|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

מסמך: עדות שאול אולמרט במשטרה <span style='font-weight:normal;'>[01/07/08]</span>

23/07/2008  |   News1 News1   |   מקורות   |   פרשת אולמרט-טלנסקי   |   תגובות
שאול אולמרט. מכחיש החשדות

שאול אולמרט, 032288250.
1/07/08, 11:50, יאח"ה.
ראינו את הנ"ל לפנינו ולהלן הודעתו:

חזרתי ביחד עם משפחתי אתמול משהות של כ-10 שנים בארה"ב. התחלתי לעבוד במקום עבודתי החדש, נט-אליין סופטוור לפני כשלושה חודשים. זו חברה שלי, אני אחד משלושת השותפים בחברה. אנחנו מעסיקים ארבעה עובדים, בנוסף לשלושת השותפים. עדיין אין לנו משקיעים, הכול מימון עצמי שלנו. החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמות תוכנה לניהול מידע.

שאלה::: מה עשית בארה"ב?

תשובה: למדתי לתואר ראשון ב LIBERAL ARTS, בניו סקול יוניברסיטי בניו-יורק בין השנים 2000-2001. בסוף 2001 התחלתי את הלימודים לתואר שני בתקשורת אינטראקטיבית ב-NYU (אוניברסיטת ניו-יורק). סיימתי ב-2003. ב-NYU הכרתי את אשתי, ורדית גרוס. התחתנו בדצמבר 2002, בישראל. ב-2003 התחלתי לעבוד בחברת אוברון-מדיה, שעוסקת במשחקי מחשב. עבדתי שם עד תחילת 2005. מ-2005 עד 2008 עבדתי בחברת MTV NETWORKS, שהיא רשת תקשורת.

שאלה::: ניקולודיאון קשורה ל-MTV NETWORKS?

תשובה: ניקולודיאון זה אחד המותגים העיקריים של הרשת שבה עבדתי. אני עבדתי בניו-יורק ב-1515 ברודווי.

שאלה::: בני כמה ילדיך?

תשובה: בת, עלמה, בת ארבע וחצי, נולדה ב-12/01/04. בן, איתמר, בן שנתיים וחצי, נולד ב-16/11/05. שניהם נולדו בארה"ב.

שאלה::: מתי הכרת לראשונה את מוריס טלנסקי, ואיך התפתח הקשר ביניכם?

תשובה: פגשתי את טלנסקי פעם אחת ויחידה, לפני שלוש שנים, לפגישה אחת בלבד. לא נפגשתי איתו לא לפני כן ולא אחרי כן, ולא התפתח בינינו שום קשר. טלנסקי פנה אליי, טלפונית, הוא השאיר לי הודעה אצל המזכיר שלי ב-MTV NETWORKS . המזכיר שלי פנה אליי, כשהייתי בשיחת טלפון, ואמר לי שהתקשר אליי מישהו בשם מוריס טלנסקי, ושהוא רוצה לפנות אליי באיזשהו עניין עסקי. אני לא זוכר אם הוא אמר מי הפנה אותו. המזכיר אמר לי, שטלנסקי מבקש, אם זה בסדר, שהוא נמצא בעיר, והאם הוא יכול לבוא באותו יום להיפגש איתי. אמרתי למזכיר שזה בסדר, שיאשר את הפגישה. לשאלתכם, איך קוראים למזכיר, אני משיב ששמו סטיבן בראון. זהו. טלנסקי הגיע לפגישה, אני חושב שזה היה למחרת אותה שיחה טלפונית. אירחתי את טלנסקי במשרדי. היינו רק הוא ואני בפגישה. במהלך הפגישה טלנסקי הציג בפניי עסק שהוא מעורב בו, שמוכר לבתי מלון, שירותים של מיני-בר חכם. טלנסקי אמר לי שזה עסק שהוא הקים, או מנהל, או מעורב בו. טלנסקי הביא איזה ברושור של המוצר, או הטכנולוגיה. הוא הדגיש שהמוצר מבוסס על טכנולוגיה ישראלית. הרעיון של טלנסקי היה, למיטב זכרוני, למנף את הקשרים שלו, של טלנסקי, עם בתי מלון, כדי להציע שירותים של טלוויזיה אינטראקטיבית לאותם בתי מלון, והוא התעניין איך העסק הזה עובד. אם אני זוכר נכון, הנושא של טלוויזיה לא היה משהו שטלנסקי כבר עשה, אלא שהוא רצה להיכנס לתחום הזה. אני זוכר שטלנסקי אמר לי, שהוא מוכר את מוצר המיני-בר בהרבה בתי מלון, שיש לו תפוצה רחבה, ושהוא רוצה, לאותם בתי מלון, להציע לא רק שירותי מיני בר, אלא גם שירותי טלוויזיה אינטראקטיבית. טלנסקי התעניין איך זה עובד. הוא סיפר לי של-MTV, החברה בה עבדתי, יש חוזה עם חברה מתחרה לשירותים דומים לאלו שהוא רוצה להציע, שנקראת ללודז'-נט. אני זוכר את זה, כי לפני שישה חודשים, כשעשיתי סדר בניירותיי לצורך פינוי משרדי, נתקלתי בדף שבו רשמתי את ההערות שלי לאותה שיחה, והדבר היחידי שרשמתי היה מילה אחת – לודז'-נט. לשאלתכם, האם שמרתי את הדף הזה, אני משיב שלא.

שאלה::: מה עוד אתה זוכר לגבי אותה פגישה?

תשובה: באותה פגישה, טלנסקי סיפר לי שהוא מכיר את אבא שלי אישית, והוא הדגיש שהוא ליכודניק, בית"רי, מעורב. זהו.

שאלה::: מה בעצם טלנסקי רצה ממך באותה פגישה?

תשובה: טלנסקי חשב שאני מומחה בתחום שאליו הוא רוצה לסעף את עסקיו. אני מניח, שאם אכן הייתי מומחה בזה, הוא היה מתעניין איך אפשר לעבוד איתנו, אבל מכיוון שאמרתי לו שאני לא מבין בזה דבר וחצי דבר, אז השיחה הייתה מאד קצרה. עוד דבר, שולי, בסוף הפגישה טלנסקי רצה להשאיר אצלי את הברושור שלו, שמתאר את הטכנולוגיה, הפטנט. אני ביקשתי מטלנסקי שלא להשאיר לי את הברושור, כי זה תחום שאני לא מכיר, ובחברת MTV רגישים להחזקת מידע, שעלול להיות חסוי, של חברה שאין לנו עניינים עסקיים איתה.

שאלה::: לדבריך, בפגישה שלך עם טלנסקי, הוא אמר לך שהוא מכיר את אביך באופן אישי. עד אותה פגישה, לא ידעת על ההיכרות של אביך עם טלנסקי?

תשובה: לא שמעתי את שמו, כלום.

שאלה::: פעם ראשונה שמעת את שמו של טלנסקי בשיחת הטלפון למזכיר שלך?

תשובה: כן.

שאלה::: אז איך הסכמת לקבל אותו לפגישה, אם בכלל לא ידעת במי מדובר?

תשובה: קיבלתי את טלנסקי על סמך הפרטים שהוא מסר למזכיר שלי. טלנסקי אמר שמישהו הפנה אותו אליי, אני לא זוכר מי. באמת שניסיתי לשחזר בעקבות הפרסומים, ברגע ששמו עלה בתקשורת.

שאלה::: מי יכול היה להפנות את טלנסקי אליך?
תשובה: לא עולה בדעתי. אני יודע שזה לא היה אבא שלי. אם טלנסקי היה אומר לי שאבא שלי הפנה אותו אליי, הייתי זוכר את זה, והייתי גם בודק עם אבא שלי, אבל לא בדקתי. לא לפני הפגישה ולא אחרי הפגישה. אני בכלל לא סיפרתי לאבא שלי על הפגישה הזו.
שאלה::: אחרי הפרסומים, דיברת עם אביך על השיחה הזו?

תשובה: כן. אחרי העדות של טלנסקי בביהמ"ש, שבה, לפי הפרסומים בעיתון, הוא הזכיר שהוא נפגש איתי, מייד אמרתי לאבא שלי, מיוזמתי, שזה נכון, באמת פגשתי פעם את טלנסקי, ותיארתי לאבא שלי את הנסיבות כפי שתיארתי לכם, שטלנסקי פנה, ונפגשנו, ושלא היה לזה FOLLOW UP. אני לא זוכר מה בדיוק הייתה התגובה של אבא שלי, אבל אני זוכר שזה לא במיוחד עניין אותו. שאלתי את אבא שלי, אם לדעתו אני צריך לפנות למשטרה, ולספר על השיחה שלי עם טלנסקי. אבא שלי ענה שאולי בהמשך, שזה לא נראה לו כמו משהו דחוף.

שאלה::: אביך התייעץ עם מישהו לפני שאמר לך את הדברים האלה?

תשובה: אבי ענה לי ישירות. זה היה בשיחת טלפון, אז אני לא חושב שהוא התייעץ עם מישהו.

שאלה::: מה שמסרת לנו עד כה, משקף נאמנה את כל הנושאים שעלו בפגישתך עם טלנסקי?

תשובה: לחלוטין. לא היה שום דבר אחר. בטוח שלא.

שאלה::: איזו מעורבות הייתה לך במערכת היחסים הכספית בין אביך, אהוד אולמרט, לבין מוריס טלנסקי?

תשובה: (שאול צוחק) לא הייתה לי כל מעורבות שהיא.

שאלה::: אבל ידעת על מערכת היחסים הכספית ביניהם?

תשובה: ידעתי רק מה שטלנסקי אמר לי בפגישה, שהוא מכיר את אבא שלי אישית, שהוא תומך שלו, שהוא מעורה בחוגי הליכוד, משהו בסגנון הזה. כל שיחתנו בנושא הקשר בין טלנסקי לאבא שלי, הצטמצמה במשפטים האלה.

שאלה::: מתי לראשונה התוודעת למערכת היחסים הכספית בין אביך לבין טלנסקי?

תשובה: מהתקשורת. אחרי הפרסומים, דיברתי עם אבא שלי על הפרשה, ולא התרשמתי שהדברים שמפורסמים בתקשורת, הם דברים שאבא שלי מכיר בהם.

שאלה::: טלנסקי מסר בחקירתו, כי אביך, אהוד אולמרט, הפנה אותו להיפגש עימך, על-מנת שתחזיר לו כספים שהוא (טלנסקי) הילווה לאביך. טלנסקי מסר, כי אכן הגיע למשרדך בחברת ניקולודיאון בניו-יורק, ביקש ממך שתחזיר לו כסף, אך לא החזרת לו. נא תגובתך לדברים.

תשובה: אני דבק בגרסתי. כל הבדל בין גרסתו של טלנסקי לגרסתי, מקורו בשקרים, בדברים שלא היו ולא נבראו.

שאלה::: מדבריך אנו מבינים, שכל הנושא של כספים שטלנסקי נתן, או הילווה, לאביך, ושהוא רצה לקבל בחזרה, לא עלה, ולו ברמז בפגישתכם?

תשובה: ממש ככה. לא ידוע לי על הנושא הזה זולת מה ששמעתי בתקשורת.

שאלה::: איזו סיבה יש לטלנסקי להמציא את הדברים, אם כלל לא התקיימו?

תשובה: תשאלו אותו. אני באמת לא יודע. אני טוען שהוא המציא את הדברים.

שאלה::: איך חגגתם את הברית של בינך, איתמר?

תשובה: איתמר נולד ב-16/11/05. שבוע לאחר מכן ערכנו טקס ברית בדירה שבה התגוררתי בניו-יורק, בנוכחותם הצנועה של הוריי, הורי אשתי ו- 3-4 חברים נוספים: איציק זבלוקי, חבר שלי שהיה סטודנט באוניברסיטת קולומביה והתגורר בניו-יורק. הוא עדיין בניו-יורק. מרטי קירשנבאום עליו השלום, בחור מבוגר שנפטר לפני כחודשיים בגיל 60, הוא הגיע עם שלושת בניו, גם הם גרים בניו-יורק. הגיע עוד מישהו שאני לא זוכר את שמו, חבר של אבא של אשתי, לייבוביץ' או משהו כזה, שגם כן מתגורר בניו-יורק. זהו.

שאלה::: איפה שהו האורחים מישראל, הוריך וההורים של ורדית, באותו ביקור?

תשובה: ההורים שלי שהו באיזשהו בית מלון. ההורים של ורדית שהו במלון או בדירה שבבעלותם בניו-יורק. אני לא בטוח. הם לא היו אצלנו.

שאלה::: גם אימא שלך לא הייתה אצלכם? אנחנו יודעים שאימך הגיעה לניו-יורק כמה ימים לפני אביך באותו ביקור.

תשובה: אני לא חושב. היו מקרים שאימא שלי כן הגיעה לניו-יורק וישנה אצלנו, אבל אני לא חושב שבביקור הזה, אבל אני לא זוכר בדיוק. כששני ההורים שלי היו בניו-יורק, אימא שלי בטוח לא ישנה אצלנו. הייתי זוכר אם הייתה הפרדה כזאת.

שאלה::: היה קייטרינג בברית?

תשובה: לא. זה היה בערב חג ההודיה, בשעה מוקדמת. בדרך כלל בחג ההודיה אוכלים כמויות גדולות בשעה מוקדמת יחסית, ואח"כ רואים פוטבול. כל האנשים שהזמנו היו אנשים דתיים, שהזמנו כי המוהל המליץ שיהיה מניין. הבית שלנו הוא לא בית כשר, אז הם לא היו יכולים לאכול אצלנו. אם הגשנו, זה היה רק שתייה, או משהו כזה.

שאלה::: זה היה האירוע היחיד שעשיתם להולדת בינך, איתמר?

תשובה: שהו. חוץ מזה לא היה עוד משהו.

שאלה::: אתה אומר שהגשתם רק שתייה, כלומר מדובר בעלות זניחה של האירוע, נכון?

תשובה: כן. ממש אפס עלות.

שאלה::: המוהל עלה כסף?

תשובה: כן, כמה מאות דולרים. שילמתי למוהל בעצמי. הוא נתן לי קבלה והציע שאנסה להגיש אותה לביטוח הרפואי ולקבל החזר, כי יש חברות שמכירות בברית כפעולה רפואית. אני לא זוכר אם הגשתי את הקבלה. לשאלתכם, איך שילמתי, אני משיב שאני חושב שבצ'ק שלי, מהחשבון שלי בסיטי-בנק. אני לא זוכר את מספר החשבון. הסניף ברחוב לה-גוורדיה פלייס. החשבון הוא על שמי ועל שם אשתי.

שאלה::: אבא שלך הביא לך מתנה לברית?

תשובה: לא שזכור לי.

שאלה::: ההורים שלך תמכו בכל כלכלית בשנים שחייתם בניו-יורק?

תשובה: לא. אף פעם. התקיימנו מהמשכורות. ורדית גם עבדה. ורדית בהכשרתה עורכת דין, ועכשיו היא עובדת בארגון שנקרא ART ISRAEL, ארגון שאינו למטרות רווח, שתומך ומקדם אומנות ישראלית מחוץ לישראל. אני מניח שכשאיתמר נולד, ורדית עבדה בארגון שנקרא CREATIVE TIME, שזהו ארגון שמקדם אומנות במקומות ציבוריים בניו-יורק.

שאלה::: וכשהייתם סטודנטים, ההורים לא תמכו בכם?

תשובה: אני תוך כדי הלימודים עשיתי התמחויות, וורדית גם קיבלה תמיכה כספית מההורים שלה, ועברנו לגור ביחד אחרי שורדית סיימה את הלימודים והתחילה לעבוד. ורדית סיימה את הלימודים לפניי.

שאלה::: מחומר החקירה שבידינו עולה, כי טלנסקי נפגש עם אביך במלון ריג'נסי בניו-יורק, בתאריך 23/11/05, יום לפני מסיבת הברית של בינך, ונתן לו 15,000 דולרים במזומן, אותם משך מהבנק, לבקשת אביך. נא תגובתך לדברים.

תשובה: לא ידוע לי על זה דבר וחצי דבר.

שאלה::: אתה שומע על כך עכשיו לראשונה?

תשובה: לא. שמעתי על זה בתקשורת.

שאלה::: מה בדיוק שמעת בתקשורת?

תשובה: פחות או יותר מה שתיארתם, שטלנסקי טען בעדותו, שהוא העביר לאבא שלי איזשהו סכום כסף, לא זכרתי בדיוק כמה, בתור הלוואה.

שאלה::: בוא נעמיד דברים על דיוקם: מדובר על שני דברים נפרדים. היו פרסומים לגבי הפגישה שלך עם טלנסקי בניקולודיאון / MTV, שטלנסקי ביקש שתחזיר לו כסף, ושאתה הכחשת שהנושא עלה בשיחתכם. אתה היום אמרת גם, שזה היה לפני שלוש שנים בדיוק, כלומר באמצע 2005. הברית של איתמר, בינך, הייתה חצי שנה מאוחר יותר, בסוף 2005. היו פרסומים גם על הברית?

תשובה: היו פרסומים גם על הברית. פורסם שטלנסקי נעלב על זה שהוא לא הוזמן לברית, ושהוא נפגש עם אבא שלי בניו-יורק סביב הברית. אני מבקש להדגיש, שלא ידוע לי על פרסומים שבהם אני, או מישהו מטעמי, מגיבים על מה שטלנסקי אמר שהיה בפגישה בינינו. אתם החוקרים אומרים לי שהיו פרסומים כאלה.

שאלה::: מה דיברת עם אביך, לגבי הפגישה שלו עם טלנסקי בניו-יורק בסמוך לברית?

תשובה: לא דיברתי איתו על זה מעולם.

שאלה::: למרות שזה עלה בתקשורת, בכלל לא דיברתם על זה?

תשובה: לא.

שאלה::: אבא שלך יודע שהגעת היום למשטרה?

תשובה: כן.

שאלה::: אז בטח דיברתם על מה ישאלו אותך, נכון?

תשובה: לא לפרטי פרטים, אבל כן. קודם כל, פורסם בתקשורת שאני אוזמן להגיב על עדותו של טלנסקי. לפני יומיים באמת באו חבר'ה שלכם לפגוש אותי בניו-יורק, ואז תיאמנו את הפגישה היום. התוכנית הייתה, שאם המשטרה לא תפנה אליי, ועד לפני יומיים לא פנו אליי, אני אפנה מיוזמתי מתישהו, לא ידוע מתי.

שאלה::: מה דיברת עם אביך לגבי התכנים שיעלו במשטרה?

תשובה: דיברנו באופן כללי על נושא העדות, לא באופן פרטני על התכנים עצמם. שאני אשאל מתי נפגשתי עם טלנסקי, מה דיברנו, ברמה הזאת. לשאלתכם, האם דיברתי עם אבי על כך, שמה שטלנסקי אמר לגבי הפגישה שלו איתי, זה לא מה שאני אומר, אני משיב שכן, דיברנו על זה.

שאלה::: על כל זה דיברת עם אביך בטלפון?

תשובה: או בטלפון או כשהוא הגיע לארה"ב, אבל אני לא זוכר. אבא שלי הגיע לוושינגטון במאי האחרון. גם אתמול נפגשנו עם המשפחה, ודיברנו על זה שהיום אני אגיע להעיד, אבל לא יותר מזה.

שאלה::: יש נושא נוסף שחשבת שיעלה היום בעדות שלך?

תשובה: כן. היו פרסומים על כך שנפגשתי עם אבא שלי לארוחת צהריים בסמוך לפגישה שלו עם טלנסקי. אני זוכר את ארוחת הצהריים עם אבא שלי. היינו אמורים לאכול במסעדה של מאכלי ים בטרייבקה, אבל בסוף אכלנו במקום אחר, אני חושב קרוב לשם. זה אזור שיש בו הרבה מסעדות טובות, לא קשה למצוא.

שאלה::: לא ראית את טלנסקי באותה הזדמנות?

תשובה: לא. לא ראיתי.

שאלה::: אף פעם לא אכלת עם אביך ביחד עם טלנסקי?

תשובה: אף פעם לא.

שאלה::: באותה ארוחה עם אביך, היה איתכם אדם נוסף?

תשובה: זה מה שפורסם בעיתון. אני מנסה להיזכר מי זה יכול להיות, אבל אני לא זוכר.

השעה כעת 13:15 ואנו מסיימים את החקירה. הודענו לשאול אולמרט שלא ידבר על תוכן חקירתו עם גורם כלשהו, בין במישרין ובין בעקיפין, על-מנת שלא לשבש את מהלך החקירה, ובחתימתו הוא מסכים לכך.

תאריך:  23/07/2008   |   עודכן:  06/08/2009
שאול אולמרט, עדות במשטרה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אוריאל (אורי) מסר נחקר שוב במשטרה ביום 18.06.08. עדות נוספת בסדרה ארוכה של חקירות שכבר התקיימו. מהעדות שלהלן שהגיעה ל-News1 עולה, כי מסר מפסיק את שיתוף הפעולה עם המשטרה. העילה לכך, לדבריו: ההדלפות מחקירותיו.
23/07/2008  |  יואב יצחק  |   מקורות
מחקר בקרב מפוני גוש קטיף שנערך ביולי 2008 עבור ועד מתיישבי קטיף על-ידי מאגר מוחות - מכון מחקר ויעוץ בינתחומי בע"מ בניהולם של פרופ' יצחק כ"ץ - מנכ"ל, פרופ' ברוך מבורך - מנהל מדעי, וד"ר אמיר הורקין - מנהל המחקר.
החוק עוסק בחשיפת עבירות ופגיעה בטוהר המידות או במינהל התקין(תיקון מס‘ 2), התשס“ח–2008. יוזמי החוק: חברי הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה) ואריה אלדד (האיחוד הלאומי).
17/06/2008  |  כנסת ישראל  |   מקורות
נוהגים בחג השבועות לאכול מאכלי חלב. להלן רשימת הגבינות אשר קיבלו את אישור הרבנות הראשית לישראל.
06/06/2008  |  הרב יצחק כהן-ארזי  |   מקורות

בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
הרצל ובלפור חקק עם הפרופ' נורית גוברין 2024 [צילום: יאיר בן-חיים]
נורית גברון
אין אלה "שירי תשבץ" המורכבים מפסוקים כלשונם המונחים זה ליד זה, אלא התכה חדשה, והרכבה חדשה של שירים שחומרי הגלם שלהם לקוחים מספרות הדורות, ויוצרים יצירה עצמאית ומקורית, אם כי לא פעם...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
בסוף נהייה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהייה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il