|
אייל רביד. מנכ''ל ויקטורי [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
"ויקטורי רשת סופרמרקטים" הפועלת בשיווק קמעונאי בתחום המזון, נכנסת בימים אלה לנתניה. הרשת רכשה סניף בגודל של 3,700 מ"ר, תמורת 4 מיליון שקלים, אשר מחזור הפעילות שלו ב-2010 הסתכם בכ-50 מיליון שקלים.
"הסניף בנתניה ביחד עם הסניף באורנית הציגו בשנת 2010 היקפי פעילות מצרפיים של 70 מיליון שקלים. בנוסף לרכישות אלו, נכנסנו לפני מספר שבועות לעיר תל אביב ואנו משוכנעים שכל המהלכים האחרונים שאנו עושים, לרבות פתיחה ורכישת סניפים באזורים עם אוכלוסיה חזקה, יתרמו באופן משמעותי לצמיחה ולרווחיות הרשת תוך הצפת ערך לבעלי המניות", אמר אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי.
לאחרונה פרסמה החברה תוצאות שיא ברבעון השני של 2011: ההכנסות עלו ב-3.7%, לכ-142 מיליון שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-8.9% והסתכם בכ-32.4 מיליון שקלים, הרווח התפעולי עלה ב-7.8% והסתכם ב-6.6 מיליון שקלים, הרווח הנקי עלה ב-4.5% לכ-4.7 מיליון שקלים.
אסטרטגיית החברה היא להציע לצרכנים מגוון רחב של מוצרים בשיטת דיסקאונט - מחירים זולים. כמו-כן לחברה מותג פרטי בשם "המותג" וכיום כ-700 מוצרים נמכרים תחת שם זה בקטגוריות מוצרי מזון, חומרי ניקוי וטואלטיקה. עד סוף שנת 2011 תציע הקבוצה לקהל לקוחותיה כ-1,000 מוצרים תחת השם "המותג".