בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
בלאט-לפידות מטמיעה CRM במנורה מבטחים
|
בלאט לפידות מיישמת פתרון Salesforce.com CRM בבית ההשקעות מנורה-מבטחים. במסגרת הפרויקט פיתחה בלאט-לפידות מודולים ייחודיים לניהול חכם של הקשר עם לקוחות בית ההשקעות המנהל למעלה מ 22 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, ניהול תיקים, וקופות גמל
פתרון ה-CRM של Salesforce.com מוטמע בימים אלה בבית ההשקעות מנורה מבטחים, המשווק קרנות נאמנות ליועצי השקעות בבנקים. הפרויקט התחיל ביולי השנה וצפוי לעלות לאוויר בתחילת נובמבר. בנוסף ליתרונות ה-CRM של Salesforce.com, פיתחה בלאט-לפידות עבור מנורה-מבטחים מודולים חדשניים ייחודיים לניהול חכם של הקשר עם כ-5000 לקוחות ויועצי השקעות בבנקים ברחבי הארץ, וסיפקה את היכולת לזהות את העדפות הלקוחות וקהלי היעד השונים של בית ההשקעות. זיו שמש, מנכ"ל מנורה-מבטחים: "לאורך השנים מנורה-מבטחים מוכיחה את מחויבותה לחדשנות ומקצועיות. כפי שהיינו הראשונים להציע ללקוחותינו אפליקציית מובייל, כעת החלטנו לעבור למערכת ה-CRM האיכותית ביותר בעולם. על-מנת לתת את השירות הטוב ביותר, לאחר שבחנו מספר חלופות הוחלט שהפתרון של Salesforce.com הוא שייקח אותנו צעד קדימה בכל הנוגע לקשר עם הלקוחות והיועצים, אספקת המוצרים שהם דורשים והיכולת לערוך מבדקי איכות ושביעות רצון אוטומטיים באופן שוטף. יאמר לזכות בלאט-לפידות, שהם הבינו מיד את הביזנס וידעו לקלוע לכל בקשה ולהתאים את המערכת לצרכים הייחודיים שלנו. מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות: "בית ההשקעות מנורה-מבטחים הוא דוגמה לחברה שהבינה איך לחשוב אחרת במציאות משתנה. הפתרונות המוטמעים במנורה-מבטחים מאפשרים לחברה למצות את ערוצי התקשורת הקיימים מול לקוחותיה, לצד הנחת התשתית לערוצים העתידיים, כגון רשתות חברתיות ופתרונות מובייל. המערכת תתמוך בצרכי הארגון בצורה מלאה: משלבי המכירה כולל תהליכים ייחודיים מול הלקוחות, השותפים ועובדי החברה". אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ-500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ-50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן-גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד. קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ-20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני. Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ-13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.
|
תאריך:
|
21/10/2012
|
|
|
עודכן:
|
21/10/2012
|
|
יעל סער
|
בלאט-לפידות מטמיעה CRM במנורה מבטחים
|
|
המוסד לבטיחות ולגיהות יקיים מושב מיוחד במסגרת הכנס הבינלאומי השנתי של האיגוד הישראלי לאיכות, שייערך במלון רמדה בירושלים, ביום רביעי, 24 באוקטובר 2012. הפאנל, אשר כותרתו "קידום האיכות באמצעות יצירת תרבות בטיחות ובריאות בעבודה" יעסוק בדרכים לשיפור המאזן העסקי של חברות באמצעות שיפור במדדי האיכות, הן של המוצרים והן של תהליכי היצור.
|
|
|
לאור הביקוש הרב, ולאחר חגיגות השנה של המסעדה, החליטו במסעדת ראצ'ה הגרוזינית, החל מהשבוע הבא לפתוח את המסעדה כבר מהשעה 12:00 בצהריים. עתה, סועדים אשר יחפצו לחגוג ולסעוד באווירה גרוזינית אמיתית, טעימה וחוויתית במיוחד, יוכלו לעשות זאת כבר משעות הצהריים המוקדמות, ולהתחיל את היום באנרגיות מדהימות, ובחגיגה של צבעים וטעמים בפה.
|
|
|
מירית רבינוביץ (42) מונתה לתפקיד סמנכ"ל קשרי אקדמיה-תעשיה במרכז אקדמי דן. תפקיד ייחודי זה נובע מייחודו של מרכז אקדמי דן – מוסד אקדמי שהוקם בשיתוף עם בכירי תעשיית ההייטק בישראל.
|
|
|
חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה- Application Delivery Networking, הציגה פתרון התומך ביכולות ה- VXLAN, רשת התוכנה של VMware, המאפשר לארגונים לתמוך ברשתות מוגדרות-תוכנה (SDN – Software Defines Networking). זהו הדור החדש של רשתות וירטואליות (VLAN) אשר צובר תאוצה בקרב ארגונים. בנוסף, הכריזהF5 על כוונתה להוסיף יכולות VXLAN וירטואלי לפלטפורמת מוצרי ה- BIG-IP שלה ובכך לספק יכולות סגירה ופתיחה של packets בתצורת VXLAN. פיתוח זה יסייע לארגונים לעבוד טוב יותר עם תצורות וירטואליות ולתפעל את המכונות הוירטואליות באופן פשוט יותר.
|
|
|
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ, המומחים לקול והמובילה בתקשורת ענן שהמציאה את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרה יותר מעשרה מיליון מכשירי magicJack®, הודיעה היום על תוצאות כספיות GAAP שוברות שיאים ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2012. ההכנסות ברבעון השלישי של 2012 היו 40.8 מיליון דולר וההכנסה נטו הייתה 15.1 מיליון דולר. הרווח למניה GAAP היה 0.78$ כולל הוצאות מיוחדות שונות. ללא ההוצאות האלה, ההכנסה התפעולית למניה non-GAAP הייתה בערך 0.75$ למניה. היו 19.3 מיליון מניות מונפקות נכון ל-30 בספטמבר 2012, 3.1 מיליון מניות פחות ממספר המניות המונפקות נכון ל-30 בספטמבר 2011.
|
|
|
|