|
חוות השרתים של בזק בינלאומי [יח"צ]
|
|
|
|
|
שירות הדואר האלקטרוני של חברת
בזק בינלאומי לא עבד כראוי במשך שעות ביום א' (23.10.11). הדואר נתקע, ובמקרים רבים לא התאפשר שימוש תקין ללקוחות עסקיים. הלקוחות התקשו לשלוח ולשלוף הודעות כראוי. רק בסביבות השעה 16:00 תוקנה התקלה.
אין זו הפעם הראשונה בה אירעו שיבושים בשירות הדואר של בזק בינלאומי. לפני שנים אחדות הודיעה החברה על שידרוג של המערכת, אך זו לא מנעה את הבעיות הרבות. עתה הגדישה בזק בינלאומי את הסאה באפשרה לתקלה להימשך שעות על גבי שעות.
לקוחות שפנו לשירות הלקוחות ולשירות הטכני נאלצו להמתין זמן ממושך על הקו. בפנייה של News1 לשירות התמיכה בצ'אט נכתב: "מיקומך בתור הוא
1. זמן ההמתנה המשוער:
16 דקות". בפועל, ענה נציג שירות רק כעבור
37 דקות!
הוא הסביר את פשר העיכוב בכך שבמוקד נוצר עומס של אחרי החגים.
דוברת בזק בינלאומי, אורטל זוהר-וולף, מסרה בתגובה: "בפועל, מדובר היה בתקלה נקודתית שהייתה אתמול בקרב חלק מלקוחותינו העסקיים, נמשכה מספר שעות בודדות ואופיינה באיטיות בשליחה וקבלה של מיילים. נושא זה כאמור הסתיים".