|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

Cal משיקה שפה תקשורתית חדשה

תחת הסלוגן "עושים את זה קל" זאת, במסגרת האסטרטגיה של Cal להיות החברה המועדפת על הצרכנים ובתי העסק בישראל
09/02/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אורן דן  |    |  תגובות

חברת Cal משיקה, בימים אלה, שפה תקשורתית חדשה, תחת הסלוגן "עושים את זה קל". זאת במסגרת, המהלך האסטרטגי הרחב של החברה להיות חברת אמצעי התשלום והאשראי המועדפת על הצרכנים ובתי העסק בישראל.

באמצעות שינוי השפה והסלוגן החדש,תגבש החברה שיח חדש עם לקוחותיה, תוך פיתוח מוצרי אשראי ואמצעי תשלום, שיעשו ללקוח את החיים קלים יותר ויצרו העדפה לCal.

אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal אמר: "בגיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לחברה, שמנו דגש על העדפת לקוח. אנו משדרגים את מערכת היחסים שלנו עם הצרכן, כדי ללמוד מה חשוב לו ולדבר איתו בשפה קלה ופשוטה. עולם הפיננסיים נתפס כמשהו מרוחק ולא תמיד ברור. השפה הפרסומית החדשה אותה השקנו תפרוט את המורכבות הפיננסית לתחום קל ופשוט".

הסלוגן "עושים את זה קל"הוא בעל משמעות כפולה: הן לשם המותג עצמו (Cal ו- קל), המאגד את המותגים ויזה, מסטרקארד ודיינרס, והן – לאפשרות הקלה והפשוטה בה ניתן להתנהל פיננסית באמצעות השירותים ואמצעי התשלום שמציעה Cal.

המעטפת הפרסומית

הנראות שנבחרה ללוות את השפה התקשורתית היא נראות של ספר, המספר סיפורים אנושיים מהחיים, הקרובים לעולמם של הלקוחות.הבחירה בפורמט של סיפור נובעת מהיותו כלי אפקטיבי להעברת מסרים; להפשטת מושגים "מסובכים" לקלים וליצירת תחושת הזדהות אצל הצופים.

איך הגענו ל'עושים את זה קל?'

Cal ערכה שורה של מחקרים לבחינת צורכיהם ודרישותיהם של הצרכנים, לרבות מגמות 'נילסן', מחקרי צרכנים, ובחינה מעמיקה שלרעיונות הצרכנים שעלו מפרויקט החממה הרעיונית של Cal- CalIdea המהווה, פלטפורמה ללמידת צורךורצון הלקוחות.
מהמחקרים עלה כי הצרכנים מצפים מנותן השרות הפיננסי שיבין את צרכיו, ויתן מענה ושיח פשוט וקל להבנה.

הקמפיין הפרסומי – בואו נעשה את זה קל

חברת Cal תחנוך את השפה התקשורתית החדשה בקמפיין פרסומי נרחב, שיעלה במוצ"ש, 11/2/12.

הקמפיין הראשון יעסוק במגוון הלוואות ללקוחות כל הבנקים - לקוחות מחזיקי כרטיס של Cal וגם לקוחות שאין בידם כרטיס אשראי של החברה.

חברת Cal השקיעה במהלך עד כה ובקמפיין הנוכחי כ-7 מיליוןש"ח.

הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום"יהושע TBWA", וכן, באינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב "גורני".

תאריך:  09/02/2012   |   עודכן:  10/02/2012
אורן דן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
Cal משיקה שפה תקשורתית חדשה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביום ב', 7.2, נחשף שיתוף הפעולה בין רשת "Celio" ורשת "Accessoriz" לבין עמותת "מפעלות חינוך וחברה". שיתוף הפעולה מתקיים במסגרת תחום האחריות התאגידית ב"קבוצת פישמן" שחרטה על דגלה לפעול לשילוב וקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה בישראל ושיתוף הפעולה עם עמותת "מפעלות חינוך וחברה" הינו חלק בלתי נפרד מחזון זה.
רו"ח ניר ייני, 40, מונה לשותף בפירמת רואי החשבון פאהן קנה ושות' Grant Thornton ישראל. רו"ח ייני הצטרף לפאהן קנה ושות' לפני כשנה, לאחר חמש שנים ב - Grant Thornton ניו-יורק בה כיהן כמנהל ביקורת בכיר ובמספר תפקידים בכירים נוספים.
09/02/2012  |  ינאי אלפסי  |   הודעות כלליות
בסקר שנערך לרגל הוולנטיינס דיי על-ידי אקרמן משקאות, יבואנית האלכוהול המובילה בישראל, בהשתתפות ברמנים מובילים בישראל, נמצאה התשובה לשאלה מהם המשקאות הפופולריים בקרב זוגות שיוצאים לדייט, ומהם המשקאות הפופולריים ביותר בקרב נשים וגברים בישראל (כשהם לא נמצאים בדייט...).
09/02/2012  |  שרית גבאי  |   הודעות כלליות
חברת אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ומערכות ושירותי שיתופיות (collaboration), משיקה את אפליקציית Avaya Flare® Communicator עבור מכשירי טאבלט מסוג iPad של אפל. האפליקציה החדשה מאפשרת ניהול שיחות באמצעות ה- iPad והפיכתו לחלק ממערך הטלפוניה בארגון. אפליקציה זו מספקת לעובדים ניידים יכולות שיתופיות מאובטחות עם תקשורת מאוחדת של הדור הבא ברשתות Wi-Fi וברשתות הדור השלישי (3G). אפליקציית Avaya Flare® Communicator מעצימה את חווית המשתמש של הדור הבא ולוקחת את השיתופיות הסלולארית המאובטחת צעד אחד קדימה, בכך שמשלבת את הפלטפורמה של Avaya Desktop Video עם טאבלט מוביל בשוק הצרכני. ניתן להוריד את אפליקציית Avaya Flare Communicator מחנות האפליקציות של Apple ובמהלך השנה צפויים להתווסף כלים צרכניים נוספים ומערכות הפעלה נוספות.
8 בפברואר 2012, בצרפת, פריטי הלבשה תחתונה (לנז'רי) הם מתנה פופולרית ליום האהבה, הלא הוא יום וולנטיין הקדוש.
09/02/2012  |  שרית גבאי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il