חברת "תה ערבה" המתמחה בייצור ושיווק חליטות תה על טוהרת צמחי המרפא, תה ירוק, תה אנגלי ומוצרי בריאות טבעיים, נכנסת לראשונה לשוק חליטות הצמחים בהשקעה כוללת של 7.5 מיליון ש"ח ומשיקה בימים אלה סדרת חליטות צמחים בשבעה טעמים תחת המותג "חליטות גן עדן" כשבכוונתה לכבוש 60% משוק זה תוך שנה.
מהלך ההחדרה לשוק ילווה בקמפיין בהיקף השקעה של 5 מיליון ש"ח באמצעות פרסום "סולומון מדיה" שיכלול סרטון פרסומת בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) שלטי חוצות ועיתונות ארצית, ובפעילות קד"מ רחבה ברשתות השיווק ובפארמים שתכלול מבצעים אטרקטיביים נושאי פרסים, דוכני טעימות, דוגמיות חינם ועוד.
לדברי מנכ"ל חברת תה ערבה יצחק סער: "עם הגידול המשמעותי בשוק חליטות הצמחים בישראל, משיקה חברת "תה ערבה" מוצר איכותי המהווה מענה כולל לצרכים הקיימים בשוק כיום הן מבחינת הטעם הייחודי אותו הצרכן הישראלי מחפש והן באיכות שבאה לידי ביטוי בייצור מחומרים טבעיים ואיכותיים בלבד".
לדבריו, "החדרת חליטות הצמחים נותנת מענה למהפכה שחלה בהרגלי צריכת התה של הצרכן הישראלי, המעדיף טעמים מעודנים ואנינים יותר, ורואה בשתיית התה, חלק מתרבות וסגנון חיים בריא ומאוזן. המעבר משתיית התה הרגיל לשתיית חליטות הצמחים הידועות ביתרונותיהן הבריאותיים, פותח את האפשרות בפני חברת "תה ערבה" המשלבת מסורת וידע עתיק מהמזרח הרחוק, יחד עם טכנולוגיה חדשנית ומחקרי מעבדה מעמיקים, להביא לצרכן מוצר מוגמר בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
תהליך הייצור של חליטות הצמחים של "תה ערבה" מבדיל אותו ממוצרים אחרים הקיימים על המדף ומקנה לו יתרונות רבים: הצמחים המשמשים להכנת התה מיובאים מאזורים אקזוטיים ברחבי העולם, אך כל תהליך גריסת הצמחים, ערבוב הטעמים ואריזה לשקיות נעשית במפעל של חברת "תה ערבה" בישראל, כך נשמרים הארומה והטריות לאורך כל תהליך הייצור, ואורך חיי המדף של המוצר גדול יותר.
מאמץ נוסף לבדל את המוצר על המדף נעשה בעיצוב אריזות חדשות בצבע כחול המתחבר למותג "גן עדן" ומשקף ערכים של רוגע, שלווה, יופי וזרימה ובבחירה במגוון טעמים ייחודיים, חלקם טרם קיימים על המדף.
לדברי סער: "יש לנו את המוצר האיכותי והמגוון ביותר בשוק חליטות הצמחים כיום. היעד שחברת "תה ערבה" הציבה לעצמה הוא לכבוש תוך שנה 60% משוק חליטות התה בישראל, ואין לי ספק כי נגשים את היעדים בייחוד לאור ההצלחה שנחל התה הירוק שכבש תוך שלושה חודשים מיום השקתו 32% משוק התה הירוק".
הסדרה החדשה "חליטות גן עדן" מונה שבעה טעמים: פירות יער שחורים, לימונענע, פסיפלורה אפרסק, מנטה נענע, קמומיל עם שומר, ורד הבר והיביסקוס, תפוח וקינמון. כל הטעמים ללא תוספת קפאין ומועשרים בויטמין C.
מחיר קופסא המכילה 25 שקיקים ארוזים במעטפה אישית עומד על 12.99 ש"ח ולרגל ההשקה יעמוד המחיר על 9.99 ש"ח למשך שלושה חודשים. בנוסף מתוכננים מבצעים נוספים.
על שוק התה:
שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון ש"ח בשנה, עם קצב גידול שנתי של 6%. התה הירוק מהווה כ-- 16% מהשוק, התה השחור מהווה כ-48% מהשוק, חליטות תה מהוות כ-30% מהשוק ו-6% שונות (כמו תה הרזיה למשל).
חברת "ערבה" הוקמה ב-1996 ונמצאת בבעלות יצחק סער. בין סדרות התה המצליחות של חברת ערבה נמנות " תה ירוק ערבה", תה אנגלי קלאסי ערבה, תה ירוק בתפזורת "צ'הי לין", "התה הטיבטי" ועוד.
החברה מגלגלת 30 מיליון ש"ח בשנה ומעסיקה כ-100 עובדים.
קרדיטים לקמפיין:
סופרוויזר - ענת סולומון, קופירייטר - עמיחי לבנון, ארטדיירקטור - דניאל הנטקן, משרד הפקות - גוסטבו הפקות, במאי - אביב מערבי.