קראפט פודס ישראל, עולה בקמפיין חסויות למותג הקפה ג'ייקובס תחת הסיסמא "אם אין Jacobs, אז עזוב...".
הקמפיין שישודר עד סוף דצמבר 2011 באמצעות משרד הפרסום JWT, ובעלות של כ-2.5 מיליון ש"ח כולל חסות לתוכניות כגון המירוץ למיליון, עובדה, והתוכנית המבטיחה "בית ספר למוזיקה" מבית '
כוכב נולד'. במסגרת הקמפיין יעלו גם חסויות Pre-roll באתרים נבחרים באינטרנט.
Jacobs מציע לצרכן מגוון של קפה איכותי המבוסס על בלנד משובח, הן קפה מיובש בהקפאה והן קלוי וטחון: ג'ייקובס Kronung הקלאסי, ג'ייקובס גולד שנבחר למוצר השנה בשל התאמתו לטעם הישראלי, ג'ייקובס Night & Day נטול קופאין, ג'ייקובס לפילטר וג'ייקובס אספרסו. איכות הפולים והקפדה על תהליך הייצור מעניקים לג'ייקובס טעם וארומה של קפה שהרגע נטחן.
Jacobs הוא אחד מהמותגים הוותיקים של תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, קראפט פודס. המותג קיים משנת 1895, וכיום נמנה עם קבוצת מותגי העל של קראפט פודס. מותגים אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של מעל 1 מיליארד דולר.
ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, ציין כי "Jacobs הוא אחד המותגים האסטרטגיים של קראפט פודס בישראל ובעולם, ומותג פרימיום בשוק הקפה. Jacobs, שנכנס ליותר ויותר בתים בישראל, הוא קפה מוערך בקרב הצרכנים הישראלים, שיודעים להעריך קפה איכותי, אינם מתפשרים על הקפה שלהם, ובוחרים ב-Jacobs".
אודות קראפט פודס
קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת 1903, והיא יצרנית מותגי על דוגמת עוגיות Oreo, מותג הקפה Jacobs, מותגי השוקולד Cadbury, Milka, Cote D'or ו-Toblerone, מותג המסטיק Tridentוכן Philadelphia Cream Cheese,, Halls ועוד.
קראפט פודס מעסיקה כ-130,000 עובדים ברחבי העולם, היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ-160 מדינות ומחזיקה כ-200 מפעלים ברחבי העולם.
מחזור המכירות השנתי של קראפט פודס עומד על 50 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר.
קרפאט פודס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו-יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.