ג. יפית יוזמת מדיה חדשנית ומהפכנית המשלבת בין המדיה הדיגיטלית, ה-T.V והאינטרנט באמצעות תוכניות וידיאו - מבחני אמינות מול המצלמה, פלטפורמת ריאליטי בפורמט פרסומי ראשון מסוגו בישראל.
הפרויקט הראשון המתקיים בפורמט הפרסומי החדש הוא "הדיאטה של המדינה", והינו שיתוף פעולה בין ג. יפית לבין נענע 10 ובשיתוף ערוץ 10.
הפרויקט מלווה 11 מתמודדים שנכנסו לתוכנית מעקב, המתעדים ב-web cam מהבית או מהעבודה, את מהלך הדיאטה שלהם אחת לשבוע, בסרטונים ערוכים שישודרו באתר נענע 10, בשמונה פרקים בני 5 דקות כל אחד.
בסיום התוכנית, יזכה המתמודד שהשיל ממשקלו אחוז יחסי ושינה את אורח חייו מהותית, בנסיעה זוגית לפריז.
את התוכנית מלווים מבחינה מקצועית ד"ר בני ארד - רופא התוכנית המנהל מרפאות הרזיה ואנטי אייג'ינג, אשר יחד עם מאיה ישעיהו, המעצב ששון קדם וצחי זאק מגו אקטיב - ישבו בצוות השופטים של התוכנית.
התוכנית מתקיימת בשתי זירות: באולפן - בו יתקיימו ראיונות של ג. יפית עם מומחים שונים על הדיאטה, והחלק "הריאליטי" - צילומי וידאו מהמעקב אחר המתמודדים ואחר התהליך אותו הם עוברים.
התוכנית קצבית וכוללת מעברים מהירים בין האולפן לבין הריאליטי, תוך כדי שימוש בתכנים שיעלו המתמודדים כעוגני שיחה באולפן. בסיומו של כל פרק מוצגת בצורה גראפית התקדמותו של כל אחד מהמתמודדים אל היעד הנכסף ומיקומו ביחס לאחרים.
במתחם מיוחד של 'הדיאטה של המדינה', באתר נענע10 וב-msn, בעמוד הראשי של 'לייף סטייל', ישודרו פרקי התוכנית (בכל חודש יועלו 4 פרקים), והגולשים יוזמנו לרכוש את הערכה בהנחה, להתנסות בדיאטה, בתוכנית הכושר ולהיות תחת מעקב.
לינק למתחם הדיאטה המדינה בנענע10:
www.lifestyle.nana10.co.il/Category/?CategoryID=400816.