|
כוכבי ערוץ !E, ראיין סיקרסט וג'וליאנה רנסיק [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אתר Eonline, המביא את חדשות הבידור מהארץ והעולם, משיק אתר חדש, בשיתוף פעולה עם פורטן MSN. האתר החדש ימשיך להגיש עידכונים בכל המתרחש בעולם הבידור, הן בארץ והן בחו"ל. האתר יהיה זמין מכתובת הדומיין הנוכחית שלו Eonline.co.il, וגם בדומיין של MSN בכתובת Eonline.il.msn.com.
ערוץ !E, המופק ומשודר בישראל ע"י טלעד, יצא החודש במהלך של מיתוג וחידש את פניו בישראל עם המסר "הכי הוליווד!". התהליך בא לידי ביטוי בחשיפת אריזה גרפית חדשה וכן בלוח שידורים חדש, כשאליו מצטרפת כעת השקת האתר החדש של Eonline. צעד זה הוא תוצאה ישירה של תהליך המיתוג העולמי של הערוץ, שהחל בארה"ב, וממשיך בישראל בהתאם לצרכים והעדפות של קהל היעד הישראלי.
במסגרת שיתוף הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת הגג של MSN ויאפשר לתכני הבידור של Eonline להגיע לשני מיליון משתמשי MSN ומסנג'ר. איתי גורביץ', עורך אתר Eonline מזה כשלוש שנים, ימשיך לערוך את האתר בפורמט החדש.
בין הנושאים אותם מסקר האתר: רכילות וחדשות מהארץ ומהעולם, מדור אופנה העוקב אחר הטרנדים בקרב הידוענים ומשטרת האופנה המסורתית, גלריית תמונות המתעדכנת על בסיס יומי, אזור וידאו אשר יאפשר לצפות במבזקי ערוץ !E היומיים מהאירועים בתעשיה המקומית, צפייה בקליפים חדשים, קטעים מתוכניות של ערוץ !E ועוד. האתר ימשיך לשמש כאתר הרשמי של ערוץ הבידור העולמי !E, ימליץ ויעדכן על תוכניות הטלוויזיה המשודרות בערוץ וידווח באופן קבוע מהטקסים ההוליוודיים המשודרים באופן בלעדי בערוץ !E.
עם חבירתו של Eonline ל-MSN, המדיה הפרסומית בו תשווק על-ידי MASA, גוף המדיה הגדול בישראל, המייצג את נענע10, פורטל MSN, הוטמייל ומסנג'ר. MASA מאפשרת לקבל פרסום מפולח על-פי גיל ומין באמצעות טכנולוגיית ה-Targeting. ב-MASA מעל מיליון וחצי גולשים מדי יום ושלושה וחצי מיליון גולשים שונים בחודש.
"מגמת התחזקות בכמות הגולשים"
נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E, מסרה בתגובה: "כבר שמונה שנים שאתר Eonline הוא הכתובת הטבעית והבלתי מעורערת לכל מה שקשור לכוכבים ולבידור. אנחנו ממש מתרגשים לחבר בין התוכן העשיר של Eonline לפלטפורמה העולמית המובילה של MSN. תתכוננו להמון תוכן חדש ופעילות תזזיתית באתר".
אלעד ברינדט, מנהל אתר MSN: "אני שמח על ההצטרפות של Eonline לשורת ספקי התוכן המובילים של MSN ישראל. עולם הבידור הוא אחד מעולמות התוכן המרכזיים והפופלריים ב-MSN, הודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם נענע10 ותכני ערוץ 10. אין לי ספק, כי ההצטרפות של Eonline תהפוך את MSN לאתר הבידור המוביל בישראל. MSN ישראל נמצא בשנה האחרונה במגמת התחזקות בכמות הגולשים ובדפים הנצפים ובעלייה דרמטית בצפייה בתכני וידאו. ולכן אני בטוח שהתכנים המצוינים של Eonline ימשיכו להגדיל את זמן השהייה ואת כמות הדפים הנצפים באתר".