חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systemes), המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת מימד), הדמיות מוצר דיגיטליות ופתרונות PLM (ניהול מחזור חיים מוצר), הודיעה על רכישת Netvibes- פלטפורמת אינטרנט המספקת מרכז שליטה (dashboard) של טכנולוגיות בינה ארגונית בזמן אמת, אשר תשתלב במערך פתרונות התלת ממד החווייתיים שהחברה מספקת.
Netvibes מספקת תמונת מצב הוליסטית של כל מידע מרכזי הקשור לתחומי החברה או לעניין אישי, מנקודת מבטם של מנהלי ועובדי הארגון. הפלטפורמה מציעה דרך קלה ומהירה ליצור מרכזי שליטה (dashboards) מותאמים אישית שמאפשרים ניטור בזמן אמת, ניתוח חברתי, שיתוף ידע, ותמיכה בקבלת החלטות.
Netvibes מסייעת לחברות פורצ'ן 500, מותגים כמו קוקה קולה, משרד האנרגיה האמריקני, כמו גם סוכנויות פרסום מובילות כגון Digitas ומקאן העולמית- לנטר, לנתח ולהבין כל דבר בתוך ומחוץ לחברה שלהם בזמן אמת עם מידע איכותי במרכז שליטה, כשהיא מחברת בקלות מידע קריטי עבור קבלת ההחלטות טובה יותר. בימינו אלו, כל החברות צריכות להתאים עצמן לאתגר של הגידול בכמות ובמהירות המידע שמגיע מריבוי המערכות הארגוניות והמיידיות של רשת האינטרנט. Netvibes מאפשרת לחברות לחבר פלטפורמות ארגוניות פנימיות, מאגרי מידע או מערכות עם אפליקציות מבוססות ענן חיצוני, פידים חברתיים, ומעקבים אחרי נטיות עכשוויות, כל זאת ליצירת מרכז שליטה בזמן אמת.
Netvibes מסייעת גם ליותר מארבעה מיליון בני אדם מדי חודש ליצור מרכזי שליטה עם מידע איכותי, כדי לנהל את חיי היומיום הדיגיטליים שלהם. "יישום העם" הזה הוא גרסה חינמית וכן פתרון עטור פרסים, מרכז שליטה אישי המסייע לכל אחד לעקוב ולהתאים באופן אישי כל מה שחשוב לו, בין אם זה חדשות, פייסבוק, טוויטר, תמונות, סרטונים, ואפילו האקו סיסטם של יותר מ-260,000 אפליקציות רשת באמצעות כל שולחן עבודה או מכשיר, ובכלל זה אייפון, אייפד ואנדרואיד. רב-תכליתיות זו הפכה את Netvibes לאחד המותגים המוכרים ביותר ברשת. הפשטות המוכחת שלה, יכולת ההרחבה וכן הפלטפורמה האחידה שלה, הן הסיבות מדוע ארגונים מסתמכים על הפתרונות העסקיים של Netvibes לפריסת מרכזי שליטה מותאמים אישית ובזמן אמת עבור הארגונים שלהם.
עם רכישת Netvibes, דאסו סיסטמס מחזקת את החזון שלה כי העולמות וירטואליים יכולים לשפר את העולם האמיתי. תוך שילובה בתוך פלטפורמת חווית ה-3D של דאסו סיסטמס, Netvibes תסייע ללקוחות לחשוף מידע קריטי כמו: נטיות הצרכנים, דימוי מותגים או שיעור האימוץ של לקוחות ראשוניים. על-ידי הקשבה לכל דבר ולמידה מכל אחד, יוכלו חברות להגיב בזמן אמת, וכך להאיץ באופן דרמטי את מהירות החדשנות.
"החזון שלנו הוא לספק חוויות מידע חברתיות לעולם העסקים ולצרכנים; נקודות מבט הוליסטיות לכל מה שחשוב, הן בתוך ומחוץ לחברה, על-מנת לקדם חדשנות," אמר ברנר שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "Netvibes מותאמת באופן מושלם לפלטפורמת חווית ה-3D שלנו. היא תחבר מידע הקשור לכל חוויות המוצר, השירות, או המשתמש ממקורות נתונים פנימיים וחיצוניים, כל זאת בזמן אמת ובהקשר נכון, ותסייע ביצירת חוויות תהליכי קבלת החלטות עשירה וטובה יותר."