|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
מטחי רקטות ליליים [צילום ארכיון: פלאש 90] פגיעת רסיסים באשדוד הבוקר [צילום: AP]
צה"ל תקף בעזה בלילה [צילום: AP] נמשכת הכוננות באיזור אילת [צילום: AP]

הדרום תחת מתקפת רקטות

רקטה התפוצצה סמוך לישיבה <br>באשדוד; שניים נפצעו קשה

רקטה פגעה בעיר אשדוד וגרמה לפציעה של שני אנשים באורח קשה ארגון ועדות ההתנגדות העממית קיבל אחריות לירי הרקטות הרבות לעבר הדרום ראש עיריית באר שבע: מערכת כיפת ברזל הוצבה ליד העיר ותתחיל לעבוד היום צה"ל הפציץ יעדי חמאס ברצועת עזה וניתק את זרם החשמל במחנה הפליטים נוסיראת
19/08/2011  |   איציק וולף   |   חדשות   |   פיגוע משולב ליד אילת   |   תגובות
צבע אדום באשדוד ופגיעה
סמ"ר משה נפתלי ז"ל [צילום: רפרודוקציה]

רנ"ג פסקל אברהמי ז"ל [צילום: משטרת ישראל]

עידן יוסף, איציק וולף
7 ישראלים נהרגו בתקיפת מחבלים על כלי רכב בדרום

שר הביטחון: נפעל נגד הטרור שיצא מעזה
איציק וולף
ראש הממשלה ושר הביטחון כינסו את ראשי מערכת הביטחון לדיון בעקבות הפיגוע המשולב סמוך לאילת * גורמי ביטחון במצרים: לא הייתה מעורבות של חיילים מצריים בפיגוע * השר ברק: מקור הפיגועים בעזה; משקפים את היחלשות האחיזה המצרית בסיני ואת התחזקות ארגוני הטרור בחצי האי
לרשימה המלאה

איציק וולף
המשטרה ומד"א העלו את הכוננות בכל הארץ

באזור הדרום נמשך (יום ו', 19.8.11) ירי הרקטות לעבר יישובים ישראלים.

סמוך לשעה 8:10 שיגרו מחבלים שתי רקטות לעבר אשדוד וגדרה. בעקבות השיגורים נשמעה אזעקת 'צבע אדום'. אחת הרקטות פגעה בחצר ישיבה חרדית באשדוד, וגרמה לפציעת שני בני אדם - אחד באורח קשה והשני - בינוני. לאחר זמן מה התדרדר מצבו של הפצוע בינוני ומצבו הוגדר קשה. במקום טופלו גם מספר נפגעי חרדה. נזק קל נגרם למבנה. הרקטה השנייה התפוצצה ככל הנראה בשטח פתוח.

בזירה נוספת פגעה רקטת גראד בבית כנסת באשדוד. למרבה המזל לא התפוצצה הרקטה וכך נמנעה פגיעה קשה במתפללים שהיו באותה שעה בבית הכנסת. חבלני המשטרה פוצצו את נפל הרקטה באופן מבוקר.

בתום התייעצות עם רבנים הוחלט להרוס את מבנה בית הכנסת בשל פגיעה חמורה בו ובשל חשש להתמוטטות שלו.

משטרת אשדוד קראה לאזרחים סקרנים שלא להגיע לאזור שבו פגעה הרקטה על-מנת שלא יפריעו לפעילות כוחות ההצלה והביטחון.

סמוך לשעה 06:00 בבוקר נשמעה אזעקה בעיר באר שבע וזמן קצר לאחר מכן התפוצצה רקטה בשטח פתוח סמוך לעיר.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', קרא לתושבי העיר להישמע להנחיות מערכת הביטחון. לדבריו, מערכת 'כיפת ברזל' הוצבה כבר בעיר ותפעל במהלך היום. "אני שב ומבקש מתושבי העיר לגלות ערנות רבה במהלך השבת ולתת לצה"ל לעשות את העבודה", אמר.

בשעות הבוקר ירו מחבלים שתי רקטות גראד לעבר האזור שמזרחית לעיר אשדוד. במקביל נורו שתי רקטות לעבר העיר אשקלון. מערכת 'כיפת ברזל' להגנה מפני טילים המוצבת סמוך לאשקלון יירטה את שתי הרקטות הללו בהצלחה.

רקטה נורתה גם אל אזור המועצה האזורית אשכול, ולפניה נורו שלוש רקטות אל אזור באר שבע ואל האזור שבין הערים אשקלון ואשדוד. שתי רקטות נורו גם לעבר אזור שדות נגב ואל אזור שער הנגב. בכל המטחים לא נפגע איש בגופו ולא נגרם נזק.

מטחי הרקטות של הלילה נוספו לירי ארבע רקטות אמש לעבר אשקלון. מערכת 'כיפת ברזל' הצליחה ליירט את כל הרקטות באותם מטחים.

ארגון ועדות התנגדות העממית קיבל עליו את האחריות לירי הרקטות לעבר ישראל. זאת, כתגובה על חיסול בכירי הארגון ברצועת עזה על-ידי ישראל. חיסול זה נעשה בשל מעורבותם הישירה של אותם בכירים בארגון בהכוונת הפיגוע המשולב שהתרחש אתמול באזור אילת ושבו נרצחו שמונה ישראלים ונפצעו עשרות.

גם הלילה נמשכו הפצצות צה"ל ברצועת עזה. כלי טיס של חיל האוויר התקיפו שלוש פעמים ופגעו במנהרות טרור ובמתקנים נוספים של ארגוני טרור ברצועה. גורמי רפואה פלשתינים בבית החולים שיפא בעזה דיווחו כי באחת התקיפות נהרג נער בן 13.

בשעות הצהרים תקף צה"ל פעם נוספת במחנה הפליטים נוסיראת שברצועת עזה. מקורות פלשתינים מסרו כי היעד שהותקף הוא מוצב של ארגון חמאס. על-פי הדיווחים נפגעה תחנת ייצור חשמל שהייתה במקום ועל כן נותק זרם החשמל במחנה הפליטים.

בשל ההסלמה בדרום מתבקשים תושבי עוטף עזה להימצא בקרבת מרחבים מוגנים על-מנת שיוכלו להגן על עצמם במקרה של ירי רקטות. בשל החשש מהמשך הירי בוטלו כל האירועים ההמוניים שתוכננו לשבוע הקרוב באזור שנמצא תחת איום פגיעת רקטות מרצועת עזה.

מפקד פיקוד הדרום, אלוף טל רוסו, חתם על צו המורה על סגירה מוחלטת של כביש 40, מצומת ציחור ועד צומת שיזפון ושל כביש 12 מצומת שיזפון ועד אילת. הכבישים נסגרו בשל החשש כי עדיין מסתובבים בשטח חוליות מחבלים שלא אותרו. צו אלוף פיקוד הדרום יהיה בתוקף במשך שבועיים עד ליום ראשון 14 בספטמבר.

הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף: יוסף לוי מחולון

הבוקר הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף בפיגוע הטרור המשולב אתמול סמוך לאילת. ההרוג הוא יוסף לוי, בן 57 מחולון. הלווייתו תתקיים היום בשעה 14:00 הצהריים בבית העלמין בחולון.

לוי נרצח על-ידי המחבלים בזמן שנסע עם אשתו בחזרה מחופשה באילת. אמש פורסם כי מחבל רץ לעבר מכוניתם של בני משפחת לוי וירה בהם מטווח אפס. יוסף לוי מת במקום ואשתו נפצעה בבית החזה אך למרבה המזל יצא הקליע מגופה מבלי שפגע באיברים חיוניים.

לוי העמידה פני מתה במשך שעה ארוכה על-מנת שהמחבלים לא ינסו לירות בה שוב עד שחילצו אותה כוחות ההצלה. היא מאושפזת בבית החולים יוספטל באילת ומצבה מוגדר קל.

הלוויות שניים מההרוגים - בהר הרצל

בשעה 10:00 בבוקר התקיימה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים הלווייתו של סמל ראשון משה נפתלי ז"ל, לוחם עורב גולני שנפל אתמול בחילופי אש עם המחבלים סמוך לאילת.

בשעה 12:00 בצהריים, תתקיים בהר הרצל הלווייתו של רב נגד פסקל אברהמי, לוחם היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור אשר נפגע אתמול לפנות ערב מירי מחבלים סמוך לגבול המצרי.

מפקד יחידת לוט"ר אילת: האירוע עוד לא הסתיים


הותרו לפרסום שמות האחיות ובעליהן שנרצחו בפיגוע

הותרו לפרסום שמות שתי האחיות ובעליהן שנהרגו אתמול בפיגוע. שולה ודב קרלינסקי, מכפר סבא ימין, ופלורה ומשה גז, גם הם מכפר סבא. שני הזוגות נפגעו מטיל נ"ט שירו המחבלים לעבר מכוניתם. עדיין לא נקבע מועד להלוויותיהם.

דב קרלינסקי היה פעיל במפלגת העבודה. ח"כ יצחק הרצוג סיפר כי הוא מכיר את דב מזה שנים, וזכה לעבוד עימו.

"הוא היה פעיל ציבור שפעל למען הכלל וטובת הזולת עמדה נגד עיניו. איש דעה, שוחר שלום וצדק חברתי, אוהב הארץ ותושביה. תנחומיי למשפחה ולתושבי כפר סבא שאיבדו ארבעה אזרחים יקרים באסון טראגי נורא שמשקף את מציאות חיינו בארץ הזו. מי יתן ולא נדע עוד דאבה", אמר.

תאריך:  19/08/2011   |   עודכן:  19/08/2011
איציק וולף
נאסרו אירועים המוניים בטווח הרקטות

[צילום: פלאש 90]
בעקבות ההסלמה בדרום מרענן פיקוד העורף את ההנחיות לתושבים הנמצאים תחת איום הרקטות ואוסר על התכנסויות של מעל ל-500 איש באותם אזורים.


ההנחיות נכונות לערים ולמועצות האזוריות: שדרות, אשקלון, נתיבות, קריית גת, רהט, אופקים, קריית מלאכי, אשדוד, גן יבנה,להבים, בני עיש, גדרה ,יבנה, באר שבע, חוף אשקלון, שער הנגב, שדות נגב, אשכול, חוף אשקלון, שדות נגב, שער הנגב, מרחבים, לכיש, יואב, שפיר, בני שמעון, שפיר, באר טוביה, פזורה, לכיש, יואב, חבל יבנה, הר חברון, נחל שורק, גדרות, מטה יהודה, ברנר.

כלל הישובים אשר לא נמצאים ברשימה מתנהלים כבשגרה - כולל העיר אילת.

בהישמע אזעקה או קול נפץ, יש להיכנס למרחב המוגן תוך פרק הזמן הקצוב על-פי האזור שבו נשמעה האזעקה.

במבנה - יש להיכנס לממ"ד, ממ"ק, מקלט או חדר פנימי מוגן ולסגור דלתות וחלונות.

בחוץ - יש להיכנס למבנה קרוב. אם אין מבנה בקרבת מקום, או אם נמצאים בשטח פתוח, יש לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

ברכב - יש לעצור בצד הדרך, לצאת מהרכב ולהיכנס למבנה או למחסה קרוב. אם לא ניתן להגיע למבנה או למחסה תוך פרק הזמן העומד לרשותנו - יש לצאת מהרכב, לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. במקרה שלא ניתן לצאת מהרכב, יש לעצור בצד הדרך ולהמתין 10 דקות.

אם לא ניתנה הנחיה אחרת - לאחר 10 דקות ניתן לצאת ממיגון.

חשוב להתרחק מחפצים לא מזוהים או מרקטה המונחת על הארץ. במקרה כזה, יש להרחיק סקרנים ולהודיע למשטרה.

פיקוד העורף אוסר גם על קיום לימודים וקייטנות במבנים בעלי בנייה רכה - מבנים יבילים, מבני גבס, מבנים שלא בנויים בבנייה קשיחה ושאינם בעלי תקרת בטון.

פיקוד העורף מדגיש כי אין שינוי בהנחיות ההתגוננות לציבור או במתן ההתרעה לציבור בעקבות פעילות מערכת כיפת ברזל וזאת משום שהמערכת אינה נותנת מענה הגנתי מלא לירי, לפיכך יש להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהקפיד על זמן ההמתנה במרחב המוגן 10 דקות מרגע השמע האזעקה או קול נפץ.

למידע נוסף ניתן לפנות לאתר האינטרנט של פיקוד העורף בכתובת www.oref.org.il ולמרכז המידע של פיקוד העורף בטלפון 1207.

דנילוביץ' פנה ללוזון: דחה בשבוע את פתיחת עונת הכדורגל

ראש עיריית באר שבע פנה הבוקר ליו"ר התאחדות הכדרוגל, אבי לוזון בבקשה לדחות את פתיחת העונה בשבוע.

"אין אוירה חגיגית של פתיחת עונה. כשיש הרוגים ויורים טילים ראוי שההתאחדות לכדורגל תגלה סולידריות ותדחה את מחזור הפתיחה בשבוע", אמר דנילוביץ' שעירו ספגה מטח רקטות בשעות הבוקר.

עוד הוסיף כי הוא מקווה שההתאחדות לכדורגל אכן תגלה רגישות בנושא זה ותחליט על דחיית המשחקים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רקטה התפוצצה סמוך לישיבה באשדוד; שניים נפצעו קשה
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שימו לב
19/08/11 09:20
 
נתניהו נמאסת
19/08/11 15:23
2
על עצמם.
19/08/11 11:07
 
רחב
19/08/11 11:53
 
בת עמי
19/08/11 13:41
 
רחב מיריחו
19/08/11 14:13
 
מכבי
19/08/11 14:39
 
הגמ"ר חרדי
20/08/11 11:35
3
אליהו חיים
19/08/11 11:16
4
חשדנית
19/08/11 12:22
5
שוחט ברוך
19/08/11 12:23
6
בת עמי
19/08/11 13:47
 
חוזה בכוכבים
19/08/11 14:47
7
מכביסט ירוק
19/08/11 14:38
8
גפן ליף
19/08/11 15:29
פורום: פיגוע משולב ליד אילת כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רן יגנס, שהיה שותף בכיר במשרד יגנס-טויסטר-בירן המתמחה בנדל"ן וכיום עומד בראש משרד משלו, דרש שכר טירחה מופרז מקרובי משפחה אותם ייצג. חוות הדעת שהגיש מטעמו עו"ד דודי זלמנוביץ, יועץ אסטרטגי למשרדי עורכי דין ובעליה של חברת GlawBAL, הייתה שגויה ומנותקת מנסיבות המקרה. כך קובעת (14.8.11) שופטת בית משפט השלום בתל אביב, נורית רביב.
19/08/2011  |  איתמר לוין  |   חדשות
  • תחילת ההפעלה: יום שישי, י"ט באב התשע"א, ה-19.08.2011.
19/08/2011  |  עידן יוסף  |   חדשות
משטרת ישראל פגעה בכללי הצדק הטבעי ובזכויותיו של קצין בצה"ל שהתגייס לשורותיה, בהתנהגותה נפלו פגמים מהותיים וכמו-כן התגלו פגמים בשיקול הדעת המינהלי שלה. זוהי ביקורתו הקשה של בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים על המשטרה.
18/08/2011  |  איתמר לוין  |   חדשות
שנה לאחר שבית משפט בנבאדה פסק שחברת טבע אחראית לכך שחולים נדבקו במחלת הצהבת וחויבה לשלם פיצויים בסכום של 356 מיליון דולר עומדת חברת טבע בפני תביעה דומה.
18/08/2011  |  יורם גביזון  |   חדשות
בורסות וול סטריט נסחרות בירידות חדות על-רקע שובם של החששות מפני האטה בכלכלה העולמית והיעדר פתרון מספק למשבר החוב באירופה. נתוני מקרו כלכליים מאכזבים שפורסמו היום בארה"ב אף הם מכבידים על המדדים.
18/08/2011  |  נמרוד הלפרן  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il