|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

Ray-Ban חוגג 75 שנה עם מהלך שיווקי רחב

Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל, חוגג 75 שנה ומשיק מהלך שיווקי רחב בישראל הכולל פעילות גרילה ייחודית וקמפיין חוצות ופעילות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ!
הפעילות כולה תיעשה בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ש"ח!
19/06/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ליאור פריג  |    |  תגובות
קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה [ray ban]

  קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה  [ray ban]  
  קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה  [ray ban]  
המותגRay-Ban נולד ב1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארצות הברית. עם השנים הפך המותג לפופולרי ואהוב, המציג אופנתיות חדשנות ויחד עם זאת ערכים כקלאסיות ונצחיות ומזוהה עם כל מעצבי הדיעה המובילים מיום הקמתו ועד ימינו, מהנשיא ג'ון קנדי והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן ועד ימינו עם הנשיא אובמה, ליידי גאגא ועוד.
לקראת חגיגות 75 שנה למותג משקפי השמש המוביל בארץ ובעולם Ray-Ban, המשווק בישראל באופן בלעדי על-ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", משיקה החברה מהלך שיווקי רחב הכולל פעילות גרילה ייחודית, קמפיין חוצות רחב לצד פעילות והשקות מיוחדות בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ.

כצעד ראשוני, החברה תעלה ב -24.6 קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הכותרת LEGENDS, באמצעות משרד הפרסום "זרמוןDDB ", שמתבסס על הקמפיין העולמי של המותג לרגל חגיגות יום ההולדת ל-Ray-Ban. הקמפיין בנוי מ-7 תמונות הלקוחות מ-7 עשורים שונים, ומציגות אנשים ברגעים אמיצים ולא שגרתיים ביחס לתקופה, המדגישים את נצחיות המותג לצד המסר העולמי הקבוע שלו - "NEVER HIDE". התמונות כוללות - חיילים משנות ה 30', זוג נאהבים גברים משנות ה-40', זוג רוקד משנות ה-50', נשות חברה מתקופת ג'קי אונסיס בשנות ה-60', ילדי הפרחים משנות ה-70', הסגנון של הפאנק בהשראת מדונה משנות ה-80' וסצינת המועדונים משנות ה 90-2000'.

מחברת "לוקסואטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי לאורך 75 שנה בכל רחבי העולם. המותג מחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם, כולל מעצבי הדעה המקומיים בישראל. אנו גאים לחגוג את יום הולדתו של המותג בישראל במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל לטובת מותג משקפי שמש ובכלל. מטרתנו בפעילות הנוכחית להביא אתRay-Ban לקהלים נוספים תוך התמקדות בקהל הצעיר והאופנתי, שמכתיב את הטון בישראל. בפעילותנו אנו מעניקים לחובבי המותג הרבים בישראל לקחת חלק בפיסת היסטוריה וליהנות לראשונה ממהדורות מוגבלות ודגמים שטרם נראו כמותם בישראל. אנו צופים שהפעילות תעלה את מכירות המותג במהלך העונה הקרובה ותחבר אליו מעצבי דעה ומעריצים נוספים" .

הקמפיין יכלול שילוט חוצות ארצי רחב היקף כולל שילוט ענק על כביש איילון, פוסטר מדיה, מכוונים ותחנות אוטובוס לצד מודעות במגזינים מובילים ועיתונות יומית, שיתוף פעולה עם תוכניות רדיו מובילות וטיפול בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ עם חלונות ייחודיים.

כצעד שני, החברה מתכננת שבועיים אחרי עליית הקמפיין, פעילות גרילה ייחודית באמצעות משרד הקד"מ "טרגט מרקט" במסגרתו יחולקו בין לילה עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban, בכל רחבי תל אביב. התושבים שייצאו לרחובות בבוקר אותו יום, ייתקלו במשקפי שמש דמויי Ray-Ban אליהם מחוברים בלונים אדומים עם לוגו המותג, כאשר בבחינת המשקפיים מקרוב ישימו לב למדבקה עליהם האומרת: "באמת חשבת שמישהו ישכח את משקפי הRay-Ban" שלו?", כאשר 30 מתוך עשרות אלפי האנשים יקבלו הזמנה לסור לחנות במרכז תל אביב ולבחור לעצמו משקפי שמש אמיתיות של המותג.

הפעילות החגיגית תקבל גם ביטוי בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ, מרשתות הענק ועד לחנויות הפרטיות, שם ייהנו אוהבי המותג מקולקציה חדשה ורחבה במיוחד לרגל היום הולדת של המותג המגיעה במיוחד לישראל, וכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו במחוזותינו, לצד הטבות נקודתיות, וכמובן נראות חובקת של המותג בחנויות.

ray-ban.com/israel

על המותג Ray-Ban""

המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.

אודות "לוקסאוטיקה ישראל"

לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.

אודות "לוקסאוטיקה" העולמית

לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
ליאור פריג
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
Ray-Ban חוגג 75 שנה עם מהלך שיווקי רחב
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביו-לייט השקעות (ת"א: בולט) חברת החזקות וניהול, המיישמת אסטרטגיה ייחודית לעידוד חדשנות בתחום מדעי החיים, באמצעות יצירת אשכולות של חברות סביב מצב רפואי מוגדר, הודיעה היום כי היא מבצעת מהלך אסטרטגי נוסף ביישום אסטרטגיית האשכולות.
הזמר דודו דרעי נחשב לאחד מחלוצי ועמודי התווך של המוזיקה המזרחית.
19/06/2012  |  תומר כהן  |   הודעות כלליות
מועדון הגולף געש יארח ב-22.06 בפעם הראשונה בישראל את טורניר הגולף הבינלאומי Mercedes Trophy. טורניר זה, המתקיים מזה 22 שנה, הנו מהיוקרתיים והפופולריים בעולם והוא יארח את מיטב שחקני הגולף בישראל שתצטרף באופן רשמי לחמישים מדינות המארחות את הטורניר, ול-60,000 שחקני הגולף הלוקחים בו חלק ברחבי העולם.
19/06/2012  |  בן ורד  |   הודעות כלליות
קבוצת אמן מבצעת רכישה משמעותית נוספת – רכשה את BluePhoenix KMS, חברת-הבת של חברת בלופניקס פתרונות בע"מ (נאסד"ק: BPHX). חברת KMS הינה ספקית מובילה של פתרונות תוכנה בתחום ניהול הידע עבור ארגונים ומוקדי שירות (call centers) המשרתים לקוחות ברחבי העולם. מערכות ניהול הידע של KMS מיושמות בהצלחה ביותר משליש מהחברות והארגונים הציבוריים והפרטיים בתחומי הטלקום, הטלוויזיה והלוויין, הפיננסים, הלוגיסטיקה, ההייטק, התעופה, התחבורה ועוד, בארץ ובעולם. היקפה המדויק של העסקה לא נמסר לפרסום, אך מוערך במספר מיליוני ש"ח. חברת KMS מונה כיום עשרות עובדים אשר חלקם הגדול מועסק באגף הפיתוח, המעסיק עובדים גם ברוסיה (off shore). ההנהלה ממוקמת באזור התעשיה של הרצליה פיתוח.
19/06/2012  |  אסף דרגן  |   הודעות כלליות
וינה, אוסטריה: פורום מפרסמי התוכן של האיחוד האירופי - GeoEdge Ltd., רשת הפרוקסי הגדולה בעולם, הודיעה היום על השתתפותה בפורום מפרסמי התוכן (באינטרנט, publishers) של האיחוד האירופי AdMonsters בווינה מה-17 עד ה-20 ביוני 2012.
18/06/2012  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il