האחוז הגבוה ביותר מן הפונים למוקדי 100 של משטרת ישראל, 30%, מעוניינים כי המשטרה תטפל בעבירות תנועה ובעומס בכבישים. כך עולה מסקר השירות של משטרת ישראל שנערך על-ידי מכון גאוקרטוגרפיה והיחידה לשיפור השירות במשטרה.
הסקר הוגש לאחרונה למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב
דודי כהן, והשתתפו בו 22,381 אזרחים אשר קיבלו בשנה החולפת שירותי משטרה מתוך 8,493,000 שיחות שהתקבלו במוקדי 100 השונים.
הסיבה הנוספת שבגינה פונים אזרחים רבים למוקדי 100 היא חשדות נגד אדם, רכב או חפץ.
במשטרה טוענים כי בסקר נמצא שיפור של 12% באיכות השירות בהשוואה לשנת 2008, שיפור של 14% במקצועיות השוטרים בהשוואה ל-2008, שיפור של 9% בהתנהגות השוטרים בהשוואה ל-2008 ושיפור של 14% בזמן תגובה בהשוואה ל-2008.
עוד נמסר כי במוקדי המשטרה שטופלו בשנה האחרונה על-פי עבודת מטה שריכז הסמפכ"ל, ניצב
אילן פרנקו, חל השיפור המשמעותי ביותר באיכות השירות בכל התחומים בהשוואה ל-2008 ו-2009: שיפור של 20% במקצועיות השוטר, שיפור של 29% בזמן תגובה ושיפור של 16% בהתנהגות השוטר.
עוד נטען כי נמצא מתאם גבוה בין שביעות רצון האזרח מהשירות במוקד במקרים בהם התקשרה המשטרה לאזרח, לוודא כי טופל כראוי.