דרור גנון, סגן מנהל בכיר לתחבורה הציבורית במשרד התחבורה, אומר כי לא ניתן למצוא פתרונות תחבורתיים מערכתיים, שיאפשרו להזרים הרבה יותר אוטובוסים לכותל המערבי שיתאימו לביקוש, מבלי ליצור פקקי ענק וגודשי תנועה בלתי פתירים. זאת, לנוכח הבעיה הכללית של סוגיית התשתיות המורכבות סביבת הכותל.
עם זאת, ציין כי בשבועיים האחרונים ניתנו הוראות לתגבור האוטובוסים, בעיקר במוצאי-שבת, פעולה שהובילה לשיפור משמעותי. את הדברים אמר בפגישה בלשכתו של ח"כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה), שעסקה במתן פתרונות לציבור החרדי בירושלים ובמירון.
בפגישה סוכם כי יש לקדם מול הממשלה והעירייה את פיתוח הכותל כיעד לאומי, הגדרה שתאפשר העברת תיקצוב למקום. גנון הבטיח כי שינוי מסלול קו 2 המוביל מהשכונות החרדיות אל הכותל יובא בחשבון במסגרת הפעימה הבאה של שינוי מפת התחבורה הציבורית בירושלים.
אשר למירון, אמר כי נערך מיפוי צרכי הקווים מירושלים ומבני ברק לכיוון מירון, ובימים אלו שוקדים במשרד התחבורה על תוכנית שתאשר הפעלת קווים נוספים. "עם הביקוש הגדל, ינתנו גם הפתרונות", הבטיח.