לוטן תדמיות קיבלה לנהל את תקציב יחסי הציבור של 'שלישיית עתר'
יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' מקבלת לקוח מוביל נוסף לשורותיה למחלקת התרבות והאמנות של 'לוטן תדמיות'. 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של ההרכב הקאמרי 'שלישיית עתר'. 'שלישיית עתר' מצטרפת ללקוחות מובילים במחלקה, בניהם:
מוזיאון ישראל, מתחם ביאליק, המנצח והמלחין מיכאל וולפה ועוד רבים.
שלישיית עתר קיימת כ -16 שנים והיא מההרכבים הקאמריים הפעילים בארץ אשר כוללת את עפר שלי, פסנתרן ומעבד מוסיקלי, טניה בלצר- כנרית, ומרינה כץ צ'לנית. כהרכב קאמרי קבוע, שמה לה שלישיית "עתר" למטרה לקרב ולחשוף קהל מגוון אל חווית ההאזנה למוזיקה קמרית אומנותית.
ההרכב מופיע בלמעלה ממאה קונצרטים בעונה ומבצע מלבד רפרטואר קלאסי מרכזי גם בקשת רחבה של סגנונות מוזיקליים: מוזיקה עממית, ג'אז, שירי עם ופולקלור, מוזיקה יהודית ישראלית ובת זמננו ועוד. השלישייה יוזמת פרויקטים מוזיקליים הכוללים עיבודים מקוריים פרי עטו של פסנתרן ההרכב, עפר שלי תוך שיתופי פעולה עם מוזיקאים וסולנים מובילים.
יעל לוטן, מנכ"לית "לוטן תדמיות" על קבלת התקציב: "שלישיית עתר מסמנת בעשייה המוזיקלית שלה את ערכי התרבות עליהם אנו שואפים לגדל את ילדינו. התקליט החדש שלהם "נופי ילדות" המחדש את שירי הילדות היפים והטובים מעניק חוויה אישית לכל ישראלי שגדל ואוהב את הארץ הזאת".
חברת 'לוטן תדמיות' מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה ללקוח. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, עיריית נתניה, מוקד אמון, מתחם ביאליק, ביה"ס מוסררה, דרך צילום – ביה"ס הגבוה לאמנות הצילום, האמנית מיכל רובנר, איב סנטר רשת בתי הספר למקצועות הקוסמטיקה, גוטסמן-שמלצמן אדריכלות, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, Tifa Arts ועוד.