רשת הקמעונאות מגה החלה לייבא באופן עצמאי אריזות של חיתולי המותג האגיס שיימכרו בחנויות הרשת במחירים הנמוכים ב-25% מהמחירים הנהוגים בשוק. כך מסרה (יום ג', 5.7.11) הרשת.
בשלב ראשון יימכרו האריזות בסניפי מגה בול, כאשר בימים הקרובים תורחב ההפצה לכלל רשתות החברה, הכוללות גם את מגה בעיר, מגה באינטרנט ורשת שפע שוק.
תחת היבוא המקביל ישווקו בחנויות הרשת אריזות "האגיס פרידום" ו"האגיס אורגני". ברשת מציינים כי אריזות היבוא יימכרו יחד עם אריזות המותג המקביל והמוצרים האחרים בקטגוריה. במגה מעריכים כי מכירת אריזות האגיס במחירים נמוכים יותר תוביל להוזלה נוספת של שאר המותגים ובכך תגרום להוזלה של הקטגוריה כולה.
המחיר הרגיל של אריזת האגיס הכוללת 48 יחידות (ללא מבצע) עומד כיום על 60 שקלים לאריזה, כלומר 1.25 שקלים ליחידה. המחיר הרגיל של אריזת האגיס המיובא ברשת מגה, יעמוד על 50 שקלים לאריזה של 54 יחידות, כלומר 0.92 שקלים ליחידה, פער של 25%. כמו-כן, הרשת מסרה כי ייערכו מבצעים והטבות נוספות שיוזילו עוד יותר את מחירי המותג.
על-פי נתוני סטורנקסט, שוק החיתולים בישראל מוערך בהיקף כספי של כ-450 מיליון שקלים בשנה והוא נשלט על-ידי שתי חברות בינלאומיות: חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל. חוגלה שולטת בקטגוריה זו עם נתחי שוק של 71.3% באמצעות המותג האגיס והמותג טיטולים, כאשר המותג האגיס לבדו כמוביל שוק תופס נתח שוק של 57.5% מכלל הקטגוריה. המותג פמפרס חולש על נתח שוק של 23.4%.
זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה, מסר בתגובה: "זוהי בשורה אמיתית לציבור הצרכנים שיכולים ליהנות ממותג איכותי ומוביל ברמת איכות בלתי מתפשרת במחירים זולים בעשרות אחוזים. אני מקווה כי הוזלת המחיר באריזות שלנו יובילו להוזלה משמעותית של כלל הקטגוריה".
מחוגלה קימברלי נמסר בתגובה: "המוצר המיוצר במפעלי חוגלה קימברלי קלארק בטורקיה הינו מותאם לסטנדרט המקובל בשוק הטורקי שהוא נמוך מזה המקובל בישראל, הן ברמת הספיגה והן באיכות החומרים המרכיבים את המוצר. מכיוון שהמוצר מגיע באריזות דומות להאגיס פרידום המיוצר בארץ, ומאחר שכאמור האיכות נמוכה יותר חוגלה מפנה את תשומת לב הצרכנים להבדלים שבין המוצרים".