|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

איציק, את צבועה

את לא נאבקת מעולם בשחיתות אלא דווקא השתלבת בה. בשנתיים האחרונות שבהן נחשפו בזו אחר זו פרשות השחיתות של אולמרט שתקת וכמובן לא עלה על דעתך לקיים בכנסת דיון חירום כדי שלא יקרוס ביטחונם המתערער של אזרחי המדינה מכתב גלוי אל יו"ר הכנסת דליה איציק
05/07/2008  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות
איציק. חלק מהשחיתות [צילום: פלאש 90]

דליה היקרה,

אני מודע היטב לכך שאת מגלה רגישות רבה לכל מה שנכתב עלייך בכלי התקשורת מחשש שיגרמו לך נזקים בדרך לראש הפירמידה במדינה. התפקיד של יושבת-ראש הכנסת מתחיל להיות קטן עליך. תפקיד זה מקנה לך מעמד של ממלאת-מקום נשיא המדינה ואת לא מסתפקת בכך ורואה בו תחנת ביניים בלבד. כדי לספק את השאפתנות האישית שלך תהיי מוכנה להפוך מתחרים פוליטיים לגוויות ואחר כך לדרוך עליהן. לצערי הרב, לא כולם מכירים אותך ולא מבינים זאת.

שרת החוץ ציפי לבני, למשל, שניסתה להתקרב אלייך באחרונה ולבחון אפשרות לשיתוף פעולה בקדימה, אינה יודעת עדיין עם מי יש לה עסק. כשתחוש יום אחד דקירות בגבה תבין איזו סכינאית את. חוסר נאמנות לבני ברית פוליטיים היה מאז ומתמיד טבוע על גבי כרטיס הביקור שלך.

בפעם הקודמת כשכתבתי עליך כאן ב-Nfc ב-27 בינואר 2007 סיפרתי על המעורבות שלך כשרת התקשורת בגיוס תרומת שוחד בסך 120 אלף דולר שקיבל ביוזמתך פטרונך שמעון פרס מאיל ההון חיים סבן לצורך מימון הפריימריז שלו במפלגת העבודה בהתמודדות שלו מול עמיר פרץ.

את יצאת מכליך, איבדת כל רסן. צלצלת אלי ונתת לי אולטימטום של שלוש שעות להכחיש את אשר כתבתי. איימת שאם לא אעשה כן, תתבעי אותי על פרסום לשון הרע. הודעתי לך שאני לא זקוק אפילו לשלוש שעות כדי לסרב. מאז חלפו אלפי שעות ואני עדיין ממתין בקוצר רוח לתביעה והיא מבוששת להגיע משום מה.

אני משוכנע שבינתיים חזרת לכלייך והפנמת את העובדה שלא כולם מתרגשים מהאיומים ומהפה הגדול שלך. לא כולם נכנעים לצרחות ולהשתוללות שלך במצבים שבהם את מאבקת את השליטה עליהם. חלפו עברו הימים שבהם זכית לתקשורת מפנקת ומלטפת בזכות שירותים ממלכתיים מועדפים וחריגים שהענקת לברוני התקשורת. את חושבת ששכחתי את פרשת התחקיר על חלק מעלליך בתפקידיך הממלכתיים שפורסם בשעתו בידיעות אחרונות? כמה ימים לאחר מכן סחטת מאמר אוהד מוזמן באותו עיתון שמחק את הרושם הרע של התחקיר.

חוסר אחריות

בעניין תרומת השוחד אני רוצה לשתף אותך בתחושה מוזרה שמלווה אותי מאז. בשעתו הגשתי בשם תנועת אומ"ץ ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז תלונה נגד פרס ונגדך בדרישה שיורה על חקירת משטרה בחשד שקיבלתם שוחד. בניגוד למקובל, הודיע לנו מזוז תוך ימים ספורים על דחיית התלונה ואי-פתיחת תיק.

לשכת היועץ דחתה בכעס השערה פומבית שלי, שעל-פיה את הפעלת לחצים כבדים בלתי מקובלים על לשכת היועץ כדי שירדו מהנושא. נמנעתי מלהתנצל על שחשדתי בכשרים מאחר שיש לי ספיקות לגבי אופי הכשרות.

את רוצה לדעת מדוע? אני רוצה לרענן את זיכרונך: המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דאז, עורכת הדין דוידה לחמן מסר (רעייתו של עורך הדין אוריאל מסר, שותפו לדבר עבירה של ראש הממשלה אהוד אולמרט), הייתה זו שהעניקה לך את ההכשר להטבה חריגה שקיבל ממשרד התקשורת, איל ההון חיים סבן, שתרם, כאמור, למטה הבחירות של פרס.

את חושבת שאני לא יודע שהפעלת לחצים כבדים גם על עובדים בכירים במשרד מבקר המדינה בעת שבדקו את הפרשה הכספית המסריחה הזו במסגרת מעקב אחר ההתנהלות הכספית הפנימית במפלגות?

כמי שעומדת בראש הרשות המחוקקת ואמורה לסמל בעיני אזרחי המדינה את ההקפדה על שמירת שלטון החוק, את נוהגת בחוסר אחריות ובאופן חסר מעצורים. לא חששת להעמיד את מבקר המדינה במצב רגיש. משרד המבקר המדינה נמנע מלבקר אותך על תפקודך כיו"ר הכנסת. את זו שמקבלת מהמבקר בלשכתך מול פני האומה את הדוח השנתי. במקום לברך על כך ולהקפיד על קלה כבחמורה, את משחקת כאילו את מעל החוק ומנסה לשטות בכולם.

בהקשר לכך, כדאי שתדעי שבמשרד המבקר יש שורה של תלונות של אומ"ץ ושל קבוצת עובדי המשכן שקבלו על חשד של מינהל לא תקין בכנסת שבא לידי ביטוי, בין השאר, במינויים של בני משפחה ומקורבים, חלוקת הטבות ובזבוזי כספים.

הדבר החמור ביותר היו השיפוצים שנעשו בביתך הפרטי בירושלים במסגרת סעיף של "אחזקה וניהול". שיפוצים שעלו לקופת המדינה למעלה מ-30 אלף שקלים. מקורבייך טענו אומנם שהיית זכאית לדירת שרד בתוקף תפקידך וויתרת עליה, אבל סעיף ההוצאות לדירתך נתפר עבורך.

זאת ועוד: התעלמת מכך שמשרד המבקר רשאי ואפילו חייב לבדוק גם פעילויות נוספות שנויות במחלוקת בתפקודך כמשרד התקשורת. אני רוצה להאמין ולקוות שנעשו בדיקות לעומק בחומרים מחשידים בתחום זה שהובאו לידיעת משרד מבקר המדינה.

כוחנית וחנפנית

דליה היקרה, אני מודע היטב לכך שההקפדה על טוהר המידות ושמירת כללי המינהל התקין לא היו מעולם ערכים שהטרידו את שלוותך. במרוצת שנות פעילותך הפוליטית הוכחת שאת תלמידה מצטיינת בכל המקצועות השליליים והפכת לתחמנית, מניפולטיבית, כוחנית וחנפנית. גם קצת בכיינית.

ההיכרות הראשונה שלי איתך הייתה כמדומני בשנת 1992, אחרי שנבחרת לראשונה לכנסת בתום עיסוק מקצועי כמורה ושירות ציבורי קצר כיו"ר הסתדרות המורים בירושלים.

היה זה על-רקע מידע שהועבר לעמותת אמיתי (גלגולה הקודם של אומ"ץ) על-ידי קבוצת מורות מירושלים שהעבירה אלינו מסמכים שהעלו חשד שכאשר שימשת מורה בבית ספר ירושלמי הגשת דוחות כוזבים למשרד החינוך. התגובה שלך לבדיקה שלנו הייתה היסטרית והפעלת עלי לחץ לחדול. כנראה שחששת כבר אז מפרסום פומבי בתקשורת עם תחילת הקריירה הפוליטית שלך.

בדיקה של משרד החינוך לבקשת אמיתי עלתה על שרטון. גם היועץ המשפטי לממשלה סירב להתערב. את יצאת יבשה מהפרשה אבל לא למדת לקחים.

כבר אז למדתי שהשתמטת משירות בצה"ל אחרי שהצהרת שאת דתיה וגם לא טרחת להתנדב לשירות הלאומי, כפי שעשו בנות דתיות אחרות. ניסית להדוף את הביקורת בנימוק שאת בת למשפחה מרובת ילדים והיית צריכה לסייע למשפחה. בצה"ל שירותו חיילות רבות במצב דומה.

הדאגה שלך לבני משפחתך נוגעת ללב. חלק מהם קידמת במסגרת השירות הציבורי ועל חשבון הקופה הציבורית בלי להותיר עקבות. כך למשל דאגת יפה לאחותך רות אשכנזי שנבחרה בשעתו במכרז שנוי במחלוקת לתפקיד סמנכ"לית למשאבי אנוש של משרד האוצר, בזכות המאחז שהקמת בנציבות שירות המדינה בעזרתה של עורכת הדין נורית אלשטיין, ששלטה בוועדות המכרזים ומונתה בינתיים על ידך ליועצת המשפטית של הכנסת.

פרט מאלף: אחת מחברות ועדת המכרז הייתה בינה בראון, רעייתו של שר האוצר רוני בראון. הלשונות הרעות אומרות שבינה יצאה נשכרת מכך בקידום בשירות הציבורי. הלשונות הטובות שותקות. כנראה, יחסי האנוש הם לא הצד החזק של אחותך הממונה על משאבי האנוש והיא אלא מהססת להתנכל לעובדים במשרד שלא השלימו עם המינוי שלה. אחת העובדות התלוננה בשעתו במשטרה נגד אחותך בחשד להפעלת מעשי אלימות כלפיה. החקירה במשטרה עדיין תקועה. אומ"ץ מכינה בימים אלה תיק מיוחד על המתרחש בין כותלי משרד האוצר.

לא ראויה לתפקיד

ברשותך, אני רוצה לעסוק בתפקודך הבעייתי כיו"ר הכנסת, שעלה באחרונה על-סדר היום הציבורי, אחרי שהורית להוריד מעל דוכן הכנסת את יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת גדעון סער, שכינה את חברי סיעת העבודה "סמרטוטים", אחרי שחזרו בהם ברגע האחרון מכוונתם לתמוך בחוק פיזור הכנסת בעקבות פרשת טלנסקי שחשפה פעם נוספת את התנהלותו העבריינית המתמשכת של חברך הקרוב, ראש הממשלה אהוד אולמרט.

בכך הוכחת פעם נוספת שאינך ראויה לכהן בתפקיד ממלכתי רם דרג, זה שאיפשר לך לשבת על הדוכן במחיצתם של נשיאי ארה"ב וצרפת ולהעמיד פנים שאת מדינאית דגולה.

לטעמי, היית ונשארת עסקנית מפלגתית תלת-פרצופית, שפיה ולבה לא חיו מעולם בשלום זה עם זה. אחרי שפרצה פרשת הנשיא החמדן לשעבר משה קצב, לא הייתה לך בעיה להלך אימים על חברי כנסת מסורסים ולהחניף לחברי כנסת גבריים כדי לכופף אותם לרצונותייך. את הרי מומחית ובעל ותק ב"תרגילים מסריחים".

על-סדר היום של ועדת הכנסת עמדה שאלת הדחתו של קצב מתפקידו, בעקבות ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום חמור. אילו הייתה מתקבלת החלטה כזו ברוב קולות, היה נבחר נשיא חדש וחלום חייך לכהן כנשיאת המדינה היה נגוז.

בעזרתן של שתי נשים שפוטות שלך, השרה רוחמה אברהם-בלילא, ששימשה אז יו"ר ועדת הכנסת למרות שעדיין לא נסגר התיק המשטרתי שלה בגין חשד לקבלת שוחד, והיועצת המשפטית של הכנסת, עורכת הדין נורית אלשטיין, נדחתה הדחתו של קצב ואושרה לו תקופת נבצרות.

בתקופה זו כיהנת כנשיאת המדינה בפועל. החיים במשכן הנשיא נעמו לך ועשית הכנות נפשיות להתגורר שם תקופה ממושכת. כאשר סיים קצב את תפקידו, הכרזת אומנם בפומבי שאין לך כוונה להתמודד על תפקיד נשיא המדינה, אבל אני לא האמנתי לך.

ככל הידוע לי, פעלת מאחורי הקלעים כדי לטרפד את מועמדותו של פרס, האיש שהיית צמודה אליו פוליטית לאורך שנים, למרות שפרס התנה את הצטרפותו לקדימה ב"עסקת חבילה" שגם את תשתלבי בצמרת המפלגה.

אני לא משוכנע שפרס מעריך אותך במיוחד. בשעתו סופר לך על התבטאות של זלזול כלפייך בשיחה סגורה עם חברים במסעדה תל אביבית ומאז נטרת לו טינה והיית עמו ב"ברוגז". למרות שהשלמתם בינתיים, מן הסתם הוא לא שינה את דעתו עלייך. במסגרת מאמצייך הזכרת לא פעם את גילו. אני יודע שגם ראש הממשלה אולמרט שוחח אתו בנדון, אולי בשליחותך, ושאל אותו איך יחזיק מעמד בגיל 84 שבע שנים ויחצה את גיל ה-90. פרס לא שלל באותה שיחה את האפשרות שיתפטר אחרי מחצית קדנציה, אבל מי שמכיר אותו יודע כי היה זה מס שפתים.

פרס הוא שועל ותיק ומתוחכם ממך. הוא השהה את הכרזת המועמדות מול חברי הכנסת, ראובן ריבלין וקולט אביטל, עד הרגע האחרון, ורק אחרי שהיה משוכנע שאיחרת את הרכבת אמר: "רוצה אני" וכך נכנס לכס הנשיאות שמעולם לא נשא את דגל המאבק בשחיתות הציבורית מסיבות שלא קל לנחש אותן.

לגונן על אולמרט

דליה היקרה. תנוח דעתך: גם את לא נאבקת מעולם בשחיתות אלא דווקא השתלבת בה. בשנתיים האחרונות שבהן נחשפו בזו אחר זו פרשות השחיתות של אולמרט, שתקת, וכמובן לא עלה בדעתך לקיים בכנסת דיון חירום כדי שלא יקרוס ביטחונם המתערער של אזרחי המדינה ההמומים מחסונה המוסרי של המדינה. מהלך כזה לא משרת את מטרותייך.

כאשר ביקשתי ממך בשעתו מטעם אומ"ץ לפעול להקמת ועדה פרלמנטרית לחקירת השחיתות השלטונית במדינה. התחמקת מכך בנימוקים פורמאליים. העובדה שהכנסת הקודמת החליטה על הקמת הוועדה, אך בגלל פיזורה ההחלטה לא מומשה, לא מחייבת לצערי אותך.

במקום זאת הענקת גיבוי והגנה היקפית לאהוד אולמרט, ראש הממשלה המושחת ביותר בתולדות המדינה. דוגמא בולטת הייתה באחרונה אחרי שנחשפו מעשי שחיתות נוספים של אולמרט בפרשת מעטפות המזומנים. בניגוד לאורחות התנהגות ממלכתית שמחייבות אותך, נטלת חלק בישיבת סיעת קדימה, הסבת לידו של אולמרט והכרזת: "זה לא סוד שאני אוהבת את אהוד אולמרט, מראשי הממשלה הטובים שהיו לנו". אחר-כך פנית אל אולמרט ובנימה של גננת לאומית בכיינית אמרת לו: "אני כואבת את מה שנעשה לך. גם בפוליטיקה יש גבולות. זה לא ג'ונגל. אתה נטוע בתוך העם מגיעה לך לפחות חזקת החפות".

בא לי לבכות אחרי הדברים הנרגשים האלה שלך. אבל עלי קשה יהיה לך לעבוד: אין לי ספק, אם תרגישי שאולמרט נחלש ועומד סוף-סוף לפרוש מתפקידו, את תהיי בין הראשונים שייטשו את הספינה הטובעת.

בימים האחרונים פורסם בכלי התקשורת כי בנסיבות פוליטיות מסוימות את עשויה להציג את המועמדות שלך לתפקיד ראש הממשלה. אני מקווה שאת לא חושבת על כך ברצינות. את רוצה להיכנס לנעליה הגדולות של גולדה מאיר??? איזו בדיחה מקאברית.

בינתיים מטריד כנראה את מנוחתך מצב בריאותו של פרס, אחרי שהוצמד לו פארמדיק והוא עובר בדיקות רפואיות לעתים תכופות. אני משוכנע שאת מאחלת לו אריכות חיים. מי כמוך יודעת שאם ממשלה זו תתפזר כאשר פרס מתגורר עדיין במשכן נשיאי ישראל, הסיכויים שאת תגיעי למשכן הנשיא או לראשות הממשלה הינם אפסיים. ואולי מוטב כך.

תאריך:  05/07/2008   |   עודכן:  05/07/2008
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איציק, את צבועה
תגובות  [ 98 ] מוצגות   [ 96 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א.ב
5/07/08 12:48
2
אבנר בן נר
5/07/08 12:53
 
שי ג.
5/07/08 13:42
3
Krief benjamin
5/07/08 13:01
4
אבי ל.
5/07/08 13:09
5
השקופה של איציק.
5/07/08 13:12
6
ויו
5/07/08 13:36
7
ב.פ
5/07/08 13:42
 
לזכור ולא לשכוח
5/07/08 23:08
8
יודע דבר 3
5/07/08 13:51
 
ירדנה
5/07/08 14:32
 
דניאלה רון
5/07/08 19:14
9
רינה שמואלי
5/07/08 13:59
10
אםרת שדר
5/07/08 14:00
 
צבי יקיר
5/07/08 14:48
11
s
5/07/08 14:26
12
לילית
5/07/08 14:34
13
חיים שועלי
5/07/08 15:18
14
אבנר. ד
5/07/08 15:58
15
דליה טיפשיק
5/07/08 16:12
16
חד וחלק
5/07/08 16:41
 
מיקיס
5/07/08 17:02
 
חד ומדוייק
10/07/08 15:56
17
ליינס
5/07/08 16:56
18
טילונסקי
5/07/08 17:02
19
אמנון לביא-לוי
5/07/08 18:11
20
שושפרי
5/07/08 18:12
21
רות
5/07/08 18:17
22
Prf. Michael Stan
5/07/08 18:23
23
צדק חברתי--------
5/07/08 18:30
24
חוס עליה,אמנון.
5/07/08 18:47
25
yored
5/07/08 18:48
26
רמת אפעל.
5/07/08 18:52
27
yored
5/07/08 18:54
28
אבי יוסף
5/07/08 18:59
29
מיקי.צ
5/07/08 19:04
 
אכן כך
5/07/08 19:49
30
אבטלי
5/07/08 19:26
31
זונה פוליטית
5/07/08 19:28
 
שטרית
5/07/08 21:25
32
מומחה לגז
5/07/08 19:31
33
כך שמעתי..
5/07/08 19:36
34
עוד סתם אזרח
5/07/08 19:52
35
ועדת קישוט
5/07/08 20:07
36
אילן..
5/07/08 20:48
37
זוכר
5/07/08 21:29
38
דד
5/07/08 21:36
39
ולדימיר ולדימירוב
5/07/08 22:00
40
גליתוש
5/07/08 22:22
41
זוכרת
5/07/08 22:32
42
אזרח אכפתי
5/07/08 22:56
43
בהר הרצל-מושחתת
5/07/08 23:01
44
יוליה י
5/07/08 23:16
45
נסים גבאי
6/07/08 06:09
46
ציונה
6/07/08 07:06
47
ml
6/07/08 07:33
48
נפשה כעורה..
6/07/08 07:46
49
חי מחרבית אולמרט
6/07/08 08:45
50
שמוליק מהלב
6/07/08 09:06
51
דורבן..עם קוצים.
6/07/08 09:51
52
אורית א
6/07/08 11:10
 
רונית......
6/07/08 12:52
 
סתם תוהה
19/07/08 12:10
53
מירלנדה
6/07/08 11:43
54
ישמעאל
6/07/08 11:45
 
אורית א
6/07/08 12:44
55
בסיס אמיתי לכעס
6/07/08 12:40
56
עו"ד
6/07/08 12:42
57
יובל תנאי
6/07/08 13:15
58
מי יודע וזוכר?
6/07/08 15:04
59
והיא שותקת?!
6/07/08 16:14
60
חבר מפלגת העבודה
6/07/08 18:13
 
שאול א.
6/07/08 19:42
 
אוי לאבודה המתאדה
7/07/08 10:18
61
מני הזועם
6/07/08 19:02
 
שלותה
7/07/08 08:49
62
אפרים מנשה
6/07/08 21:29
 
אוי-ווי
7/07/08 10:27
63
שושנה הותיקה
7/07/08 09:02
64
שבל
7/07/08 11:30
65
לא שוכחים!
7/07/08 12:23
66
לאריה אבנרי
7/07/08 15:26
67
רם שמעוני
7/07/08 16:41
68
Dave Mcearson JD
7/07/08 20:12
69
עמיהוד
7/07/08 20:22
70
Dave McPearson JD
7/07/08 21:42
 
רם שמעוני
12/07/08 19:23
71
אתם יכולים ?!!
8/07/08 10:09
72
חושם
10/07/08 00:59
 
שפן!
10/07/08 10:36
73
עיתונאי אמיץ
10/07/08 15:45
 
הפסדתי בלוטו
12/07/08 16:19
 
עסיסה
20/07/08 15:39
74
הדג מאלעל 19
11/07/08 23:23
75
איציק ד.
20/07/08 12:40
76
צבי טל
23/08/08 20:31
פורום: יומני אבנרי כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני שנתחיל למנות את הסיבות בעד ונגד, עלינו לזכור שבעצם על-פי החוק יש עונש מוות בישראל, אך כמעט ולא נעשה בו שימוש. על-פי החוק, העבירות שהעונש עליהם הוא מוות הן: בגידה, חרחור מלחמה, סיוע לאויב במלחמה, מעשה שהוא בגדר פשע כלפי העם היהודי או האנושות או פשע מלחמה. לפי סעיף 21 (7) בחוק השיפוט הצבאי, רשאי בית דין צבאי להטיל במסגרת סמכותו עונש מוות. בתי משפט צבאיים דנו למוות מחבלים אך פסקי הדין הומתקו על-ידי הרמטכ"ל [ויקיפדיה].
05/07/2008  |  אהרון שחר  |   מאמרים
לאחרונה נחתם הסכם בין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים לבין ההסתדרות ועניינו קביעת עקרונות מוסכמים לעניין חובות וזכויות מעבידים ועובדים בקשר עם שימוש במחשב במקום העבודה. על-פי ההסכם עובד רשאי להשתמש במחשב בהיקף מידתי ובזמן סביר גם לצורך פעולות אישיות שחל עליהן צנעת הפרט.
05/07/2008  |  עו"ד דרור גל  |   מאמרים

05/07/2008  |  צילה שיר-אל  |   מאמרים
שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן מנסה בכל כוחו להוביל להקמת ועדת בדיקה ממשלתית שתבדוק את התנהלות גורמי התביעה והאכיפה בפרשת השר חיים רמון. ביום ראשון תובא הצעת-החלטה לדיון ולהצבעה בפורום שרי הממשלה, וזאת בניגוד לעמדת מני מזוז, המתנגד לכך בכל כוחו, עוצמתו וסמכותו כיועצה המשפטי של הממשלה.
04/07/2008  |  יואב יצחק  |   מאמרים
מנהיג מפלגת העבודה התעורר. בצהרי יום שישי [4.7.08] יצא בהצהרה חריפה נגד הצעתו של שר המשפטים לממשלה למנות ועדת בדיקה ממשלתית לבחינת "התנהגותם של גורמי אכיפת החוק שבתחום סמכותו של שר המשפטים".
04/07/2008  |  מנחם רבוי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il