המגזין היוקרתי AKOKA - אדריכלות ועיצוב פנים, שכר את חברת השיווק הישיר ENOVA לצורך ניהול מערך השיווק של המגזין, לרבות גיבוש האסטרטגיה, קביעת הטקטיקות ותכנון המדיה לשיווקו היעיל.
כיום, משווק המגזין על-ידי סטימצקי ובעליו.
"בשלב הראשון אנו עורכים מבצע גיוס לקוחות באמצעות דיוור ישיר לקהל יעד מפולח, כחלק ממשלוח איגרות ה"שנה טובה" של המגזין", כך מסר היום (ב', 29.9.03) ירון אלדר, מנכ"ל ENOVA.
"בנוסף לכך, כבר בזמן הקרוב, יועלה אתר אינטרנט של המגזין שיהווה פורטל לתחום העיצוב בישראל", הוסיף אלדר. האתר ישרת את קהילת האדריכלים, בעלי מקצוע שונים וקבלנים ויספק מידע דרוש על סוגי בנייה, רעיונות עיצוביים, וכמובן, חשיפה למעצבים ובעלי מקצוע שונים.