חברת "מלח
הארץ" , היצרנית והמשווקת העיקרית של מלח בישראל, עולה בקמפיין חסויות ל"מלח הים האדום".
הקמפיין, באמצעות four, יעלה במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו- 24. היקף הקמפיין מוערך ב 650,00 שקלים והסלוגן שילווה את הקמפיין: "מלח הארץ – מלח מהים האדום המופק בתהליך טבעי" .
קרדיטים:
מנהל אסטרטגיה – רותם שביט, מנהל קריאטיב – נועם גזית, ארט דירקטור – אסף בן ארי, מנהל לקוחות – תומר נייס, מנהל אשכול – ג'ק בן טובים, בית פוסט – פוסט אופיס, יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.
"מלח הארץ", המלח המשובח של ארץ ישראל, מופק בתהליך טבעי ממימיו הצלולים של הים האדום, מניב מלח ים נפלא, טבעי וטהור. מותג "מלח הארץ" מוביל את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציע מגוון רחב של מלחים בטעמים במרקמים ולשימושים שונים, אותם ניתן להשיג ברשתות השיווק. "מלח הארץ" הינה היצרנית העיקרית של המלח בישראל מאז 1922.