הפרויקט, שהיקפו מוערך במעל 2.2 מיליון ש"ח (600 מאות אלף דולר), כולל התקנה של 562 מסכי שילוט דיגיטלי הפרוסים ב-12 חנויות מקרוסנטר וב-34 חנויות מיגרוס באיסטנבול. המסכים, המציגים תוכן פרסומי ושיווקי, ממוקמים במחלקות השונות, בנקודות המכירה ובמעברים בסופרמרקטים כשהם מנוהלים ונשלטים על-ידי מרכז הבקרה הראשי הממוקם באיסטנבול. פלטפורמת התוכנה עצמה, מאפשרת העלאה ועידכון של תכנים פרסומיים ושיווקיים אחרים, תוך ניהול באמצעות האינטרנט - בזמן אמת. הפלטפורמה, C-nario Messenger, פותחה ע"י חברת C-nario שנרכשה לאחרונה ע"י YCD.