חברת האינטרנט
קוצ'י (Kuchi) מקבוצת אומניטק, המתמחה בחשיבה אסטרטגית ובתכנון מקדים של פעילות עסקית ושיווקית באינטרנט, הקימה את אתרי האינטרנט החדשים של קבוצת קשטן, הכוללים את אתר הבית של קבוצת קשטן, אתר חברת קשטן חומרי חשמל ואת האתר של חברת נס תאורת לדים.
קבוצת קשטן אשר הוקמה בשנת 1932 הנה חברה יבואנית מן הוותיקות בישראל בענף החשמל. הקבוצה המנוהלת על-ידי הדור השלישי של המשפחה, מייצגת בלעדית למעלה מ-40 בינלאומיות חברות מובילות בתחומן, ביניהן החברה האיטלקית BTICINO והחברה הבינלאומיתCOOPER .
לאחרונה הקימה את חברתH2 המספקת תחת קורת גג אחת פתרון כולל ואיכותי למערכות חשמל לבית ולמשרד: בית חכם, אודיו, וידאו, מפסקים מעוצבים, תאורה, תאורת לדים ועוד. החל משלב התכנון ההנדסי והאדריכלי, דרך ליווי בהטמעה וכלה באחריות ובשרות.
פיתוח האתרים התבסס, בין היתר, על בניית פרופיל לקוחות החברה והבנת צרכיהם, במטרה ליצור עבורם נגישות גבוה ופשוטה לאתרי הקבוצה ולמוצריה כבר בעמוד הבית. אתר קבוצת קשטן מהווה שער לאתרי החברות שבקבוצה ופונה לשני קהלים.
אתר קשטן חומרי חשמל פונה ללקוחות B2B מתחומי התכנון, הבנייה, הפיקוח, החשמל ועוד, עבורם פותח קטלוג מוצרים אינטראקטיבי המציג מגוון מוצרים נרחב. הנגישות אל הקטלוג והמידע הרב קלה ומהירה וניתן להוריד קובצי PDF למידע נוסף. האתר מציג גם פרויקטים שהחברה ביצעה, תוך מתן מידע מפורט על המוצרים והפתרונות בתחום החשמל.
האתר מסייע גם ללקוחות C2B לאתר בעלי מקצוע בתחומי האדריכלות, העיצוב, יועצי תאורה ולהתרשם מכלל מותגי הקבוצה. לכל בעל מקצוע נבנה ערוץ עם מידע אודותיו. האתר מציג גם את רשימת המשווקים של מוצרי החברה בפריסה ארצית וקישור למפות גוגל.
האתר של חברת נס, החברה הגדולה בישראל לתכנון, מכירה והתקנת תאורת לדים, מציג מגוון פרויקטיים בישראל ובעולם בחלוקה לתאורת פנים וחוץ. גלריית התמונות מובילה להסבר על כל פרויקט ולתמונות נוספות. בזמן הקרוב צפוי לעלות קטלוג מוצרים.
לדברי עופר קשטן, מנכ"ל קבוצת קשטן: "המטרה שהצבנו לעצמנו בכל אחד מאתרי הקבוצה הנה הצגת מגוון המוצרים והפתרונות הנרחב של קבוצת קשטן, הניסיון הרב שהחברה צברה והפרויקטים שבצעה. אתרי החברה החדשים משקפים נאמנה מטרה זו ומסיעים לנו להמשיך להיות גורם משמעותי ומוביל בענף החשמל בישראל ולהתפתח בחו"ל."
לדברי ספי בוגין, מנהל פעילות קוצ'י: "האתגר שעמד לפנינו בפיתוח אתרי קבוצת קשטן היה הנגשת חברות הקבוצה ומוצריה בפני לקוחות הקבוצה. אנשי ה- UI (ממשק משתמש) של קוצ'י בנו את פרופיל הגולשים, ודרך כך פיתחו את מסלולי הניווט, במטרה לספק ללקוחות השונים של הקבוצה תכנים מתאימים בצורה אופטימאלית."