|
רשת קפה קפה, ממילא, ירושלים
[צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
רשת בתי הקפה קפהקפה עוצרת את הפיילוט שהשיקה באחרונה, ואשר נחשף בשבוע שעבר ב-TheMarker, במסגרתו מתבקשים המלצרים לענוד צמיד דיגיטלי, המתוכנת להעביר רטט בזרועם כשאחד מלקוחות הסניף מעוניין לקבל שירות.
הרשת, שנמצאת בבעלות רונן נימני ומיקי טיל, נאלצה להתמודד מאז הפרסום עם תגובות שליליות רבות. בין היתר נפתחה קבוצה בפייסבוק, הכוללת כבר מאות אנשים, תחת הקריאה "לא נכנסים לקפה קפה עד שיסירו את הזמזמים מהעובדים". את הקבוצה קידם בין היתר העיתונאי
רינו צרור בעמוד הפייסבוק שלו. "הם השתגעו לגמרי. זמזם על עובד. ועוד פיילוט. מי חשב על זה? ממה עשוי הרעיון הזה?", כתב צרור וזכה ללמעלה מ-130 לייקים.
כמו-כן, עצומה שנפתחה אתמול באתר "עצומה" קראה להחרים את קפהקפה בטענה כי מדובר ב"אקט משפיל ומבזה, אשר מהווה דה-הומניזציה של עובדי/ות הרשת הזוטרים/ות, רובן נשים". העצומה מודיעה כי החותמים לא יבקרו ברשת ולא ירכשו ממוצריה עד שיבוטל הפיילוט.
מרשת קפהקפה נמסר כי "הרשת קשובה לקהל לקוחותיה ועושה מאמצים רבים להעניק לו את החוויה והשירות הטובים ביותר ובכלל זאת להקשיב לצרכיו ולתחושותיו. בשבוע האחרון אנו שומעים לקוחות המוטרדים מנושא השעונים הרוטטים אשר המלצרים עונדים על פרק ידם. קולות אלו, אשר עולים בעיקר ברשת החברתית אינם נעלמים מאוזננו ועל כן, רשת קפהקפה החליטה לעצור את הפיילוט במסגרתו חולקו שעונים רוטטים לצוות המלצרים ב-14 מתוך 120 סניפיה ולבחון מחדש את הנושא. יש לציין, כי המלצרים אשר השתתפו בפיילוט היו מרוצים מהנושא ודיווחו על עליה בגובה הטיפים ועל תגובות חיוביות בנושא שיפור השירות".