תקדים באינטרנט. תביעה הוגשה כנגד ענק הפרסום האינטרנטי דאבל-קליק, בגין מה שנטען שהינו הולכת שולל של גולשים. על-פי התביעה, נוהגת החברה לפרסם מודעות (באנרים) הנראים כמו הודעות השגיאה הטיפוסיות של מערכות ההפעלה של המחשב. באנרים אלו גוררים גולשים לאתרי החברה, מאחר והגולשים מקליקים עליהם מתוך הנחה שתקלה מונעת תפקוד תקין של המחשב.
חברת דאבל-קליק הציגה כ-630 מיליארד מודעות בשנת 2002. הטענות נגדה הן כי משכה מיליוני גולשים לאתרים המסחריים ששכרו את החברה, על חשבון האתרים המתחרים. כתב התביעה מתאר את המעשה כ-"חטיפת גולשים" אל האתרים הרצויים, דבר שמנע מהמתחרים יכולת להתחרות באופן הוגן על עסקיהם.
בשלב הראשון אמור בית המשפט להחליט האם יסכים לדון בתביעה, ולאחר מכן יחליטו התובעים באיזה סכום הם מעריכים את הנזקים. מדובר במצב בו קשה מאוד להעריך את הנזקים, שכן גולשים רבים ש-"נחטפים" לאתרים כאלו נוטים לסגור אותם באופן מיידי.
גורם עסקי ברשת מסר בתגובה: "לא פלא שמצב הפרסום באינטרנט בכי רע. פרסום כזה אינו יעיל למפרסם או למתחרים שלו".