רשת המלונות פתאל, המתרחבת בשנים האחרונות בקצב מהיר, פועלת ללא לאות לשדרוג מערך השירות והמכירות שלה, במטרה לספק ללקוחותיה שירות מעולה תוך השקעת משאבים יעילה בארגון.
לאחרונה, רכשה והטמיעה רשת פתאל במוקדי השירות והמכירות שלה את מערכת ה- CCP (Customer Centric Performance) אשר פותחה על-ידי חברת הייעוץ ROI Customers.
מערכת ה - CCP, הינה פתרון ה- BI (Business intelligence) המוביל והמתקדם בארץ לניטור ושיפור ביצועים של מוקדים טלפוניים. המערכת פותחה על בסיס מתודולוגייה ייחודית למדידה ותחקור ביצועים במוקדים, המושתת על עשרות שנות ניסיון ולמידה של תחום המוקדים הטלפוניים.
הטמעת השימוש במערכת נעשה בשילוב עם הטמעת מתודת שיפור הביצועים של חברת ROI CUSTOMERS בכל שדרות הניהול במוקדים.
רוני אלוני, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "השיפור המשמעותי במוקד חל מיד עם הפעלת מערכת ה- CCP. אפקטיביות המכירה שלנו, הנמדדת בהכנסות ב ש"ח לשעת עבודה עלתה בכ-50% ויותר. מאז שהמערכת נכנסה לשימוש אני חש כי המנהלים נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק וכי איכות הניהול שלנו השתפרה פלאים. מערכת ה- CCP מאפשרת לנו לנהל את הפעילות במוקדים בצורה מושכלת, ומדויקת, ולהתמודד בצורה אפקטיבית עם העונתיות החריפה שמאפיינת את התחום בו אנו עוסקים".