|
מירי מסיקה ועמוס תמם [צילום: עידו איז´ק]
|
|
|
|
|
רשת האופנה ml, מקבוצת ריטייל ישראל, חתמה זאת העונה השנייה עם הכוכבים מירי מסיקה לרשת ml ועמוס תמם לרשת הגברים ml men, שישמשו כפרזנטורים של המותג. כל אחד מהם יקבל 350 אלף שקלים עבור קמפיין סתיו-חורף שנת 2013.
מסיקה שנבחרה לפני שנה כפרזנטורית המותג, נחשבת לזמרת מוערכת, מככבת בימים אלו כשופטת של תוכנית הטלוויזיה "
כוכב נולד" בערוץ 2, בתוכנית לבושה מסיקה בפרטי הקולקציה של ml כמו גם בהופעותיה ברחבי הארץ. בחודש יולי השנה הצליחה מסיקה למלא את האמפיתיאטרון בקיסריה, ולבשה ארבע הופעות שונות מתוך הקולקציה החדשה של המותג.
תמם, שנבחר להוביל זאת העונה השנייה את הקמפיין הפרסומי של הרשת, הצליח השנה להתברג כשחקן בולט בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון: קיבל את התפקיד הראשי למחזמר קזבלן ומשחק בימים אלה בסדרת הטלוויזיה "שביתה" המשודרת ב-yes.
הקמפיין בכיכובם של עמוס תמם ומירי מסיקה יעלה לקראת השקת הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2012/3, במהלך חודש ספטמבר 2012. הקמפיין יכלול תשדירים בטלוויזיה: ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24, שלטי חוצות, עיתונות ארצית, מגזינים, קטלוג משותף, פעילות ברשת החברתית ושלטים בנקודות המכירה.