בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
אתר האינטרנט "חפלה" המסקר את עולם המוזיקה הים תיכונית בישראל בשיתוף פעולה עם אתר ynet יוצא בפעילות מדיה חברתית חדשה ונרחבת - "מי יהיה מלך החפלה של ישראל?"
במסגרת הפעילות המשולבת באפליקציית פייסבוק וקמפיין שיווקי אשר נבנו ע"י חברת רבי אינטראקטיב ניתנת לגולשים האפשרות להצביע ולבחור את "מלך החפלה" כאשר כל משתמש פייסבוק יכול לבצע בחירה אחת בלבד.
הכרזה על מלך החפלה תעשה בראש השנה 05/09 בשיתוף רדיו לב המדינה אשר מסקר מדי יום את הלך הרוח ומצב התוצאות העדכני. במסגרת הקמפיין מחלקת "חפלה" אלבומים וכרטיסים להופעות של זמרים מעולם הזמר הים תיכוני לקהל החברים בפייסבוק.
אתר המוזיקה הים תיכונית "חפלה" בבעלותם של המפיקים יואב גרוס ובני מנשה יחד עם רובי בן שמעון ויובל ניסני אשר שותפים יחד גם בהקמת ערוץ ים תיכוני חדש.
"חפלה" הוא מיזם משותף של הבעלים יחד עם חברת רשת - נגה תקשורת בע"מ, אתר ynet, רדיו לב המדינה ורדיו ירושלים.
המשתתפים בתחרות החפלה הם: דודו אהרון, אייל גולן, קובי פרץ, שרית חדד, ליאור נרקיס ודוד אהרון.
יהודה ברמן בע"מ, נציגת PILOT בישראל, עולה לקראת החזרה לביה"ס, בקמפיין פייסבוק לעט PILOT FRIXION (פיילוט פריקשן), תחת הסלוגן "אחי, אתה מחוק". הקמפיין יעלה באמצעות חברת בלינק, בעלות השקעה כוללת של כ-150,000 ש"ח.
מותג האופנה twentyfourseven בשיתוף מגזין GO לצעירות, מבית ידיעות אחרונות, משיק, זו העונה הרביעית ברציפות, את מגזין twentyfourseven לעונת סתיו חורף 2010-11. מדובר במגזין קונספט ייחודי שכולו 52 עמודים של אופנה ולייף- סטייל, המציע לקוראיו הצצה בלעדית לעולם האופנה בשילוב עולמות תוכן נוספים. המגזין יופץ בתחילת חודש ספטמבר באלפי עותקים למנויות מגזיןGo ויחולק בחנויות הרשת. ניתן יהיה לקרוא את התכנים של המגזין גם באתר הבית של הרשת.
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י