|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

סופשבוע מוטורי - טיולים ופעילות שטח בטבע

19/06/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

 שמות קשורים
  אביגדור ליברמן
  צלי פולישוק עמרי שרון
  אריק שרון
  מיקי ליפשיץ
  אברהם פורת
  אלכסנדר זייד

סוף השבוע הנוכחי עומד בסימן ההצלה הזמנית שבאה לתא השטח הטיבעי של רמות למנשה. כביש חוצה ישראל, זה אשר עלה באמצע השבוע לכותרות נוכח התקפת הטרור, עמד בתחילת השבוע מסימן מתקפה ירוקה. קטע 18 של הכביש מתקרב במהירות לשלבי ביצוע, ועד כה רק המחסור במזומנים עיכב את הדחפורים.

מנהל הכביש מסר לי, כי קונסורציום הבנקים אינו שש להמשיך לסבסד את הפרוייקט, ואילו שר התחבורה מחה באוזני על שאין קישור בין ואדי ערה לוואדי מילק. איש אינו יודע מדוע צריך לגשר בין הוואדיות ודווקא באזור התוואי המוצע, ואף הוא לא ידע להסביר את נפקות הרעיון. מישהו כנראה הדליק אותו בסלוגן קישור הוואדיות, והוא ניגרר כפטריוט נילהב.

המהנדס צלי פולישוק בא עם רעיון המינהור, אולי לנוכח העובדה כי באזור כבר ניקברו הרבה תשתיות תחת אבן הגיר הרכה, והכוונה לאו דווקא למוביל הארצי. מיקי ליפשיץ, המנהל היוצא של החברה להגנת הטבע, הרים ידיים עוד לפני כשנה, והצטרף לנכנעים לכביש, תוך שהוא מצטרף לעדת החפרפרות אשר המסר שלהם פרוש עתה בשלטים כתובי יד, על פני כל שיח רענן באזור רמות מנשה ויער חורשן.

בסוף השבוע יערכו ביער מסע אופניים וקורס נהיגת גי'פים, ועוד היד נטוייה לפעילויות שטח רבות ומגוונות.

איש אחד הוא ללא ספק איש השבוע ביער: עמרי שרון, זה אשר פעל מאחורי הקלעים והביא את ההצלה אשר לוואי ולא תהיה זמנית. הוא שיכנע את הממשלה לשוב ולשקול את צעדיה, מתוך הכרה כי מדובר באחד מהאזורים האחרונים אשר נותרו פתוחים וחופשיים. המחלף המוקם בקצה הצפוני של הנתיב הבלתי סלול של כביש מספר 6 מספיק ודי בינתיים, ואין צורך להמשיך ולהצפין אל הטבע. רעיון המינהור יכול גם לכסות על הבושה, ולהעלים את ביזבוז כספי הציבור אל מתחת לפני האדמה.

אבא של עמרי ודאי גאה בפעילות בנו השבוע, ואולי הוא שרמז לו כי הפעילות תבורך על-ידי כל פטריוט אמיתי, אחד מאלה שהתאמנו בגבעות בשנים טרם הגיעו ארצה הגי'פים היפניים. הרבה לפני דור הטראנו ומלך הגבעה הקינג של מיצובישי, כבר החליקו להם הסיקסים האמריקניים במורד גבעות שייך אברייק, לא רחוק מהמקום בו קבור אברהם פורת, שכנו של אלכסנדר זייד.


1. חגיגת קיץ של עופר אבניר / שישי מ-12:00 ברחוב הסדנא בתל אביב

רחוב הסדנא בתל אביב ייסגר לתנועה ויהפוך ליום אחד למדרחוב צבעוני. עופר אבניר, קבוצת האופנועים והקטנועים הוותיקה והמובילה במדינה, חוגגת.

סוכנות הסקוטרים של פיאג'יו (וספה), אופנועי סוזוקי, אופנועי הים של סי דו בומברדייה, טרקטורוני בומברדייה, קטנועים מבית קימקו ויתר הציוד לספורט מוטורי, חוגגת את בוא הקיץ במעונה הרשמי שברחוב הסדנא בתל אביב.

כל מי שהוא כלי יהיה שם... כל האופנועים, כל הקטנועים, הטרקטרונים, אופנועי הים והאביזרים הנחשבים.
הקהל מוזמן לבוא לראות את החידושים, להתרשם מהביצועים ולהינות מהמבצעים עם מוסיקה רועשת, בירה קרה ותצוגת אופנה לוהטת.

די ג'יי יתמקם במרכז הרחוב על במה בגובה שלושה מטר, ייתן מוסיקת צ'יל אאוט מחממת לב וירקיד את הקהל. מסלול תצוגה באורך 20 מטרים ייבנה ברחוב ויציע מופעי אופנה בכיכוב דוגמניות ואביזרי אופנוענים (בלבד...), בירות צוננות, נישנושים וקפה חם על חשבון הבית, יגובו באוכל רחוב קליל, מתחם סרטי אופנוענים יציע למכורים סרטי אקשן של מיטב מותגי הבית, בין הבאים לאירוע יוגרל קטנוע פיאג'ו טייפון 50 סמ"ק.

יום שישי 20.6 מ- 12:00 רחוב הסדנא תל אביב
לפרטים: 1-800-35-80-35



2. באופני הרים להר חורשן / יציאה: שישי ב-15:00 מבת שלמה

קבוצה אחת של רוכבים ברמה בינונית, ניפגשת ב-15:00 במיגרש החנייה שבכניסה לבת שלמה.

"הגלגלים הירוקים" מציעים טיולים ייחודיים באופני הרים ברחבי ישראל, טיולים המיועדים לאנשים המעוניינים לראות את הארץ מנקודת מבט שונה.

המשתתפים ייהנו מתחושת הישגיות וגילוי. למשתתפים מוצע מגוון טיולים מטיולי סוף שבוע וטיולים בני יום אחד ועד טיולים בני שבוע ימים בישראל.

ניתן לבחור את הטיול מתוך תכנית הטיולים או לתפור טיול מיוחד. אין כל סיבה לכך שרוכבים ירוקים לא יוכלו ליטול חלק בטיולים של הגלגלים הירוקים.

לכל המשתתפים ניתנת הדרכה ובדרך כלל מחלקים את הקבוצה על פי רמות היכולת. יחד עם זאת, מוצע שכל המשתתפים יהיו בכושר סביר.
פירוש הדבר שלכל הפחות, יש להיות פעילים יחסית, בריאים ואוהבים פעילות בחיק הטבע. כל הטיולים הירוקים מלווים בשני מדריכים מקצוענים שיתנו הדרכה ותמיכה טכנית.

לקבלת מידע - להתקשר לרוני בטלפון 054-944539



3. קורס נהיגת שטח / שישי 09:00 הר חורשן

הקורס מיועד לבעלי רכב 4X4 מכל הסוגים, ומטרתו להקנות טכניקות נהיגה בשטחים שונים. הקורס מתבצע בהנחיית מדריכים מוסמכים בעלי ניסיון רב בהדרכה, ומתקיים ברציפות משנת 1993, בהשתתפות אלפי בעלי רכב שטח, בכללם חברי מועדון איסוזו, לנד רובר, פאג'רו, ניסאן טראנו, טויוטה, צ'רוקי, סוזוקי, קאיה, מוסו ועוד רבים נוספים בארץ ובחו"ל.

בתכנית: מבוא לרכב שטח, הכוחות הפועלים על הרכב, הכנת הרכב לנסיעת שטח, עקרונות בטיחות. הדגמה ותרגול של: שינויי כיוון, בלימות חירום, החלקות זנב, ירידות ועליות תלולות, מדרגות עפר ואבן, שיפועי צד, ירידות בדיונה ועקרונות חילוץ.

מפגש: 09:00 בכניסה לבת שלמה סיום: 17:00
הקורס נערך בקבוצות קטנות. מדריך אחד לכל 4 כלי רכב.
מחיר: 450 ש"ח, עד 2 משתתפים ברכב
הרשמה מוקדמת למועדון הסיירות של יקי שקרל טלפון 03-5504123.


4. מסע גי'פים ליילי בנחל צין / יציאה: שישי ב-22:00 מדימונה

אתר השטח הישראלי עורך בסוף השבוע מסע לילי המטפס דרך הגבים המלאים במים בנחל צין, ומסתיים לקראת זריחה בתצפית על המכתש הקטן.

המסע מתחיל בנחל חצרה, חובר לנחל צין, עבור דרך גבי שיש וגבי צין המלאים במים, המשך בערוץ, חציית מעברי המים ועלייה במדרגות הסלע.

סיום לקראת זריחה בתצפית מרהיבה לעבר המכתש הקטן.

מקום מפגש תחנת פז דימונה, שישי 22:00, סיום משוער שבת - 07:00

יש להצטייד במזון ובמים לכל הטיול ולהגיע ברכב מתודלק. מדריך הטיול: יוסי שדה. עבירות בינונית.

ההרשמה לטיול היא בשיטת כל הקודם זוכה, ומוגבלת ל- 10 כלי רכב קודמים וזוכים. לחברי מועדון אתר השטח הישראלי עדיפות בהרשמה על
פני אלה שאינם חברים: מחיר 250 שקלים, מחיר מועדון 200 שקלים. החיוב יעשה באמצעות כרטיס אשראי.

לבירור אפשרות הצטרפות של הרגע האחרון ניתן להתקשר במהלך כל יום שישי שלפני הטיול ליוסי 053-861211, וטלפון נוסף: 1700700494



5. באופני כביש 80 ק"מ ב- 25 קמ"ש / שבת בבוקר מרעננה

תנאי מינימום נידרשים: כושר לרכוב 80 ק"מ במהירות ממוצעת של 25 קמ"ש. לא מתאים לרוכבים מתחילים.


6. מפלמחים בגי'פים למאגר שקמה / יציאה ב- 10:00 מצומת פלמחים

טיול גי'פים לאורך חופים פראיים של הים - התיכון, מעברי דיונות ובעלי-חיים. עבירות קלה עד בינונית.
מפגש ב- 10:00 בצומת פלמחים, בפניה לכוון פלמחים.
מסלול: חוף פלמחים, נמל אשדוד, חולות אשדוד, הדיונה הגדולה, בריכת מי-התהום, חוף נצנים, נחל אבטח, שמורת החולות, אשקלון, זיקים, מאגר-שיקמה, נחל שיקמה, יד-מרדכי.
סיום: 16:30 בפינת-החי ביד מרדכי, מחיר 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - קל - בינוני.
הרשמה מוקדמת בטלפון 03-5504123.


7. גליל על גלגלי גי'פים / שבת בבוקר

החברה להגנת הטבע מוציאה בשבת בוקר מסע רכוב מרמות הגליל התחתון, לנחל תבור, שם צועדים מעט באפיקו הקניוני, ממשיכים בנהיגה לרמת סירין הבלתי מוכרת ויורדים דרך נחל יבניאל אל אפיק הירדן, לשכשוך וטבילה במים זכים שבים אל רמת פוריה, מצפין לעין קדוש ומסיימים בתצפית מרהיבה מהר ברניקי

מחיר לג'יפ חבר 195 ש''ח ול ג'יפ אורח 270 ש''ח



8. "על המשמר ובתוכו" טיול משפחות במכוניות פרטיות

מעטים המקומות שמספקים חוויה מדברית חזקה כל כך כנחל משמר, בין עין גדי למצדה. מי יודעת זאת טוב יותר מאשר החברה להגנת הטבע.
יש סיפוק עצום מן העלייה החווייתית בסולמות, בתוך המעוק הצר של הנחל.
כך הופכת מנוחת הצהריים ליד עין משמר מתוקה יותר אפילו מן התמרים של עין גדי


9. באופנועים רגועים לדליית אל כרמל / יציאה: ממחלף הסירה שבת (28.6.03) ב- 8:30

לאוהבי טיולי רגועים, טיול האופנועים הרגועים הבא יהיה לכוון צפון הארץ, לדלית אל כרמל, לביקור בתערוכת ציורים של מנשה קדישמן בבית האריגה של חמוד לשטיחי קיר אומנותיים.
נפגשים בשעה 8:30, בתחנת דלק פז במחלף הסירה, 4 ק"מ צפונית לצומת גלילות.
זמן סיום משוער - 17:30, בתחנת דלק "גל", צומת רעננה צפון. אורך המסלול - כ-190 קילומטר.
יש להביא סנדוויצים ומים לארוחת בוקר. ארוחת צהריים תתקיים בגלריה של חמוד, ותעלה 50 שקלים, בשרי ו-45 שקלים צמחוני. הארוחה תכלול סלטים, 4 אופציות לבשרים על האש או קישואים ממולאים, שתיה קלה, קפה וקינוח.
פרטים נוספים יופיעו בהקדם האפשרי בטלפון 6293398-03

תאריך:  19/06/2003   |   עודכן:  20/06/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת מקורות הפסיקה בבוקר (יום ה', 19.6.03) את אספקת המים במספר שכונות בעיר דימונה. זאת עקב חוב גדול של העירייה בסך מיליון ו-200 אלף ש"ח לחברת מקורות. עיריית דימונה לא שילמה למקורות בחודשיים האחרונים.
19/06/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
צוות טכני של חיל האוויר החל לפני חצות לבדוק את מטוס ההרקולס כדי לחקור את נסיבות התקלה שנגרמה למטוס התובלה.
19/06/2003  |  מירב לוי  |   חדשות
הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, תקיים בראשית שבוע הבא (יום א', 21.6.03) ערב עיון בנושא "ביטול הלכת קולומבו - משמעויות והשלכות".
19/06/2003  |  נועם שרביט  |   חדשות
חברת הליסינג אלבר, העוסקת בניהול ציי רכב ומכירתם, תמסור 100 כלי רכב לחברת ההיי-טק אלווריון, שהינה מיזוג בין החברות בריזקום ופלאוור. העסקה תבוצע במסגרת החלפת ציי רכב גדולה, שבאה לרענן את צי המכוניות של החברה הממוזגת.
19/06/2003  |    |   חדשות
חברת מאיר יבואנית וולוו בישראל, יוצאת בימים אלה במבצע מימון ייחודי במסלול FREEWAY - מסלול מימון המאפשר לרכוש וולוו חדשה בכל 3 שנים. כי מה שטוב בשביל מדינה, טוב בשביל אזרחיה.
19/06/2003  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il