בתום מהלך ארוך של איחוד הפעילויות השיווקיות של חברות הכבלים, במסגרתו אוחדו תפקידים וצומצמו תקני עובדים, מודיע היום סמנכ"ל השיווק והתוכן של חברות הכבלים, עמית לוין, על היערכות מחודשת וממוקדת בתחום הפעילות השיווקית.
"היערכות חדשה זו מאפשרת לנו ארגון איכותי ומקצועי מחדש של מערך השיווק והתוכן במטרה ליצור מחד - סינרגיה שיווקית ומאידך - מיקסום העבודה המשותפת שלנו אל מול גופים חיצוניים" אומר לוין, ומוסיף: "ההיערכות החדשה נותנת ביטוי ליעד שהצבנו לעצמנו - כניסה שיטתית של הכבלים לתחום העסקי".
- במסגרת ההיערכות החדשה תעבור חברת ICP, המפיקה את ערוצים 3 ו-4 בכבלים, התאמה למצב החדש. עמיר מאורי ימשיך לכהן בתפקיד מנכ"ל ICP ובנוסף יכהן כמנהל התוכן של חברות הכבלים כולל אחריות על מחלקת הפרומואים וארגון ואריזת המסך מחדש.
מאורי (49), בעל תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק (מאוניברסיטת תל אביב), משמש כ-14 שנה בתפקידי ניהול שונים בחברת ICP, מהם 3 שנים כמנכ"ל החברה.
- אורי אלון ימשיך לכהן כסמנכ"ל שיווק ומכירות בערוצי זהב ובנוסף לתפקידו יהיה אחראי גם על ניהול פעילויות השיווק של חברות הכבלים למגזר הפרטי, ובכלל זה האינטרנט.
אלון (32) בעל תואר שני במינהל עסקים (אוניברסיטת בן-גוריון), מילא בשנים האחרונות שורה של תפקידים בערוצי זהב.
- סמנכ"ל השיווק והמכירות של מתב דיגיטל, שלומי אשכנזי, ימשיך לכהן בתפקידו ובנוסף יהיה אחראי על תחום השיווק של חברות הכבלים במגזר העסקי.
אשכנזי יהיה אחראי בתוקף תפקידו, על פיתוח והקמת הפעילות השיווקית במגזר העסקי, וכמו כן ינהל את הפעילות בתחום האינטראקטיב של חברות הכבלים. אשכנזי (37), בעל תואר שני במינהל עסקים, ממלא בשנים האחרונות תפקידי ניהול שונים במתב דיגיטל.
- גוסטבו טרייבר ימשיך לכהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת תבל דיגיטל ובנוסף לתפקידו ינהל את מטה השיווק של הכבלים ויהיה אחראי על התקשורת השיווקית, המחקר ועל פרויקטים מיוחדים, ביניהם פרויקט המיתוג של חברות הכבלים, העומד על הפרק. טרייבר (41), בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית ובוגר ביה"ס להב-רקאנטי ללימודים עסקיים באוניברסיטת תל אביב, שימש בתפקידים קודמים כמנכ"ל התאחדות הכבלים, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת קו מנחה וכדובר משרד התקשורת.
ההיערכות החדשה תכנס לתוקף מיידי. עמית לוין הוסיף כי הערכות זו באה למקד את הפעילויות השיווקיות תוך הגדרה ברורה של הסמכויות והאחראיות אל מול שלוש החברות.
לחברות הכבלים למעלה מ-1 מיליון מנויי טלוויזיה, מהם 55% מנויי ממיר דיגיטלי, וכ-130 אלף לקוחות אינטרנט מהיר בפעילות בת קצת למעלה משנה.