|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

חברות הכבלים מציגות: חידושי קיץ 2003

סופר קיד - הפורטל האינטראקטיבי של הכבלים לילדים; ערוץ הופ הורים; ערוצי הסרטים - קיץ של כוכבים; עיר ערוץ הילדים; ערוץ גורדי; לוגי; חגיגת קיץ אינטראקטיבית בערוץ הילדים
25/06/2003  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

מנכ"ל חברות הכבלים רם בלניקוב, וסמנכ"ל השיווק והתוכן, עמית לוין, הציגו הבוקר (יום ד', 25.6.03) במסיבת עיתונאים את התוכניות והפעילויות הצפויות במהלך קיץ 2003.

בלניקוב קבל כנגד התדמית הנמוכה ממנו סובלות רשתות הכבלים, הנאלצות להתמודד עם תפישתן כספק שם מותג, ספק הגדרת טכנולוגיה. בלניקוב קרא לצופיו ולרגולטור להבחין בתוצאות 190 מיליון השקלים המושקעים בהפקות מקור ובחדשות ואקטואליה.

לדבריו יעשה להחזרת חברת וורנר למסכי הכבלים, ולשאלת NFC השיב כי ההתמקדות בשידור הדיגיטאלי מקורו לא בשיקולים כלכליים, אלא באילוצים טכניים הנובעים ממיעוט הערוצים הפנויים לשידור אנאלוגי.

בכך הסביר ראשית את הורדת ערוץ ה-BBC מהשידור האנאנלוגי, שכן לדבריו אין אפשרות להורדתו מהאוויר של אף ערוץ אחר מכ-50 ערוצי הכבלים הנוכחיים. ההסבר זה גורף גם לגבי העלאת כל החידושים שלהלן, מה עוד שלגבי הערוצים החדשים נדרשת הפעלה אינטראקטיבית - הניתנת ליישום רק בשיטת השידור הדיגיטאלית.

להלן חצי תריסר החידושים:

1) סופר קיד - הפורטל האינטראקטיבי של הכבלים לילדים
פתוח בחודשי החופש הגדול - לתקופת התנסות לכל מנויי הכבלים.
סופר קיד הוא שמו של הפורטל האינטראקטיבי החדש לילדים המשודר ללקוחות הכבלים בלבד. במסגרת זו מציע סופר קיד פורטל האורז בערוץ אחד תכנים, תקשורת, משחקים, תחרויות והפעלות שונות. קהל היעד: ילדים בגילאי 6-12, אשר חווית הצפייה בטלוויזיה אינה שלמה עבורם. במקום לעבור למחשב האישי, כאן הם יוכלו לנהל צ'אט באמצעות השלט הרחוק, תוך כדי צפייה בטלוויזיה, להשתתף בפורומים כיתתיים ובית-ספריים, לשחק במשחקים אינטראקטיביים ועוד.

סופר קיד מהווה מעטפת לערוצי הילדים ושער הכניסה ל-5 ערוצי טלוויזיה: ערוץ הילדים, פוקס קידס, קרטון נטוורק, סינמה קול והופ, ו-2 ערוצי משחקים: קליק ו-גוגו. החל מאוגוסט יעלה לשידור גם "לוגי" - ערוץ המדע לילדים.

סופר קיד יעלה בשבוע הראשון של חודש יולי.
סופר קיד הינו פיתוח של חברת זואי אינטראקטיב מבית ענני תקשורת.

2. ערוץ הופ הורים!

ערוץ הופ הורים! הינו ערוץ חדש וייחודי רק ללקוחות הכבלים הדיגיטליים ומיועד לפלח ציבור גדול וחשוב.
בשנים האחרונות הפכה צריכת המידע בנושאי הורות לאחד התחומים הדינאמיים, המתפתחים והנדרשים ביותר במדיה. הגידול הרב והפופולריות בהיצע המגזינים, ספרים, אתרי אינטרנט, צ'אטים וקורסי השתלמות שונים בנושאי הורות, מצביעים על קיומו של צורך רב במידע בנושא, ובנכונות גדולה של ההורים לטרוח כדי להשיגו.

ערוץ הופ הורים! יציע שירותי מידע ותמיכה להורים לילדים בכל הגילאים. במסגרת הערוץ, ישודרו תוכניות מגוונות העוסקות בקשת רחבה של נושאים: בריאות, פסיכולוגיה, חינוך משפחה, פנאי ועוד.
לוח השידורים של הערוץ יורכב מתוכניות רכש איכותיות וממגוון הפקות מקור אשר יציגו את ההיבט הרלוונטי של הריון, לידה והורות.

הופ הורים! ישודר בכל ערב החל מהשעה 20:30, לאחר תום שידורי ערוץ הופ! (ערוץ 27 בממיר הדיגיטלי) רק ללקוחות הממיר הדיגיטלי בכבלים. הערוץ יעלה לשידור החל מחודש ספטמבר.

3. ערוצי הסרטים - קיץ של כוכבים

ללקוחות הכבלים הדיגיטליים ממגוון ערוצי סרטים שונים ובהם: סינמה 1,2,3, ערוץ 4, סינמה COOL, סינמה פריים ועוד.
קיץ של 40 כוכבים בערוץ סינמה 1 :

בכל ערב, במהלך החודשים יולי-אוגוסט, במשך חודשיים, יקדיש הערוץ כל ערב לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים, כשבכל ערב ישודרו לפחות שלושה מסרטיהם הגדולים. הכוכבים החמים ביותר במרתון סרטים ענק: ברוס ויליס, גוינית' פלטרו, רוברט דה נירו, אנדי גרסיה, טום קרוז, האחים לבית בולדווין, בראד פיט, ג'ולייט לואיס, ג'ים קארי, ראסל קרואו, ניקול קידמן, טום הנקס, קווין קוסטנר, אל פאצ'ינו ועוד רבים נוספים. ערוץ 12 בממיר הדיגיטלי.
סינמה COOL מרחיב את שידוריו, ישדר כל יום במשך חודשי הקיץ החל מהשעה 06:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, את מיטב סרטי הילדים והנוער. ערוץ 15 בממיר הדיגיטלי.

4. עיר ערוץ הילדים

הפנינג ענק, "עירויזיון" של שירי ערוץ הילדים, הפעלות ומשחקים. זה מה שצפוי לילדים ולהורים שיגיעו לבקר בעיר "ערוץ הילדים". הכניסה ללא תשלום.

המופע בהנחיית כוכבי הערוץ: קובי מחט, תום אבני, טל מוסרי וליאת אחירון הוא מסורת של הערוץ. בכל קיץ נודד המופע ברחבי הארץ ומעניק למשפחות ערב שכולו כיף ושמחה.

הארוע שהכניסה אליו חינם עומד השנה בסימן ארויזיון. המופע המרכזי שנקרא "עירויזיון" יציג תחרות בין שירי ערוץ הילדים המוכרים והאהובים. את השירים ישירו בביצוע מחודש מנחי ערוץ הילדים אליהם תצטרף טינה סוקולוב, זוכת תחרות הכשרונות "בראבו".

השופטים בתחרות יורכבו מהדמויות האהובות בערוץ בינהם: ברוך ושרוך, זולגאר ופופקין ושפריץ ונתניה, שיביעו דעתם על השירים וינקדו אותם בצורה הומוריסטית ומשעשעת. נוסף לארוע המרכזי יפעילו המנחים את הקהל בשירים ובריקודים.

מתוכננים כ-25 ארועים ברחבי הארץ המופעים הראשונים מתוכננים בתאריכים הבאים:

3/7 נשר, רחבת היכל התרבות בשעה 18:00
8/7 רגבה, מרכז קניות BIG 18:00
14/7 באר שבע, מרכז קניות BIG 18:00
15/7 קצרין, רחבת המתנ"ס 18:30
20/7 קריית ביאליק , גינות סביון 18:30
22/7 אשדוד, פארק רובע הקריה 19:30
29/7 רמת גן, שכונת קריית בורכוב, גן אלכס 18:30

5. ערוץ גורדי

ערוץ לומדות אינטראקטיבי לגילאי 4-8. ערוץ הלומדות הינו ערוץ אינטראקטיבי חדש המיועד רק ללקוחות הכבלים הדיגיטליים. ערוץ זה, הינו שיתוף פעולה עם חברות גיימברי מומחית לפיתוח טכנולוגיה ותכנים לעולם הטלוויזיה האינטראקטיבית וקומפדיה מפתחת תוכנות גורדי ואיתמר הידועה בזכות היותה מומחית בשילוב תכנים לימודיים ומשחקי העשרה אינטראקטיביים לילדים בגילאי 4-8.

הערוץ הינו ערוץ העשרה ולימוד אינטראקטיבי בכיכובו של גורדי. גיימברי -מומחית לפיתוח טכנולגיה ותכנים לעולם הטלוויזיה האינטראקטיבית.

ערוץ הלומדות מביא לטלויזיה עולם תוכן שלם וחדשני של לימוד והנאה. זו הפעם הראשונה שתכנים מסוג זה משודרים בטלויזיה, ובמסגרתם יצא הילד למסע מופלא המשלב לימוד, העשרה וכיף. מסע זה ילווה על-ידי דמותם של מותגי העל מעולם המחשב לילדים: גורדי, איתמר וחבריהם.

במסגרת ערוץ הלומדות יחשף הילד לעולם שלם ועשיר של לומדות המציבות לו אתגרים וענין. במסגרת זו יתוודע הילד לעולם החשבון, עולם האותיות והקריאה, עולם החשיבה, עולם המדע והידע, עולם האנגלית עולם ההעשרה והכל בדרך של הנאה וכיף.

כל התכנים המשודרים פותחו על-ידי מומחים פדגוגיים, מותאמים לתוכניות הלימודים, ומאושרים על-ידי משרד החינוך.

חברת קומפדיה פועלת בתחום מזה 15 שנה. החברה זכתה להכרה בינלאומית והיא מהחברות המובילות בעולם בתחום זה.

ערוץ הלומדות יעלה לשידור בחודש אוגוסט.

6. לוגי

ערוץ העשרה וידע לילדים בגילאי 6-12, האח הצעיר של ערוץ 8 וערוץ הילדים.

ערוץ לוגי, ערוץ העשרה וידע לילדים מבית היוצר של נגה תקשורת, מפיקת ערוץ הילדים וערוץ 8 , יעלה לאויר החל מה-17 באוגוסט וישדר 7 ימים בשבוע.

הערוץ שמיועד לילדים בגילאי 6-12 (גילאי ערוץ הילדים) יתאים את עצמו גם להורים, מתוך הכוונה לצפיה משפחתית יחד עם הילדים (השעה שבין 19:00-20:00 תקרא השעה המשפחתית). במהלך הזמן יציע הערוץ לצופיו חבילה שהיא מעבר לשידורים שעל המסך- אתר אינטרנט פעיל, מגזין לוגי ופעילויות נוספות. ההנחה העומדת בבסיס הערוץ היא כי ילדים בגילאים אלו סקרנים מטבעם ושמחים ללמוד דברים חדשים. באמצעות תכנים מעשירים המועברים באופן ברור והומוריסיטי, המפתחים חשיבה יצירתית אצל ילדים, ניתן לעורר את יצר הסקרנות בהם, שיוביל ללמידה ולהרחבות נוספות.

הערוץ ימותג כאח צעיר של ערוץ 8, ויציע מצד אחד את הקונספט התכני שלו ומהצד השני את החוזק של עולם הילדים. בנוסף ימוצב הערוץ כ"ישראלי" לאור העובדה שלמעלה מ-80% משעות השידור בו הינם בעברית, וחלק גדול מתכניו נוגעים בעולם התוכן התרבותי של הילדים בישראל (שפה עברית, מקומות בארץ, המצאות ישראליות וכו').

במסגרת שידורי הערוץ יוקרנו רצועות רכש מחו"ל ורצועות מקור ישראליות. תכניות הרכש מטובי בתי ההפקה בעולם, ידובבו לעברית ויעסקו בידע עולם רחב ועשיר לילדים בנושאים כמו: טבע, בעלי חיים, מדע וטכנולוגיה, גילויים והמצאות, היסטוריה של העולם, נפלאות היקום.

הערוץ ישדר כ-250 שעות בשנה, מהן כ-150 שעות בדיבוב עברי. חלק גדול משעות הדיבוב יעשה על-ידי מנחי הערוץ בעלי הקולות המזוהים. בין התוכניות שישודרו בערוץ: "היה היה", סדרת אנימציה משובחת המביאה את ההיסטוריה האנושית, שאינה מוכרת לילדים של היום, אך חלק מההורים גדלו עליה, "ביקמן"- סדרת העשרה וידע כללי מצחיקה ואיכותית של קולומביה. במרכז התוכנית מדען מטורף ומצחיק שנעזר בעכבר המעבדה שלו כדי לענות לילדים על שאלות וכמו כן, סדרות נוספות.

בין תוכניות הרכש ישובצו גם הפקות מקור אשר יארזו את הערוץ, ויהוו עוגן של ישראליות, זאת לצד שידור חי יומי ואינטראקטיבי "לוגי חי" המבוסס על שאלות הילדים בנושאים החל מידע כללי ועד שאלות ספציפיות הקשורות לשיעורי הבית שקיבלו באותו יום.

7. חגיגת קיץ אינטראקטיבית בערוץ הילדים

החל מה-1 ביולי ישיק ערוץ הילדים פלטפורמה אינטראקטיבית במקביל לשידורי הערוץ. הסיסמא של ערוץ הילדים "המקום האמיתי", מעולם לא היתה נכונה יותר. החל מיולי צופי ערוץ הילדים יוכלו להתחבר לערוץ באופן אינטראקטיבי באמצעות הכבלים הדיגיטלים.

הפלטפורמה החדשה בשם "המקום האמיתי", לראשונה בערוץ הילדים, תציע מגוון של פעילויות אינטראקטיביות, חידונים, משחקים, מידע, טיפים של מנחים ועוד, על מסך הטלוויזיה במקביל לשידורי הערוץ ובהסתמך עליהם.

צופי הערוץ יוכלו בלחיצת כפתור להתחבר לעולם ערוץ הילדים שיהיה מורכב מארבע אפליקציות שונות: מגזין, מסע קיץ - משחק טריוויה, המשחק האמיתי - משחק סללום עם דמויות מהערוץ והערוץ שלי - סקרים ובחירת תוכניות על-ידי הצופים.

מגזין:

המגזין יכלול אינפורמציה המאגדת בתוכה נושאים כגון: טיפים על המנחים, מידע על טיולים ואירועים בקיץ ובסופי השבוע, מסיבות, סרטים, אירועים, טיפים מעשירים בסגנון הידעת? ועוד.

מסע קיץ:

פעילות המתבססת על מסע הקיץ האתגרי שעורך הערוץ במסגרת שידורי "הכדור הפורח". הילדים יוכלו לצאת למסע קיץ אינטראקטיבי במקביל למסע בערוץ הילדים, לענות על שאלות ולזכות בפרסים.

המשחק האמיתי

משחק סללום עם הדמויות האהובות מערוץ הילדים זולגאר ופופקין. משיגי התוצאות הטובות ביותר יזכו בפרסים מדהימים.

הערוץ שלי

צופי ערוץ הילדים מוזמנים להשתתף בסקרים בנושאים שונים מעולם התוכן של הילדים כמו פעילויות מועדפות, משחקים מועדפים, דמויות ואירועים מיוחדים.

האפליקציות השונות יוצגו על המסך באמצעות אריזה גראפית שנשענת על ערוץ הילדים, כולל איורים של מנחי ערוץ הילדים שיופיעו על המסך וידריכו את הילדים באמצעות הוראות פשוטות וברורות כיצד להתמצא ב"מקום האמיתי".

תאריך:  25/06/2003   |   עודכן:  27/06/2003
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת סאן דור נתיבי אוויר בינלאומיים, חברה מקבוצת אל-על, המתמחה בהפעלת טיסות שכר, הודיעה (יום ד', 25.6.03) כי במהלך הקיץ בכוונתה להפעיל כ-35 טיסות בשבוע ל-23 יעדים שונים.
25/06/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק לפיה הבנקים יחויבו לדווח על מעילות למפקח על הבנקים, לנגיד בנק ישראל ולמשטרת ישראל.
25/06/2003  |  אלונה קורן  |   חדשות
בית הנבחרים בוושינגטון אישר ברוב גדול הצעת החלטה הקובעת כי לישראל הזכות להגן על עצמה ולפגוע בארגונים וראשי טרור.
איציק אשל מוריד את הכפפות.
25/06/2003  |  עמוס באר  |   חדשות
עיריית תל אביב החליטה (יום ד', 25.6.03) להרוס באופן מיידי את הקומה השלישית והרביעית בבניין המרכזים בדרום תל אביב - שעלה ביום ג' באש ונשרף כליל, משום שלטענתה הם מהווים סכנת חיים.
25/06/2003  |  גלית יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il