קבוצת
אופיר טורס, מקבוצות התיירות הפרטית הגדולות בישראל, מסרה (יום ג', 26.4.11) כי ביצעה השקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים בחברת הסטארט-אם הישראלית "אקסודיוס".
החברה נמצאת עתה בשלבים מתקדמים של ניסוי המערכת שפיתחה לזיהוי דפוסי החלטה על-פי אינטונציית קול. בשנה שעברה זכתה אקסודיוס במקום הראשון בתחרות היוקרתית Demo מבין עשרות סטארט-אפים.
המערכת של אקסודיוס, מבוססת על מחקרים בתחום הקול שערך במשך למעלה מעשור היזם והחוקר ד"ר יורם לבנון. הטכנולוגיה שפיתחה החברה, מאפשרת זיהוי של דפוסי החלטה על-פי אינטונציית הקול של הדובר, כשהמידע המתקבל תוך כדי שיחה מפוענח באופן מיידי.
למערכת שפיתחה אקסודיוס השלכות בתחום הטלמרקטינג ומרכזי ההזמנות. היכולת לזהות באופן מדויק את מגמות ההחלטה של הדובר בכל רגע נתון ואת ההיתכנות שלו לבצע או לדחות מכירה, משמעותה חיסכון במשאבים. על-פי לבנון, לאחר שהמערכת נוסתה בעשרות ארגונים, היא בשלה עתה לצאת לשלב המסחרי.
בועז וקסמן, יו"ר קבוצת אופיר טורס, מסר בתגובה: "לאחר שבחנו את המערכת של אקסודיוס במרכז ההזמנות של קבוצת אופיר טורס, הגענו למסקנה שמדובר בטכנולוגיה שיכולה להביא למהפכה בתחום ההזמנות והמכירה באמצעות הטלפון. קבוצת אופיר טורס החליטה להימנות על המשקיעים בחברה מתוך ביטחון שמדובר בהשקעה מבטיחה, ואנו שמחים שמדובר בטכנולוגיה ישראלית".