מתחם בילו סנטר, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי שיתמקד בעיקר בערוץ 2, שלטי חוצות ובעיתונות הארצית. הקמפיין יחשוף את המותגים המובילים שפועלים במתחם בילו סנטר, ומציעים מבחר פריטים במחירי אאוטלט. על מותגים אלה נמנים חנויות האאוטלט: פקטורי 54, J, כיתן, גריפ, פומה, רנואר, גולברי, קרוקר, לי קופר, סאקס, קסידי ועוד.
חנויות האאוטלט במתחם בילו סנטר מציעות מגוון עצום של בגדים, נעליים ומוצרי טקסטיל לבית בפחות מחצי ממחירם המקורי של פריטים אלה.
מנחם מעודי, מנכ"ל בילו סנטר: "מטרת הקמפיין היא לבסס את מעמדו של בילו סנטר כמתחם האאוטלט הפתוח הגדול במדינה, המציע מבחר עצום של פריטים במחירים אטרקטיביים לאורך כל השנה. הקמפיין מציג את פער המחירים העצום שקיים בין מותגים שנמכרים בבילו סנטר לאותם מותגים שנמכרים במקומות אחרים ".
מתחם בילו סנטר הוקם בשנת 1993 והוא מתפרש על שטח של 130 דונם, מהם כ-52 דונם שטח מסחרי. במתחם פועלות כ-160 חנויות, ביניהן מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הלבשה, הנעלה, אביזרים, אופטיקה, צעצועים, פנאי, חשמל ואלקטרוניקה, מחשוב ועוד.