מכונית מסוג פורמולה 1 השייכת לקבוצת גו'רדן המתחרה במרוצי הגרנד פרי, תגיע החודש לישראל.
לאחר מרוץ מונטה קרלו שנערך השבוע בנסיכות מונקו, ניצבת קבוצת גו'רדן ממקומת חמישית בטבלה עם 11 נקודות, אחרי רנו (42 נקודות), ווי'ליאמס – ב.מ.וו (50 נקודות), פרארי (70 נקודות) ומק'לרן (מרצדס) המובילה ראשונה עם 73 נקודות.
המכונית תובא לתערוכת טכנולוגיה 2003 שתיערך ביוני 2003 בת"א. היוזמה באה מחברת BETA האיטלקית, אחת משלוש החברות המובילות בעולם בייצור כלי עבודה ידניים.
יבואן BETA בישראל הוא שבי עזרא, מנכ"ל חברת שמיר הספקה טכנית. בטא נותנת חסות למרוצי הפורמולה הן בשל העובדה שמפעליה ממוקמים בסמיכות למסלול המרוצים במונזה שבאיטליה, והן לנוכח העובדה שכלי העבודה של בטא נוטלים חלק בתחזוקה השוטפת של מכוניות המירוץ.
על לקוחות החברה בארץ נימנים צה"ל, משטרת ישראל, מפעלי ים המלח, רותם דשנים, תרכובות ברום, אינטל אלקטרוניקה, חברת החשמל ומוסכים מרכזיים של יבואני רכב.
"טכנולוגיה 2003" תערך בין התאריכים 23-26 ביוני 2003, בגני התערוכה בת"א. בתערוכה יוצגו פתרונות וחידושים בענפי הטכנולוגיה והתעשיות עתירות הידע בישראל ובעולם. בין הענפים בתערוכה: מכונות וכלים לעיבוד מתכת ופח, הידראוליקה, רובוטיקה, אוטומציה פיקוד ובקרה, טכנולוגיות לייזר, טכנולוגיות חדישות, אביזרים טכנולוגיים ועוד. עד כה אישרו השתתפותן מעל ל-250 חברות ישראליות וזרות.
התערוכה, והכנסים נערכים בארגון מרכז הירידים והקונגרסים, בחסות משרד התעשיה והמסחר.
הפרטים אודות המכונית התיירת מעורפלים למדי, שנת ייצורה לא ידוע. כיום היא מונעת במנוע פורד ואילו לארץ היא תגיע כשהיא מצויידת במנוע V10 בנפח 3,000 סמ"ק, מתוצרת הונדה. עלות ביטוח הבאתה ארצה לימי התערוכה היא לדיברי היזמים "מעל ל-10,000 דולר".