חברת טריומף משתפת פעולה, על בסיס התנדבותי, עם עמותת אחת מתשע, הפועלת להעלאת המודעות הציבורית לסרטן השד ולקידום בריאות השד בישראל.
עד לתאריך ה-14.12.10 בחצות, תוצב בעמוד הפייסבוק של טריומף לשונית, הקוראת למבקרים באתר ללחוץ LIKE לעמוד הפייסבוק של טריומף. על כל לחיצה, נתרם סכום של שקל אחד (כולל מע"מ) לעמותה על-ידי טריומף. האפליקציה תאפשר תרומה חד-פעמית לכל גולש עד לכמות של 30,000 גולשים.
טריומף ביקשה לתרום לקהילה ובחרה בנושא, שמתחבר אליה באופן טבעי: המלחמה בסרטן השד. בטריומף ידעו שנשים רבות מעוניינות לתרום ולהשתתף במאבק הזה, אבל גם ידעו שבשל אורח החיים העמוס שלהן ומחסור בזמן, הן אינן מתפנות לנושא, ולכן חיפשו דרך פשוטה ומהירה להיות איתן בקשר. החברה החליטה להשתמש בכוחה של הרשת החברתית המובילה בעולם ובארץ - פייסבוק. הקמפיין השתמש בפשטות של מערכת הפייסבוק, ובהיותה הרשת החברתית הגדולה בישראל.
שיר גור, מנכ"לית עמותת אחת מתשע ציינה, כי שיתוף פעולה זה, החל דווקא עם סיום חודש המודעות הבינלאומי חשוב להדגשת חשיבות הגילוי המוקדם החיוני כל-כך בהצלת חיים, כל השנה.
לדברי עופר נוינר, מנכ"ל טריומף ישראל: "החיבור בין טריומף לנושא הינו חיבור ברור. וטריומף, כחברה בעלת מודעות קהילתית גבוהה, בחרה לתרום למען מטרה זו, מתוך תקווה להעלאת החשיבות הגילוי המוקדם של המחלה".
עמותת אחת מתשע פועלת בקרב הציבור הרחב, בין היתר, באמצעות קמפיינים ציבוריים ועריכת סדנאות לגילוי מוקדם של סרטן שד ומעניקה שירותי תמיכה, מידע ומיצוי זכויות לנשים חולות וקרוביהן. בנוסף, העמותה מובילה מדיניות מתקדמת ושוויונית ביחס לסרטן השד בישראל. כמו-כן, העמותה רואה חשיבות עליונה במאבק להכנסת תרופות לנשים חולות סרטן שד לסל הבריאות.