קבוצת התקשורת g. group יוצאת במהלך מיתוג מחדש המאחד את כל החברות בקבוצה בסמליל משותף - g, המהווה מטרייה לכל החברות שפעלו בקבוצה בשמות שונים וממחיש גרפית ועיצובית את מענה "360 המעלות" ללקוחות הקבוצה - פרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, הפקות וקידום מכירות.
g. group נוסדה לפני שש שנים על-ידי בעלי הקבוצה - ג. יפית, אייל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ, כאשר כל אחד מהשותפים הביא את תחומי הפעילות התקשורתית שלו לקבוצה: גילי כהן ואורן פלדמן שניהלו את גיל-עד תקשורת, אייל גרינברג שניהל את ג. קיד ואור לובושיץ שהתמחה ברכש מדיה. הקבוצה מונה כיום כ-80 עובדים ויושבת בבנייני מימד ברמת החי"ל, תל אביב.
בקבוצה אומרים כי היא פועלת באופן ייחודי בעולם התקשורת והפרסום בכך שהיא נותנת ללקוחותיה ערך מוסף של מעטפת שלמה, מכל היבט תקשורתי, משום שהשירות ללקוח מרוכז תחת קורת גג אחת תוך יצירת סינרגיה ותקשורת ישירה בין החברות השונות בקבוצה.
במסגרת המיתוג מחדש, חולקה הקבוצה לארבע חטיבות ראשיות:
- g. Advertising - פרסום (לשעבר ג. קיד);
- g. Digital - אינטראקטיב, רשתות חברתיות וניו מדיה (לשעבר ג'ימאליה);
- g. Productions - הפקה וקד"מ (חטיבה חדשה בקבוצה);
- g. Public Relations - יחסי ציבור של החברות גיל-עד תקשורת, גלי זנדר ו-WOW תקשורת - אתי ברקין.
לאחרונה קיבלה g. group למעלה מעשרה תקציבים חדשים: רשתות ביג בוקס, בסט ביי ו-P1000 ,B FREE, אתנה, מרכז הירידים, PIC-A-BOOK, מסע מלך הגאוצ'ו 2012 של אל גאוצ'ו, מבצע COUNTDOWN לאיביזה של סיאט, פסטיבל "בייבילנד 2012" של סופר-פארם, רשת TINC, רשת OROGOLD, חברת ROI וקלאב חוף התמרים.
חברת יחסי ציבור המתמחה במגזר הרוסי שנרכשה לאחרונה, חברת g. Advanced המתמחה בייעוץ תקשורתי פוליטי-חברתי וחברת CONTENTשל תוכן שיווקי ימוזגו לתוך g. Public Relations.
לנוכח איחוד החברות והמיתוג מחדש מונתה לקבוצה מנהלת מטה, נעה אשר-גרמן - לשעבר סמנכ"ל השיווק של רשת טויס.אר.אס, אשר מרכזת את מכלול פעילות החברות. לקבוצה מעל 200 לקוחות, ביניהם:
בנק הפועלים, מגה, חברת שסטוביץ, סיאט, רשת בסט ביי ביג בוקס, טמפו, קבוצת נטו, פיצה האט, קבוצת זאפה, דקסל פארמה, טויס.אר.אס, המכבייה ועוד.