|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

אולמרט, אתה נבל

מי שסבור שאתה תתפטר כאשר יוגש נגדך כתב אישום, כפי שהבטחת בפומבי, אינו מעריך די הצורך את כישוריך המגוונים ומתעלם מתכונותיך השליליות הרבות כל כך מכתב פומבי אל ראש הממשלה
19/07/2008  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות
אולמרט. נבל אמיתי

כמה ימים אחרי שברק התחצף כלפיך והתעקש לכפות פריימיריז בקדימה הוכחת לו מאיפה משתין הכריש. לפתע הופיעו הדלפות בכלי התקשורת על כך שבמטה הבחירות שלו לראשות הממשלה התגלגלו כספי מזומנים בהיקפים גדולים

אני רוצה להחמיא לך על יכולת ההישרדות שלך שעולה על זו של כל כוכבי סידרת "הישרדות". אתה עושה בית ספר, אוניברסיטה, מכללה וקורסי השתלמות לכל האישים הפוליטיים הבכירים במדינה

שלום אהוד,

אני מודע לכך שעוברים עליך ימים קשים. למרות שאתה מנסה לשדר שאתה מנהל את ענייני המדינה כרגיל, אתה כבר לא עובד בשביל אזרחי המדינה, כפי שטענת בעבר, אלא עובד עליהם.

עיניך, הכבויות למחצה, החיוך הממזרי שלך שהתפוגג, שפת הגוף שלך שהחלה לזייף, הפסקת עישון הסיגרים היקרים והתפרצויות הזעם התכופות שלך מקרינים את קץ תקופת שלטונך הבזוי.

הניסיון הפתטי שלך בפריז לזכות מול פני המצלמות ללחיצת ידו של הנשיא הסורי, באשר אסד, בניסיון עלוב לזכות בתהילה זמנית על תחילת עידן של שלום מדומה, נכשל כישלון עצל.

הוא הראה לך את גבו מאחר שהוא מבין היטב שמסוחר במצבך אי-אפשר לקנות אפילו מכונית. ההכרזה שלך שהשלום עם הפלשתינים מצוי בפתח שווה כקליפתו של שום מדיף ריח רע.

השבוע החלו להיסגר סביבך מעגלים באופן סמלי. לאזרחי המדינה שעדיין לא תהו מקרוב אחר קנקנך המלא מים דלוחים ניתן לעקוב מקרוב כיצד ההתנהלות האישית המושחתת הבלתי פוסקת שלך ששואבת במשך שנים את כספי הקופה הציבורית מתנקזת גם לבטחון המדינה וחונקת את כולנו.

בסוף השבוע שעבר נחשפה פרשת "אולמרטורס" ונתגלה כיצד העזת, במצח נחושה, לגנוב מארגונים של חסרי ישע, ניצולי שואה ומסייעים לחיילי צה"ל כספים למימון כביכול של טיסות ראווה שלך במחלקה הראשונה לחו"ל. טיסות אלה מומנו למעשה בכספי המדינה. המימון הכפול והמשולש נועד לממן למעשה טיסות של בני משפחתך.

אין לי ספק שרימית את ילדיך שגדלו באווירה של משפחה סנובית, כאשר סיפרת להם שאתה מעניק להם את הטיסות כמתנות אישיות שלך והם לא הבינו, כנראה, את מקור הכספים. ההודעה הפומבית שהם פרסמו לא העניקה לך גיבוי מוסרי, אולי משום שהם כבר החלו להפנים את העובדה שאביהם נכלולי בעל פנקסי קבלות.

הבן היחיד שמגבה אותך הוא שאול, שהתגורר בשנים האחרונות בארה"ב. בזכותך היה לו את הכבוד המפוקפק להכיר את מוריס טלנסקי ולהיחקר במשטרה על מהות הקשרים ביניהם.

אתה יכול להיות גאה בו. יש סימנים בולטים שהוא ירש ממך לא רק את היהירות והשחצנות, אלא גם את יכולת ההיתממות מול חשדות מוצקים. התפוח הזה לא נשר אלא נשאר על עץ הבאושים.

ילדיך האחרים יחקרו גם הם בקרוב בנושא הנסיעות. אני מקווה שהם ינהגו בחוקרי המשטרה ביתר כבוד מכפי שאתה נהגת, לא ישתלחו בהם ויטיפו להם מוסר אלא ישיבו בכנות על שאלותיהם.

תנועת אומ"ץ פנתה השבוע אל הארגונים ששילמו בתום לב עבור טיסותיך וטיסות בני משפחתך רבבות דולרים, בהם אקים, יד ושם והאגודה למען החייל, בבקשה שיתבעו ממך ומבני משפחתך להחזירם. גם אם יעשו זאת אתה לא תחזיר מכספך אגורה שחוקה, אתה יודע רק לקחת.

גם רעייתך עליזה בצרות. היא החלה לקונן על כך בפומבי. במוקדם או במאוחר היא תתבקש על-ידי רשויות החוק להשיב על שאלות לא נעימות. לא הייתה לך בעיה לאורך השנים להסתיר מרעייתך את מרבית המקורות הכספיים שלך ואני משוכנע שהיא בעצמה לא יודעת כמה נכסים פיננסיים יש לך והיכן בדיוק הם חבויים. עד להיכן הגיעה עזות המצח שלך כאשר לא חששת לסבך את בני משפחתך הקרובים?

אפילו המחותנים המכובדים שלך, עורך הדין פרופ' יוסי גרוס יו"ר עמותת שבי"ל הפועלת למרבה האירוניה לשמירת האתיקה הציבורית ורעייתו צביה, לשעבר היועצת המשפטית של משרד הביטחון, האמינו לך בשעתו כאשר אמרת להם ש"אין לך כסף". היכולת המניפולטיבית לך לעבוד על אנשים הינה בלתי נדלית.

לא לוקח אחריות

בשבוע העצוב שעבר עלינו, שבו הוחזרו ארצה ארונותיהם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר, שני חיילי צה"ל שבעקבות חטיפתם החליטה הממשלה בראשותך לצאת למלחמת לבנון השנייה, היה זה מחזה קפקאי לראות אותך מחבק את האלמנה הצעירה. במרחק קצר ממך ניצב הרמטכ"ל לשעבר, רב-אלוף (מיל.) דן חלוץ, שהתפטר מתפקידו וטרח להגיע. שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ לא הוזמן. גם הוא התפטר...

רק אתה, אבי אבות המחדלים, סירבת ליטול על עצמך את האחריות ולהתפטר. למרבה הקללה נשארנו אתך ועם השחיתות שלך. הצלחת למנוע הקמת ועדת חקירה ממלכתית שהייתה מדיחה אותך ללא ספק, הולכת שולל שרי ממשלה, קציני צה"ל בכירים, חברי כנסת, חיילי מילואים ומשפחות שכולות.

מצעד החיילים החטופים הגיע לסיומו הטראגי. כמה סמלי ואופייני לך היה הגילוי בכלי התקשורת למחרת, יום קבורתם של שני החיילים, שנחקרת פרשת שחיתות חדשה שלפיה נסעת לחו"ל גם על חשבון אחת מעמותות מצעד החיים שנועדה לממן נסיעות של תלמידים ובני נוער למחנות ההשמדה בפולין.

עד לאיזה שפל אתה יכול לרדת? אם תקרא בעיון את ספרי החדש: "זעקי ארץ מושחתת" שצילומך "מפאר" את שערו, תגלה עד כמה גופי אכיפת החוק מתקשים להתמודד עם כמויות החומר המחשיד בעניין קשריך העסקיים הסמויים עם הירשזון. בהסתדרות העובדים הלאומית, בקופת החולים שלה ובמצעד החיים.

הירשזון נעצר בשעתו בנמל התעופה בלוד עם מזוודה עמוסת מאות אלפי דולרים, ונחלץ מפרשה זו בשן ועין וגם אוזניו נותרו במקומם ושיער זקנו לא נמרט. אבל מי כמוך יודע שהיו מזוודות רבות נוספות. יום אחד נדע אולי כולנו כמה כספים היו בהן ולאן הם הלכו. אתה חושב ששכחתי שאתה והירשזון הייתם נפגשים מדי פעם בסניף של בנק שוויצי?

בספרי אני מספר עליך בהרחבה כעל נוסע מתמיד שטס במהלך שירותו הציבורי הממלכתי מאות פעמים לחו"ל במחלקות עסקים ובמחלקות ראשונות. מעולם לא טסת על חשבונך הפרטי.

ניצלת את שהותך בחו"ל לא רק לענייני משרדך ולהרצאות אלא גם לפגישות עסקיות. עם שדרה של אילי הון. לא הייתה לך בעיה לעבור על תקנות האתיקה של הכנסת ולעבוד במקביל כפרקליט כשם שלא נדדה שנתך כאשר גבית, בשעה שכיהנת כשר הבריאות, מאיש העסקים יעקב נמרודי, מאות אלפי דולרים כיתרת עסקת התיווך של מכירת חברת "הכשרת הישוב". הכסף הועבר באמצעות משרדו של עורך הדין אורי מסר, שחשוד במעורבות בשורה של עבירות פליליות שביצעתם ביחד. אתה מתייחס אליו כאל מי שבגד בך אחרי שעבר משבר אישי. שמחת ללא ספק על כך שבימים האחרונים הוא הפסיק לזמר בחקירות המשטרה וחדל מלהפליל אותך.

לא כולם תמימים

אהוד, תנוח דעתך, על שולחנו של ראש אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, ניצב יוחנן דנינו, מונח עותק של ספרי "זעקי ארץ מושחתת", שהועבר אליו על-ידי אומ"ץ בצירוף תלונה לחקור את מערכת הקשרים העסקית בינך ובין מסר המפורטת לאורך דפי הספר.

בימים האחרונים החלה חקירתו הנגדית של מוריס טלנסקי, האיש שחשף את שיטת קבלת מעטפות מזומנים על-ידך וע"י מקורביך, תוך ביצוע שורה של עבירות פליליות.

פרקליטך ניסו לשווא לקעקע את עדותו ולפגוע באמינותו. לצערי הרב, אתה מסרב להפנים שנושא המזומנים דבק בך והפך חלק מאישיותך. אתה סבור שכולנו תמימים ופראיירים?

אני לא יודע כמה הלוואות במזומנים ובהיקפים גדולים נטלת במרוצת השנים מאילי הון מקומיים וזרים אחרי שביצעת עבורם שירותים שונים, כאשר כיהנת כבר כנבחר ציבור בראשות עיריית ירושלים ובכמה משרדי ממשלה? (בריאות, תקשורת ותמ"ת)?

רובם המכריע ואולי כולם לא קיבלו את כספי ההלוואות בחזרה. הם חוששים לדבר כדי לא להפליל את עצמם. רק השבוע העבירה אומ"ץ למשטרה עניין נוסף בתחום זה. בקרוב צפויות לך כמה הפתעות לא נעימות.

אני רוצה להחמיא לך על יכולת ההישרדות שלך שעולה על זו של כל כוכבי סידרת "הישרדות". אתה עושה בית ספר, אוניברסיטה, מכללה וקורסי השתלמות לכל האישים הפוליטיים הבכירים במדינה. בעיקר לאלה שנושפים בגבך ורוצים לרשת אותך בתפקיד ראש הממשלה. אישים אלה סבורים בטעות שאתה ברווז צולע, כלב דוברמן בעל שיניים תותבות וחתול מסורס, ולא קולטים שמאז שהסרת את משקפיך אינך עוד נחש משקפים ניתן לחליבה, אלא נחש ארסי מסג ממבה הפועל בשלט רחוק.

ראשית לכל אתה נותן שעורים פרטיים בתורת המדינה המקייבלית לחבורת היורשים הקלינאית ציפי לבני, הביטחוניסט החיצוני שאול מופז, הביטחוניסט הפנימי אבי דיכטר, והמתמודד הקבוע מאיר שטרית.

כל אחד מהם כבר תופר חליפה אופנתית של כס ראש הממשלה ואינו מודע די הצורך לכך שאתה מפעיל מאחורי הקלעים "תרגילים מסריחים" כדי לטרפד את הפריימריז לראשות קדימה. השליחים שלך לדבר עבירה פועלים בשטח ומפעילים לחצים על חברי מועצת המפלגה שלא להשתתף בהצבעה ובכך למנוע את הרוב הנדרש בתקנון.

הם לא מבינים גם שאם בכל זאת יבחר אחד מהם כמנהיג קדימה, לא מובטח לו כלל שיוכל להרכיב ממשלה חליפית. אני מכיר אותך ואת מעלליך היטב. אתה תטמון לו מוקשים כדי שלא יוכל להרכיב ממשלה ובינתיים תישאר בתפקידך ותנסה לגנוב עוד כמה חודשים בתפקיד.

לא מהזן המתפטר

מי שסבור שאתה תתפטר כאשר יוגש נגדך כתב אישום כפי שהבטחת בפומבי, אינו מעריך די הצורך את כישוריך המגוונים ומתעלם מתכונותיך השליליות הרבות כל כך.

אתה לא נמנה עם המתפטרים. וגם הפעם לא תתפטר. אתה תטען שכתב האישום "צמחוני" ואינו מחייב את התפטרותך. אף אחד לא יכול לאלץ אותך להתפטר בכוח. אתה תלחם עד טיפת דמם האחרונה של האחרים.

מעולם לא התפטרת מתפקיד ציבורי כלשהו. לעומת זאת בגדת בכמה אישים פוליטיים שקידמו אותך בתפקידים פוליטיים, ופעלת להדחתם כדי לסלול לך את הדרך העקלקלה והפתלתלה לצמרת השלטון.

אז מה אם הבטחת לאומה שתתפטר? הישרת את מבטך ואמרת לאזרחי המדינה שמעולם לא לקחת מהקופה הציבורית אפילו אגורה לכיסך ואני אומר לך שלקחת מיליוני שקלים...

אבל אתה לא מסתפק בחסימת דרכם של בכירי קדימה לתפקיד ראש הממשלה, אלא מטפל באמצעות עוזריך ומלחכי פנכתך בדרכים מתוחכמות וערמומיות לפגוע גם בסיכוייהם של מועמדים פוטנציאלים של המפלגות האחרות.

אתה נבל ברשותם של שרי ממשלתך, שסוכרים את פיהם במים עכורים. בדקתי וספרתי ומצאתי שיש לך בממשלה "מניין" של שרים מושחתים או חשודים. אתה יכול להתברך בכך שאתה עומד בראש ממשלת זדון.

יש לך תיקים מוכנים ומידע על כל אחד מאויבך או מבקשי רעתך או חושפי פרשות השחיתות שלך. גם אותי רצית בשעתו להפחיד. שלחת אלי אזהרה באמצעות איש התקשורת גדעון רייכר. לצערך, הבנת שאני לא חושש ממך. הדבר פעל אצלי כבומרנג: הגברתי את קצב הפעילות כדי לחשוף את מעלליך ולחסום את התקדמותך לראש הפירמידה.

הסיכול הממוקד הראשון נעשה ליו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, על שהעז לכפות על קדימה את קיומו של הפריימריז בחודש ספטמבר הקרוב.

ברק ואתה הייתם פעם חברים קרובים. בשנת 1999 תמכת במועמדות שלו לראשות הממשלה מטעם העבודה, למרות שהיית אז איש ליכוד, רק כדי לחסום את נתניהו להיבחר לקדנציה שנייה. ממתי האידיאולוגיה הייתה נר לרגליך? הערך העליון היחיד של חייך הציבוריים והאישים הוא הכסף.

סימנת את ברק באחרונה, אחרי שתבע את התפטרותך והתכוון לגרור את מפלגתו להצבעת אי-אמון בממשלתך, אחרי שנחשפה ברבים פרשת טלנסקי המבישה.

אחד מיועצך האסטרטגיים, טל זילברשטיין, ששימש יו"ר מטה הבחירות של ברק ונחלץ יחד עמו בקושי מפרשת העמותות, הציע לברק להוריד פרופיל בעניין טלנסקי מחשש שיחשפו הטלנסקים שלו. הרמטכ"ל לשעבר, גיבור עטור ששת אותות המופת של צה"ל, התקפל מפחד ממך ומאנשיך חסרי המעצורים והמוסר.

כמה ימים אחרי שברק התחצף כלפיך והתעקש לכפות פריימיריז בקדימה הוכחת לו מאיפה משתין הכריש. לפתע הופיעו הדלפות בכלי התקשורת על כך שבמטה הבחירות שלו לראשות הממשלה התגלגלו כספי מזומנים בהיקפים גדולים.

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, זכה גם הוא בימים האחרונים לסיכול ממוקד רק משום שניסה להפיל את ממשלתך. לא עזרה לו העובדה המבישה שבשנתיים האחרונות הוא מעל בתפקידו ולא אמר מילה אחת על פרשות השחיתות המפלצתיות שלך. כך נהג כאשר נחשפה פרשת "אולמרט טורס" שתלווה אותך מכאן ועד שנקיא אותך מקרבנו.

אתה כפוי טובה חולני. במקום להוקיר לו תודה על כך, מקורביך פעלו לפי כל הסימנים מאחורי הקלעים לחשוף את פרשת הנקודות האסורות שצבר מטיסותיו עבור טיסותיה של רעייתו שרה. אני מקווה שהוא יתעשת ויפתח בך במאבק חזיתי. אתה מבין הרי רק את שפת הכוחניות.

הטבעת מתהדקת

בסיום מכתבי אליך אני חייב להבהיר לך עד כמה עגום מצבך. לאורך השנים פעלו לידך שתי צוללות. בצוללת האחת ישבו אנשי תקשורת שנמנים עם חבריך וחסידך: יוסף (טומי) לפיד, אמנון דנקנר, דן מרגלית, יצחק לבני ונחום ברנע.

הצוללת השנייה כללה קבוצת עבריינים וחשודים, ביניהם אברהם הירשזון, עורך הדין אורי מסר, שולה זקן ואחיה יורם קארשי, שלומי עוז ואחרים.

שתי הצוללות טבעו. אנשיהם או התפזרו או הסתלקו ואתה נותרת חסר הגנה היקפית צמודה. לפני תשע שנים, כאשר עמדת לדין פלילי בפרשת הגשת דיווחים כוזבים ושימוש בחשבוניות מזויפות של הליכוד, בעקבות עתירה שחברי ואני הגשנו לבג"צ, אחרי שדורית ביניש, אז פרקליטת המדינה, נמנעה משום מה מלהגיש נגדך כתב אישום, אמרת למקורביך שאתה חושש שפרשה זו תסתיים בכליאתך.

הצלחת להיחלץ ממנה בקושי רב אחרי שקנית עדים ושיבשת הליכי חקירה. הפעם יעשו את הכל קומץ של אנשי תקשורת נחושים שעמם נמנים יואב יצחק, חברך לשעבר דן מרגלית ואני, שמעולם לא הייתי עבדך וכן תנועת אומ"ץ, כדי להבטיח שמערכת אכיפת החוק: המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי יבצעו את תפקידם הראוי.

מקומך מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות. רק כך יגיע הקץ לשלטונך שייזכר לדיראון בתולדות העם והמדינה.

תאריך:  19/07/2008   |   עודכן:  19/07/2008
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט, אתה נבל
תגובות  [ 107 ] מוצגות   [ 106 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קשקשתא
19/07/08 11:58
 
שם אתה הרעשן.
19/07/08 14:25
 
נסים גבאי
19/07/08 16:38
 
כבר לא מופתע
20/07/08 11:09
 
לו היו לנו הרבה
19/07/08 17:09
 
הוא שרלטן
20/07/08 11:10
2
א מ רול
19/07/08 12:10
3
קיר ועמוד בישראל
19/07/08 12:11
4
אוהב שום
19/07/08 12:52
5
זה השרץ
19/07/08 12:58
 
מיהו אולמרט באמת
19/07/08 14:24
 
יש הוכחות
21/07/08 11:30
6
א בא
19/07/08 12:58
7
ד.ה
19/07/08 13:03
 
אם לא גש אליו,
19/07/08 14:38
 
הוא חי בסרט
20/07/08 11:12
8
אבי יוסף
19/07/08 13:04
9
רות
19/07/08 13:06
10
יא צבוע עלוב
19/07/08 13:10
 
אמיתית ונקיה.
19/07/08 14:16
 
גד הגמד
19/07/08 23:24
 
לא מנבל פיו
21/07/08 10:38
11
שונא אולמרט
19/07/08 13:54
 
דרך ארץ
21/07/08 10:40
12
הניה
19/07/08 14:01
13
לכל לקקני אולמרט
19/07/08 14:06
14
גרון עמוק
19/07/08 14:58
15
א. ציוני
19/07/08 15:39
 
רמת אפעל
19/07/08 17:02
 
בהמשך לתגובה-16
19/07/08 20:34
 
מפחד מהצל של עצמו
21/07/08 10:56
16
"התאמות"
19/07/08 16:39
17
ונדטה מטורפת.
19/07/08 17:25
18
אזרח הגון
19/07/08 17:52
19
אזרחית
19/07/08 17:57
20
miki1
19/07/08 18:31
21
זרובבל
19/07/08 18:40
22
לחשוף ומהר
19/07/08 19:06
23
אפrת עיתונאית
19/07/08 19:16
 
ברבוניה
20/07/08 01:00
 
השתאות
20/07/08 11:51
 
מועצת העיתונות
21/07/08 11:40
24
יהודית חפץ.
19/07/08 19:35
25
אין תחליף לאולמרט
19/07/08 20:01
26
גיא הירשפלד
19/07/08 20:08
27
לילית
19/07/08 20:44
28
יודע דבר 3
19/07/08 20:48
29
כמו ילדי שרון
19/07/08 20:49
30
אריה ש.
19/07/08 21:10
 
אליהו בוגדנוב
19/07/08 23:29
31
מני הזועם
19/07/08 21:25
32
מאמין גדול...
19/07/08 22:20
33
תמרה
19/07/08 22:43
34
שוחר צדק
19/07/08 23:06
35
מומחה לנבלים
19/07/08 23:21
 
נתין של מלך סדום
20/07/08 08:07
36
שושפרי
19/07/08 23:25
37
אלי עזר
19/07/08 23:27
38
אילון , רמת גן
20/07/08 00:04
39
שושפרי
20/07/08 00:15
 
זה העיקר
22/07/08 20:17
40
קאדילאק
20/07/08 00:48
41
זאב בר
20/07/08 00:55
42
צביה, לונדון
20/07/08 01:26
43
?
20/07/08 01:52
 
מילקה
20/07/08 05:53
 
איתן . ...
20/07/08 14:24
 
שני החלאות
20/07/08 08:04
44
דורי
20/07/08 06:38
45
דורי
20/07/08 06:46
46
אורי רעננה
20/07/08 06:54
47
העונש
20/07/08 07:57
48
אלקריאף
20/07/08 08:45
49
חץ
20/07/08 09:27
50
ישמעאל
20/07/08 11:12
 
ישמעאלה
20/07/08 12:01
51
riki
20/07/08 11:20
 
שי מחיפה
20/07/08 13:05
52
אבנרי? מה עם ח"ן
20/07/08 11:40
53
מאיריקו-
20/07/08 11:55
54
א.א.אילן
20/07/08 12:00
55
כנרת
20/07/08 12:37
 
ארץ אהובנ נגדרה"מ
20/07/08 14:50
56
אבי מהצפון
20/07/08 14:18
57
נמאסתם!!! שמוליק
20/07/08 14:20
58
משקיף מן הצד
20/07/08 14:33
 
צדי
20/07/08 15:48
 
למשקיף
20/07/08 21:18
 
יואל
21/07/08 01:23
59
טולה אוקו
20/07/08 14:48
 
המשקיף
20/07/08 15:27
 
עגלון בן יפונה
20/07/08 15:33
60
מיכל 101
20/07/08 15:12
61
פומפיה
20/07/08 15:41
 
זה מה שהוא יודע
21/07/08 12:11
62
ישראל חי
20/07/08 16:09
63
דליה,באר שבע
20/07/08 16:14
64
nino
20/07/08 18:44
 
לולי
20/07/08 21:05
65
אזרח אכפתי,יואב
20/07/08 20:05
66
אליעזר ...
20/07/08 20:22
 
Gilead
21/07/08 01:55
67
משתאה
21/07/08 11:20
 
חושב עצמו גיבור
21/07/08 11:53
68
אואבת אותך
21/07/08 11:33
69
יוהאן גוטפריד
22/07/08 14:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התפוצצות פרשת "אולמרטורס" - אם החשדות יוכחו - משלימה את הפאזל של הקשר בין שחיתות פוליטית לשחיתות כספית, ובמילים אחרות: האם יכול אדם להיות רמאי ונוכל בענייני כספים ובה בעת ישר והגון בענייני עם, ארץ ומדינה? אדם המגשים בחייו את העבירה הפלילית של "הפרת אמונים" - מנהל חיים של ניגוד עניינים, משרת בו-זמנית שני אדונים, אחד מהם הוא בעצמו - האם ברגעי מבחן ובמצבים של הכרעה יהיה מסוגל לשמור אמונים להבטחותיו לבוחריו ולעם?
19/07/2008  |  אליקים העצני  |   מאמרים
לאחר יומיים של חקירה נגדית, ניתן לזהות שאחד מקווי ההגנה - למעשה המתקפה - של פרקליטי אולמרט הוא למשוך את טלנסקי אל מחוץ למוטת השליטה של הפרקליטות.
19/07/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
מי זוכר, עדיין, את האלטע-זאכן, משחיז הסכינים ומצחצח הנעליים - אותן דמויות ססגוניות, ועוד רבות אחרות, שהטביעו את חותמן ורישומן על תל אביב בשנותיה הראשונות?
19/07/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
קנייתו של ספר, מתנה לנכדתה הראשונה של חברתי מילדות, החזירה אותי באחת לשנות אמהותי הראשונות. עכשיו אני כבר יכולה להתוודות: כשידידותי נאנקו אז תחת עול קריאתם שוב ושוב של אותם סיפורים לילדיהן, אני דווקא נהניתי לראות את ילדי הפעוטים מתרגשים לשמוע אותם דברים, כאילו הייתה זו להם הפעם הראשונה. הם עקבו בדאגה אחרי פינוקיו השקרן שהצמיח אוזניים של חמור, והשתעשעו מתחפושותיה של הביצה, שניסתה לשווא ליהפך למישהו אחר. הם צחקו על קנגה, האם הדאגנית והלא-כל-כך-חכמה ב"פו הדוב", אהבו את מרקו, שהצליח לעצור את הרכבת בעזרת חולצתו האדומה, כמו גם את שאר הילדים, שהצילו באומץ ליבם, בחוכמתם, בטוב ליבם ובהתמדתם במשימה, את עצמם, את הוריהם, את בני כפרם ואת תושבי עירם.
18/07/2008  |  דפנה שמורק-נתניהו  |   מאמרים
לא קל להיות כוכב קולנוע, שחקן כדורסל או מנכ"ל תאגיד, ולקנות לעצמך בית מבלי למשוך קצת תשומת לב. זה דורש תחכום, ומעט עזרה מעורכי-דין יקרים. לא פשוט להישמר ממנגנוני האיתור של צלמי פפראצי, מבלוגרים חובבי ידוענים, ומסתם מטרידנים. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי למשל, לא הצליחו להסתיר את העובדה שרכשו בשנה שעברה בית מהמאה ה-19 ברובע הצרפתי של ניו-אורלינס. הם גם לא הצליחו להסתיר את המחיר ששילמו: 3.5 מיליון דולר. זהותם הסלבריטאית של הרוכשים נחשפה, למרות שבאופן רשמי מי שקנה את הנכס היא קרן 'מונדו בונגו' - מין הומור פרטי שכזה. לצלילי שיר בשם זה רקדו "בראנג'לינה" בסרט 'מר וגברת סמית'.
18/07/2008  |  פראשאנט גופאל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   יומני אבנרי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
ספר חדש של אריה אבנרי: "זעקי ארץ מושחתת"  /  יואב יצחק
אבנרי לא יודח מחברותו בנשיאות מועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
בגלל מאבקו בעיתונאים הודח אבנרי מחברותו במועצת העיתונות  /  אריאל שמידברג
פרידמן אתה פגע רע  /  אריה אבנרי
איציק, את צבועה  /  אריה אבנרי
ביבי - אתה שפן   /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il