|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

שחיתות התקשורת

נזכור: את שמות כתבי החצר <br>שפרסמו שקרים ופגעו בציבור

רשימה חלקית: נחום, ברנע. שמעון, שיפר. אמנון, דנקנר. בן, כספית. יוסף, לפיד. אילה, חסון. אמנון, אברמוביץ. אודי, סגל. מרדכי, גילת. דוד, לנדאו. אמיר, אורן. יאיר, לפיד.
17/05/2008  |   יואב יצחק   |   מאמרים   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
אולמרט. קיבל שוחד. זכה להגנה מצד כתבי ופרשני חצר רבים

ברנע. כתב שקרים

אברמוביץ. ניסה לאתרג את אולמרט

חסון. כתבת מאולפת

החקירות הפליליות נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מגיעות להבשלה. שלב ההתרסקות של אולמרט קרוב מתמיד. הראיות והעדויות בכל החקירות המרכזיות נגדו, מלמדות על עבירות פליליות חמורות בחמש הפרשות העיקריות: לאומי, כרמיה, מרכז ההשקעות, מינויים בתמ"ת, ומעטפות הכסף. אם יוגש נגדו כתב אישום על מעשיו בפרשות אלה - כפי שצריך להיות, יאלץ אולמרט לבלות כמה שנים בכלא. לא פחות.

זר כי היה נחשף ולו לחלק מחומר החקירה, הנוגע למידע שנחשף עוד לפני הבחירות לכנסת ה-17, היה שואל, בראש ובראשונה, כיצד הצליח אולמרט להעפיל לכס ראש הממשלה. כיצד יתכן שעבריין עם קבלות הגיע בכלל למעמד של מועמד לראשות ממשלה. ומי שמכיר מעט את התקשורת בישראל, היה יודע גם להשיב:

בראשית 2006 נוצר מצב בעייתי בישראל. עיתונאים ופרשנים בכירים התגייסו לסייע לאולמרט - בכך שהסתירו מידע מהציבור, עיוותו וסילפו מידע שכן פורסם על-ידי אחרים (בעיקר ב-Nfc) ו/או נבדק על-ידי מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס ויועצו יעקב בורובסקי, ושיבשו, למעשה, את מהלכי הבחירות. מטרתם היתה: לגרום לבחירת אולמרט לראשות הממשלה. למרבה הצער: אותם עיתונאים ופרשנים השיגו את מבוקשם, אם כי במידה מוגבלת: קדימה, בראשות אולמרט, זכתה בהרבה פחות מנדטים משביקשה לעצמה.


כתוצאה מכך, האיש המושחת במדינה, הוא אולמרט, הצליח להיבחר לראשות הממשלה, בזכות קבוצה לא קטנה של עיתונאים מושחתים ו/או כתבי חצר ו/או עיתונאים נטולי חוט שדרה אמיתי. חלק מהם עשו זאת בשל קשרי חברות אמיצים, חלק תמורת נגישות חריגה ללשכת ראש הממשלה, וחלק תמורת שוחד. פשוטו כמשמעו.

מדוע לשלם כסף בעד שקרים???

אותם עיתונאים/פרשנים פעלו משיקולים זרים, שגם אלה טעונים בדיקה וחקירה, וגם הסקת מסקנות. לו היתה בישראל מועצת עיתונות בעלת עוצמה, היא היתה פועלת לבירור האמת; לו היתה בישראל אקדמיה נטולת פניות, היא היתה פועלת לביצוע מחקרים ומימון תוכניות שיסייעו בחשיפת שחיתויות; לו היתה בישראל מסורת של שכר ועונש, היו רבים ממנויי עיתון ידיעות אחרונות, לדוגמא, מבטלים את המינוי. לפחות עד סילוקם של נחום ברנע ושמעון שיפר מהעיתון. אחרי הכל: מדוע לשלם כסף בעד שקרים???

ואלה השמות (רשימה חלקית בהחלט)
דנקנר. כתב שקרים

  • ידיעות אחרונות - המו"ל ארנון מוזס (הנהיג בעיתונו מדיניות של צנזורה בגלל שיקולים עסקיים ואחרים); העורכים הראשיים רפי גינת, שילה דה-בר; הפרשנים נחום ברנע (שקיבל פרס ישראל...), שמעון שיפר (שמקבל תמורה בדמות מידע חשאי האסור בפרסום), סימה קדמון; מרדכי גילת - התחקירן שכישכש בזנב במשך שנתיים ולא העז להרים ראש (צונזר במשך כשנתיים, אך העדיף להמשיך ולאכול מסיר הבשר. מאוחר יותר, כשנדחק החוצה, דילג רק לאחר שמצא סיר בשר אחר. במקביל הוא פרסם שקרים כדי לסכל חקירת פרשת כרמיה);

  • מעריב - אמנון דנקנר ויוסף (טומי) לפיד, חבריו האישיים של אולמרט (לפיד קיבל שוחד תמורת מעשיו - מינוי ליו"ר יד ושם, בתקופה שחיפה על מעלליו של אולמרט; דנקנר, כמו דנקנר, פעל באופן דורסני, פרסם בדותות כדי להציל את אולמרט והזיק לעיתון מעריב ולקוראיו); והעיתונאים בן-כספית וקובי אריאלי. במשך תקופה ארוכה ניסו דנקנר וכמה כתבים נוספים בעיתון לפגוע בחושפי השחיתות של אולמרט. מחמת זאת בחרתי בתחילת 2006 להתפטר ממעריב;

  • הארץ - העורך דוד לנדאו (שטירפד חשיפת פרשת כ"ט בנובמבר עד שזו פורסמה ב-Nfc; וגם צינזר חלקים ניכרים מכתבתה של איילת פישביין, שעבודתה אף הופסקה בעיתון הארץ, בשל זאת); הפרשן יואל מרקוס, והעיתונאי אמיר אורן (ניסה לטייח את הממצאים בפרשת כרמיה). בניגוד לכזבים בעיתון הארץ אותם מנסים לגלגל גם מרדכי גילת ואמיר אורן, כאילו עיתון הארץ וכתבו גידי וייץ הם שחשפו את פרשת סיליקט-מרכז ההשקעות, וכאילו בעקבות זאת החלה בדיקת מבקר המדינה, הרי שהאמת הפוכה: כתבת תחקיר ראשונה בעיתון הארץ בפרשה זו פורסמה רק ביום 01.09.06 (וגם זאת כחודשיים לאחר שמבקר המדינה סיים את בדיקתו בפרשה אותה ערך בחודשים מאי-יולי 2006);

  • ערוץ 1 - איילה חסון (פרשנית ועיתונאית חצר מאולפת. נמנעה מלדווח על העבירות של אולמרט, ובמקביל ניסתה לפגוע בחושפי השחיתות, ובהם ביעקב בורובסקי);

  • ערוץ 2 - אמנון אברמוביץ (פרשנות מגמתית, משנה עמדותיו כשבשבת), אודי סגל (סתם כתב חצר), יאיר לפיד (דור שני לכתבי חצר ולאב שקיבל שוחד).

הרשימה שלעיל הינה חלקית. ניתן בקלות לכלול בה את העיתונאי שמואל טל (רשת ב'), ששכח אולי את תפקידו, ובמקום זאת פעל כדוברו הבלתי-רשמי של אולמרט. כמו-כן ניתן לכלול את מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ואת אריה שקד, מנהל מחלקת החדשות.

המשותף לכל העיתונאים/הפרשנים הנ"ל: הם מעלו בשליחותם הציבורית והעיתונאית. במקום לדווח אמת לציבור המצביעים, הם הסתירו ו/או טישטשו את המידע המפליל. במקום להעדיף את האינטרס הציבורי הרחב, הם פרסמו שקרים בלי סוף, וניסו ליירט את חושפי העבירות של אולמרט. בכך שיבשו הליכים דמוקרטיים בסיסיים.

זה המקום גם לומר מילה טובה: יש מקום לשבח את ערוץ 10 וכתבו, רביב דרוקר, אשר בכמה הזדמנויות - במיוחד בתקופה שאולמרט היה במלוא כוחו וזכה להגנה מצד כתבי החצר - הם פעלו להציג את האמת, ככל שידעו אותה, ונתנו ביטוי הולם למידע שחשפנו; ואף הוסיפו מידע רב משלהם בפרשת המינויים הבלתי-חוקיים מצד אולמרט.

נתיבי הכסף, השוחד
עסקת נדל"ן מפוקפקת במשפחת לפיד

כבר עתה ניתן לשרטט כתב אישום חמור נגד אולמרט, הכולל עבירות: שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, וכן עבירות על חוק המפלגות ועל חוק מימון המפלגות. אם יתמידו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה, בקו הנוכחי, שהינו: מאמץ למצות את הדין עם אולמרט, ניתן יהיה להעמידו לדין גם בחשד להלבנת הון, ובחשד לעבירות מס חמורות, שעיקרן: אי רישום תקבולים בספרי העמותה ואי דיווח על הכנסות.

אם ישכיל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להגדיל למקסימום האפשרי את סיכויי ההרשעה, ולהפוך את כתב האישום להרשעה ודאית, הוא היה מפתיע בצעד מקורי: להגיש כתב אישום משולש, בשלוש הפרשות המרכזיות הזמינות: אולמרט-טלנסקי, כרמיה, מרכז ההשקעות.

המכנה המשותף: נתיבי הכסף, ערבוב האינטרסים, והדמויות המככבות, שהן בעיקר: אולמרט, עו"ד אורי מסר, שולה זקן. "יומני אולמרט" שנתפסו תוך-כדי בדיקת מבקר המדינה בפרשת כרמיה, "סוגרים" על השלושה. מן היומנים צצות כל הראיות/העדויות שאותן ניסו אולמרט ושותפיו להסתיר, כולל בחקירות.

החקירות נגד אולמרט הגיעו, כאמור, לשלב הבשלות. אולמרט לא יוכל לחמוק עוד ממיצוי הדין עמו. כתבי החצר, נאמניו האישיים וכל מלחכי הפינכה לא יוכלו למנוע את התהליך שיוביל, תוך זמן לא רב, לסילוקו מכס ראש הממשלה. וזו מטרתנו: למנוע מאדם שקיבל שוחד להוסיף ולכהן כראש ממשלה. בשלב מתקדם זה לא יוכל לסייע לאולמרט גם עיתונאי-נסיך הנחשב פופולרי - הוא יאיר לפיד, דור שני לכתבי חצר ולאב שקיבל בעצמו שוחד. לפיד הבן, שגם אביו קיבל בעבר, באופן מפוקפק ומושחת, זכויות בניה לדירה יוקרתית בתל אביב, לא יוכל עוד להטעות את הציבור.

האמת, החרם
מרגלית. מטעה את הציבור

בשלב זה של החקירה כבר ברור לכל, גם לאלה שטמנו ראשם בחול: המידע המפליל נגד אולמרט הוגש על מגש של כסף. חלק ניכר ממנו היתה לנו החובה והזכות לחשוף כאן ב-Nfc עוד לפני הבחירות (פרשת כרמיה, פרשת כ"ט בנובמבר, פרשת המינוים הבלתי חוקיים); וחלק ממנו דיווחנו וחשפנו לראשונה בתקשורת בתחקיר שפרסמנו באוקטובר 2006 (פרשת לאומי), הרבה לפני שנודע דבר תלונתו של ירון זליכה (גם על כך יש מי שמעדיפים לדלג...).

העובדות מי עשה מה, ומה היה חלקו המכריע, הראשוני והבלעדי של אתר Nfc בשבירת קשר השתיקה בתקשורת ובחשיפות הרבות, ברורים היטב, על-אף שיש כמה וכמה עיתונאים/פרשנים אשר משיקולים זרים "מנכסים" זאת לאחרים, ולא מחמת זאת שזיכרונם בוגד בהם (דן מרגלית, למשל - כן כן, "גם יואב יצחק"... [תיק תקשורת, 17.05.08], משל יש עיתונאים שקדמו לו ונאבקו ו- י.י. רק הצטרף...). בכך גורם מרגלית להטעיית הציבור. וחבל שכך, שכן את העובדות האמיתיות יכול כל אחד לבדוק בהקלקה פשוטה על מקלדת המחשב. כדאי לזכור גם את פעולותיה הרבות של תנועת אומ"ץ, והעומד בראשה, אריה אבנרי, שנאבקה במשך שנתיים לחשיפת האמת (אבנרי אף הוציא לאור ספר שרובו ככולו עוסק במעללי אולמרט: זעקי ארץ מושחתת); בעוד אחותה, התנועה לאיכות השלטון, והעומד בראשה, עו"ד שרגא אליעד, העדיפו לכשכש בזנב במשך כשנתיים.

יאמר כאן - על אף צדקת דרכנו, שילמנו מחיר כבד: חרם כלכלי ועיתונאי מצד גורמי שלטון; חרם מצד מרבית כלי התקשורת ומצד כמה משרדי פרסום/מפרסמים המשתפים פעולה עם אנשי אולמרט; וניסיונות פגיעה אישיים ובלתי לגיטימיים. מילא, אנחנו נתגבר ונצא מחוזקים.

אולמרט ושותפיו יכלו לדעת, ומראש, על-בסיס ניסיון העבר: אנחנו לא נירתע מלחשוף את האמת. כי אנו מאמינים בדרכנו. אנחנו נוסיף להילחם למען חשיפת האמת. ובסופו של דבר גם נביא לסילוק אדם מושחת מראשות הממשלה. כבר עכשיו אנו מעודדים מאוד: הצלחנו להתניע כמה חקירות נגד אולמרט; מספר הגולשים באתר הולך וגדל. יותר מ-650 אלף גולשים ייחודיים בחודש באתרנו מצביעים בנו אמון. ומצד שני, מספר קוראי העיתונאים הולך ופוחת. אחרי הכל, כמה אפשר עוד לקרוא את השקרים של נחום ברנע, שמעון שיפר וכפיליהם.

כמה מילים לסיכום

רבים וטובים עלולים לחשוב בטעות, כי כל שנאמר לעיל נועד לפאר ולרומם את מעשינו ב-Nfc ולהוכיח את צדקתנו. ולא היא. אנו פטורים מלהוכיח זאת. גולשי האתר הוותיקים ומאות האלפים החדשים שהצטרפו אלינו, מכירים היטב את העובדות. אנו בטוחים בכך שהם מבינים היטב את שהתרחש. מאידך, מאבקנו הוא נגד אותם עיתונאים שנתנו ידם לפשעיו של אולמרט וגרמו לכך שחוטא (אולמרט) יצא נשכר ומונה לראשות הממשלה. כדי שלא יקרה שוב כדבר הזה, צריך להתחולל תהליך של הוקעה ציבורית. אותם עיתונאים חייבים לשלם מחיר. שאם לא כן, הם עלולים לעשות זאת שוב עם מועמד-פושע אחר.

תאריך:  17/05/2008   |   עודכן:  18/05/2008
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נזכור: את שמות כתבי החצר שפרסמו שקרים ופגעו בציבור
תגובות  [ 175 ] מוצגות   [ 175 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נסים גבאי
17/05/08 13:23
 
א,ה,
17/05/08 19:42
 
ד.ה
17/03/18 14:04
2
כל הכבוד
17/05/08 13:32
3
שייקספיר
17/05/08 13:34
4
mikis
17/05/08 13:44
5
טהורת המידות
17/05/08 13:47
 
אלברט שבות
6/07/22 12:01
6
צרכן צרחן
17/05/08 13:51
 
קורא
19/05/08 08:37
7
חץ
17/05/08 13:51
8
ב.פ
17/05/08 13:55
9
אדם אילת
17/05/08 13:57
 
רדנה
17/05/08 17:01
10
שיפפפפפ
17/05/08 14:02
11
iea
17/05/08 14:02
12
yoyo gam
17/05/08 14:07
13
אלון ה
17/05/08 14:10
14
שי2
17/05/08 14:11
 
איתי
17/05/08 19:10
15
א מ רול
17/05/08 14:14
16
אשל
17/05/08 14:16
17
מאיר א.
17/05/08 14:17
18
מי השקרן העלוב ?
17/05/08 14:33
19
אליהו.
17/05/08 14:36
 
ירמיהו
17/05/08 15:47
20
=
17/05/08 14:43
21
לא יאומן
17/05/08 14:51
 
זהר
17/05/08 16:32
22
אמיר- 1
17/05/08 15:08
23
א,ח,ה
17/05/08 15:12
24
מיכל מירושלים
17/05/08 15:14
25
אחד העם3
17/05/08 15:33
26
הניה
17/05/08 16:00
27
פראייר- לא עוד!
17/05/08 16:02
28
jaki
17/05/08 16:05
29
שפינוזה
17/05/08 16:05
30
לא תמים
17/05/08 16:16
31
ana
17/05/08 16:26
32
אורטל
17/05/08 16:27
33
זאב האזרח
17/05/08 16:33
34
אד מורו
17/05/08 16:33
 
אברמסון
17/05/08 18:33
 
רותי א.
17/05/08 18:56
35
מאיר-עיניים
17/05/08 16:36
36
אלפמן
17/05/08 16:37
37
קרלוס
17/05/08 16:48
38
אחד העם !
17/05/08 16:50
39
ב.ק.
17/05/08 16:53
40
מאיריקו
17/05/08 16:58
41
פנינית
17/05/08 17:00
 
איננו מבינים!
17/05/08 19:01
42
פ. פ
17/05/08 17:05
43
ירדנה
17/05/08 17:07
44
סומא שלא רואה
17/05/08 17:07
45
אמנון....
17/05/08 17:12
46
מושט
17/05/08 17:13
47
מגיה
17/05/08 17:37
48
מבקר
17/05/08 17:49
49
בעל זכרון ארוך
17/05/08 17:49
 
י.ש
17/05/08 22:20
 
בעל זכרון ארוך
17/05/08 22:54
 
י.ש
17/05/08 23:43
50
אברמוביץ
17/05/08 17:54
51
ענת כנפו
17/05/08 17:59
52
פליקס
17/05/08 18:13
53
ולוולה
17/05/08 18:26
54
כפיר
17/05/08 18:28
55
יודעי דבר
17/05/08 18:40
56
duducohn
17/05/08 18:50
57
נסים זמיר
17/05/08 19:07
58
גנדי
17/05/08 19:12
59
מאת יוסי שריד
17/05/08 19:21
60
אייל 121
17/05/08 19:22
61
87564754
17/05/08 19:30
62
נה
17/05/08 19:34
63
גירוש לשמאלנים
17/05/08 19:36
64
nu
17/05/08 19:38
 
duducohn
17/05/08 20:25
 
פליקס סטונז
17/05/08 23:59
 
י.ש
18/05/08 00:54
65
כוכבי
17/05/08 19:40
66
r
17/05/08 19:46
 
duducohn
17/05/08 19:58
 
דוק
17/05/08 20:39
 
מאיריקו
17/05/08 21:48
 
r
18/05/08 16:17
67
r
17/05/08 19:59
68
דקל
17/05/08 20:00
69
א.ק
17/05/08 20:33
70
מיטל
17/05/08 20:36
71
נשכחו?
17/05/08 20:42
72
דן הרפז
17/05/08 20:45
73
בעז 123
17/05/08 20:52
74
עומרי
17/05/08 20:59
75
הבעיה לא תפתר
17/05/08 20:59
76
שושנה פרידמן....
17/05/08 21:06
77
ש.ר
17/05/08 21:20
78
עטרה קלימי שגב
17/05/08 21:20
79
שושי
17/05/08 21:20
80
למען הדיוק
17/05/08 21:32
81
uz7
17/05/08 21:38
82
שפויה עדיין.
17/05/08 21:43
 
דעתם כמבקרי ספרות
17/05/08 22:34
 
חוח האחד
18/05/08 05:31
83
עין צופיה
17/05/08 21:44
 
מתקן
18/05/08 00:07
84
ירמיהו
17/05/08 21:47
85
יצחק הכהן
17/05/08 22:04
86
טומי לפיד
17/05/08 22:26
 
מייק פלג
18/05/08 01:39
87
אוהד מזר
17/05/08 22:36
88
צדי שין
17/05/08 22:37
89
גלית פתח תקוה
17/05/08 22:40
90
מובטל
17/05/08 22:41
91
יגאל שגיא
17/05/08 22:50
92
מוריה
17/05/08 22:55
93
אלוני חיפה
17/05/08 23:05
 
י.ש
18/05/08 00:40
94
רות
17/05/08 23:09
95
יואב אותו דבר
17/05/08 23:12
96
דורון צדקה
17/05/08 23:16
97
mik
17/05/08 23:50
98
mik
17/05/08 23:55
99
אתר בית?
17/05/08 23:59
100
י.ש
18/05/08 00:04
101
ניסן יואלי
18/05/08 00:07
102
בולשביקים
18/05/08 00:08
103
מוייסרקקה
18/05/08 00:12
 
שרה.א
18/05/08 12:23
104
hrui
18/05/08 00:35
105
הוא מעניק קרדיט
18/05/08 00:41
106
אהרונוביץ
18/05/08 00:42
 
מאיריקו--
18/05/08 12:17
107
יוסי ד
18/05/08 00:44
108
קצת היגיון
18/05/08 00:58
109
האתר גדל מאוד
18/05/08 01:40
110
ע מיש
18/05/08 01:46
111
טומי טייטלבאום
18/05/08 02:12
112
טומי טייטלבאום
18/05/08 02:19
113
קריאה לציבור
18/05/08 03:37
114
שלמה כ
18/05/08 06:40
 
עטרה קלימי שגב
18/05/08 07:45
115
משפטן דרומי
18/05/08 07:49
116
m.s
18/05/08 08:01
117
עמית ד.
18/05/08 09:02
118
עמית ד.- רעננה
18/05/08 09:07
119
מזועזע-עמית רעננה
18/05/08 09:32
120
הקאסם
18/05/08 10:09
121
א.ב
18/05/08 10:41
122
מרק טווין
18/05/08 12:41
123
ציוני
18/05/08 13:06
124
חצרוני
18/05/08 14:36
 
עודד ב
19/05/08 17:56
125
ציכאל
18/05/08 15:56
126
אליכ
18/05/08 17:06
127
אומני
18/05/08 17:32
128
האיש המושחת במדינ
18/05/08 18:41
129
דן. א
18/05/08 22:04
130
samsam-שמואל
18/05/08 23:20
131
ג. סער
19/05/08 01:00
132
עוגי
19/05/08 09:52
133
יהודה ע.
19/05/08 11:30
134
אריה מוסקוביץ
19/05/08 12:19
135
אבי ק
19/05/08 13:16
136
תמה
19/05/08 13:54
137
פרונטו
19/05/08 14:02
138
יהלום
19/05/08 14:22
139
מעוצבנת
19/05/08 15:23
140
אינקויזיטור
19/05/08 20:49
141
אלי פ
20/05/08 06:51
142
רופא הנפש
20/05/08 15:31
 
לאון שרותי ניקיון
20/05/08 19:34
143
מוריה
20/05/08 15:31
144
אין לך מושג, יותם
22/05/08 18:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הופעתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט בכלי התקשורת במוצאי יום העצמאות - הופעה שבה מסר את גירסתו לחשדות בעניין העברות הכספים ממוריס טלנסקי, מאפשרת להתחקות במידה מסוימת אחר קו ההגנה שלו אל מול החשדות הנ"ל.
17/05/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
מיזמים כלכליים שמבוססים על מסחור רעיונות החדשים הידועים בשם סטארט אפ הם מנוע צמיחה מרכזי של הכלכלה העולמית והישראלית.
17/05/2008  |  ד"ר ניצן יניב  |   מאמרים
פורנוגרפיה היא, באמת, עניין של גיאוגרפיה. לא מאמינים? תשאלו את התיירים הנקלעים למדינה זו או אחרת: השם שבו הם נוקבים באחת המדינות הוא לא יותר משם-חיבה, בעוד שבמדינה אחרת הוא לא פחות מקללה. ויש גם סתם שמות מטעים, שבמקום אחד יש להם מובן מסויים ובמקום אחר עלי אדמות מובנם שונה בתכלית. לא מאמינים? מסתבר שרק מן הניסיון העצמי אפשר ללמוד זאת. וזו, בדיוק נמרץ, הייתה מנת חלקנו, כל אימת שהזדמנו למדינות השונות.
16/05/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כוכב מרקורי נמצא במצב של עצירה לפני שיתחיל בנסיגה לאחור, ואת השפעתו נרגיש כבר בימים הקרובים. חלק מההשפעה של מרקורי, כפי שכבר נכתב כאן במדור, הם השמועות והספינים שמגיעים לכל מקום ובכל נושא.
16/05/2008  |  טובה ספרא  |   מאמרים
העובדה שבמדינת ישראל כבר לא ניתן להיבחר בלי להוציא עשרות מיליוני שקלים, ובלי לגייס את הכסף הזה ממיליארדים, היא מקור להשחתה שפרשת אולמרט היא רק דוגמה למה היא יכולה להוביל. יש אפשרות אחרת.
16/05/2008  |  קובי לירז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il