יוניליוור ישראל מבדלת את סדרת בדין, ועוברת לאריזות שקופות בתוספת נוסחת טיפוח ייחודית השומרת על סיבי הבגד. זאת במסגרת מהלך בינלאומי, הכולל את ישראל, לבידול המותג על מדף המרככים ולביסוס מעמדו בתחום המרככים.
החברה ביצעה מהלך שיווקי נרחב, במסגרתו הוחלפו אריזות המוצרים. את המהלך ילווה קמפיין פרסום אשר יתבסס על הערכים האמוציונליים של בדין.
כמו כן, משיקה יוניליוור ישראל מוצר נוסף בסדרת המרככים של בדין - בדין ירוק חדש בניחוח בוסתן קסום. מסקר שערכה יוניליוור עלה, כי המרככים הירוקים מדורגים במקום הרביעי בקטגוריית כלל המרככים, ומהווים 15% מהקטגוריה.
לדברי מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מוצרי הטיפוח והניקיון ביוניליוור ישראל: "המהלך נועד לבדל את המותג ברמת האריזה, עם זאת נותר מרכך הכביסה ללא שינוי ברמת הניחוח, הריכוך והרכב הפורמולציה, אך נוספה לו נוסחת טיפוח לשמירה על הסיבים".
מן החברה נמסר, כי האריזות החדשות והשקופות של בדין נבחנו במחקרי שוק שנערכו באמצעות מכון מותגים וזכו לציונים גבוהים בכל הקטגוריות: מראה הבקבוק, חדשנות, בולטות על המדף וכוונות קנייה.
שוק מרככי הכביסה בישראל נאמד ב-124 מיליון ש"ח בשנה וצמח ב-5% בשנה האחרונה. על-פי נתוני נילסן אפריל 2003, בדין מוביל את הקטגוריה עם 36% בנתח השוק הכספי ואחריו מדורגים הנקל סוד 25%, סנו מקסימה 12% ונקה 7%.