
|
|
רן דנאי [צילום: אלי דסה]
|
|
|
|
|
בהמשך לסבב המינויים בקבוצת העסקים של ג'ורג' חורש, ולמינויו של מנכ"ל לקסוס הנוכחי רן דנאי למנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה (יום א', 15.8.10) על מינויו של ספי בר למנכ"ל לקסוס ישראל. המינוי ייכנס לתוקפו בסוף השנה.
בר, 39, נשוי + 3, מכהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והמכירות של הוצאת כינרת זמורה ביתן, מבעלי צומת ספרים, והיה ציר מרכזי בהפיכתה של החברה להוצאת הספרים המובילה בישראל. לפני כן היה בר חלק מקבוצת מקאן אריקסון וניהל פרויקטים שיווקיים בינלאומיים, שימש כמנכ"ל חברת סטארט-אפ וכמנהל בהוצאת אריק כהן ובאיזי סטפ. לבר תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול מהמכללה למינהל.
לקסוס הושקה בישראל בספטמבר 2006, והתברגה עד מהרה בצמרת שוק רכבי היוקרה בארץ. מיום השקתה ועד היום, מכרה לקסוס כ-1,900 רכבים, בתמהיל המורכב מארבעת דגמי המותג המשווקים בישראל, מתוכם כ-350 רכבים מראשית השנה. נתח השוק שהושג על-ידי לקסוס ישראל הינו נתח השוק הגבוה ביותר שהושג באירופה. מהלך החדרת המותג לשוק רכבי היוקרה בישראל זכה בפרס ראשון בתחרות האפ"י ולאחרונה נכנס מותג לקסוס לרשימת 100 המותגים המובילים בישראל ב"מדד המותגים 2010".
רן דנאי, 37, מונה למנכ"ל בשנת 2006 עם ההחלטה של לקסוס לחדור לשוק הישראלי. דנאי היה אמון על הקמת הפעילות, החדרת מותג לקסוס וביסוסו בשוק רכבי היוקרה בישראל.
לדברי ג'ורג' חורש, "אני שמח מאוד על הצטרפותו של ספי לקבוצה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש והמאתגר כמנכ"ל לקסוס ישראל. אני בטוח כי ניסיונו הרב בניהול ובשיווק, יתרום רבות להמשך צמיחתו של המותג בארץ".