בימים אלה פותחת דיזנהאוז עמוד פייסבוק חדש ומכריזה על מבצע "שגרירי דיזנהאוז". במסגרת המבצע תטיס דיזנהאוז את ה"שגריר" הנבחר לסוף שבוע זוגי באירופה. לאחר שיחזור ישתף השגריר את שאר החברים ויספר איפה כדאי להיות ומה כדאי לעשות.
נכנסים לעמוד הפייסבוק החדש של דיזנהאוז, לוחצים על כפתור ה-"Like" ("אהבתי"), מצלמים את עצמכם בסרטון שאורכו עד 2 דקות, ומסבירים לנו מדוע דווקא אתם מתאימים לתפקיד "שגריר דיזנהאוז" ולאיזה יעד, מתוך היעדים המוצעים, ברצונכם לנסוע. את הסרטון מעלים לקיר (Wall) בעמוד הפייסבוק, בינתיים אנחנו נבחן את הסרטים ובסוף כל חודש נכריז על הזוכה. ככל שהסרט שלכם יהיה יותר מקורי, מרענן, משעשע וייחודי, כך יעלו הסיכויים שלכם לזכות.
אבל זה לא הכל. לשגריר דיזנהאוז תפקיד חשוב. במהלך החופשה ידווחו השגרירים על הפעילויות, היעדים, בתי המלון, הנופים והערים המיוחדות בהם ישהו. שגרירי דיזנהאוז הם בעצם מדריכי תיירות חובבים, כמו כל אחד מהתיירים הישראלים ברחבי העולם, שיספרו על החוויות שלהם לכלל החברים בעמוד הפייסבוק.
בכל חודש ייבחר סרט אחד שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח של שלושה לילות במלון שלושה כוכבים באחת הערים המרכזיות של אירופה (לונדון, פריס, רומא, ברצלונה או ברלין). הזוכה במקום השני יזכה בסוף שבוע זוגי במלון בארץ, והזוכה במקום השלישי יזכה בשובר זוגי לארוחת בוקר.
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של "דיזנהאוז", באמצעות עמוד הפייסבוק המטרה שלנו היא לגרום לגולשים לשתף את חבריהם בחוויות החופשה שלהם. דיזנהאוז מספקת חווית חו"ל כוללת ושלמה במטרה להפוך את החופשה של לקוחותיה למהנה וחווייתית וזאת תוך מענה על הצרכים השירותיים של לקוחותינו. השיתוף של הגולשים יספר את סיפור נסיעתם לחו"ל וכך יהווה עדות חיה לחוויה השירותית אותה מספקת דיזנהאוז.